Evo ga ko za inat
BCTI +5.8% 744
U zdravlje
Evo ga ko za inat
BCTI +5.8% 744
U zdravlje
Bar nešto super u moru losih vijesti… u odnosu na prije godinu dana, milina
Cijela prica sa zajednickom kompanijom sa brodogradilstima je zanimljivo zamisljena… jedino je problem sta su se vozarine strmoglavile.. i onda su svi zavrsili u zahebanoj situaciji, jer nije bilo dobiti… samo gubitci..a jbga
Mali podsjetnik na 2012 godinu👏💪🙄
USPJELA DOKAPITALIZACIJA
Uljanik spreman za preuzimanje 3. maja
Autor: Z. KordaZadnja izmjena 27.11.2012 14:04
Nakon što su ljetos radnici postali većinski vlasnici pulskog Uljanika, institucionalni investitori su u najuspješnije hrvatsko brodogradilište ubrizgali najmanje 100 milijuna kuna svježeg kapitala.
Dokapitalizacija Uljanika u kojoj su sudjelovale moćne kompanije poput Adrisa, Tankerske plovidbe i Croatia osiguranja uvod je u spašavanje posrnulog 3. maja, što bi trebao biti veliki korak prema konsolidaciji hrvatske brodogradnje
Pulsko brodogradilište Uljanik uspješno je zaključilo upis nove emisije dionica kojom je osigurano planirano povećanje temeljnog kapitala. Zasad se još ne zna broj upisanih dionica, ali Nadzorni odbor je danas potvrdio da će kupovna cijena novih dionica iznositi 90 kuna.
Odluka nadzornog odbora o utvrđenoj cijeni podrazumijeva da je dostignuta granica od minimalno 1.118.127 upisanih dionica, što znači da su investitori spremni uplatiti najmanje 100,6 milijuna kuna za novu emisiju dionica.
Dionice su upisivali isključivo institucionalni ulagači, među kojima su se našla i zvučna imena s hrvatske poslovne scene. Nakon što su sudjelovanje u potvrdili Adris i Tankerska plovidba, u petak, zadnjeg dana upisa na kupnju dionica su se odvažili Croatia osiguranje i Uljanik plovidba.
U naredna tri dana investitori su dužni izvršiti uplatu novca, nakon čega će se formalno provesti povećanje temeljnog kapitala.
Uplatom najmanje 100,6 milijuna kuna svježeg kapitala steći će se uvjeti za realizaciju Vladinog plana, prema kojem bi Uljanik trebao preuzeti riječko brodogradilište 3. maj. Na taj način zaključio bi se i proces privatizacija velikih brodogradilišta s obzirom da su ljetos radnici od države otkupili većinski paket dionica Uljanika.
Mislim da bi za našeg bivšeg direktora trebalo angažirati odvjetnika na području
međunarodnog pomorskog prava uključujući na poslovima kupoprodaje, hipoteka i financiranja brodova kao i na ugovorima o gradnji brodova, a ne odvjetnicu Mariju Budimir.
U Hrvatskoj ih ima jako malo.
Na nekim rutama vozarine poludile.
https://www.riverlake.ch/en/utilities/rticalc.php?grade=CLEAN&route=&mgo_105548=687.5&ifo380_105548=405.0&ws_105548=22.5&mgo_105549=687.5&ifo380_105549=405.0&ws_105549=24.0&mgo_105550=687.5&ifo380_105550=405.0&ws_105550=50.0&mgo_105551=637.0&ifo380_105551=418.5&ws_105551=52.5&mgo_105552=753.25&ifo380_105552=563.0&ws_105552=49.0&mgo_105553=624.75&ifo380_105553=391.5&ws_105553=65.0&mgo_105554=687.5&ifo380_105554=405.0&ws_105554=120.0&mgo_105555=609.75&ifo380_105555=382.25&ws_105555=40.0&mgo_105556=599.75&ifo380_105556=373.75&ws_105556=55.0&mgo_105557=637.0&ifo380_105557=418.5&ws_105557=45.0&mgo_105558=753.25&ifo380_105558=563.0&ws_105558=1.100000023841858&mgo_105559=574.0&ifo380_105559=404.5&ws_105559=75.0&mgo_105560=574.0&ifo380_105560=404.5&ws_105560=65.0&mgo_105561=574.0&ifo380_105561=404.5&ws_105561=65.0&mgo_105562=574.0&ifo380_105562=404.5&ws_105562=90.0&mgo_105563=624.75&ifo380_105563=391.5&ws_105563=95.0&mgo_105564=609.75&ifo380_105564=382.25&ws_105564=70.0&mgo_105565=599.75&ifo380_105565=373.75&ws_105565=87.5&mgo_105566=687.5&ifo380_105566=405.0&ws_105566=110.0&mgo_105567=579.75&ifo380_105567=399.0&ws_105567=102.5&mgo_105568=624.75&ifo380_105568=391.5&ws_105568=1.7999999523162842&mgo_105569=687.5&ifo380_105569=405.0&ws_105569=101.5&mgo_105570=637.0&ifo380_105570=418.5&ws_105570=97.5&mgo_105571=574.0&ifo380_105571=404.5&ws_105571=110.0&mgo_105572=637.0&ifo380_105572=418.5&ws_105572=125.0&mgo_105573=574.0&ifo380_105573=404.5&ws_105573=200.0&mgo_105574=574.0&ifo380_105574=404.5&ws_105574=215.0&mgo_105575=574.0&ifo380_105575=404.5&ws_105575=145.0&mgo_105576=624.75&ifo380_105576=391.5&ws_105576=137.5&mgo_105577=574.0&ifo380_105577=404.5&ws_105577=205.0&mgo_105578=624.75&ifo380_105578=391.5&ws_105578=250.0&mgo_105579=574.0&ifo380_105579=404.5&ws_105579=255.0&mgo_105580=574.0&ifo380_105580=404.5&ws_105580=16.5&mgo_105581=753.25&ifo380_105581=563.0&ws_105581=200.0&mgo_105582=574.0&ifo380_105582=404.5&ws_105582=18.5&mgo_105583=574.0&ifo380_105583=404.5&ws_105583=10.5&mgo_105584=574.0&ifo380_105584=404.5&ws_105584=11.25&mgo_105585=574.0&ifo380_105585=404.5&ws_105585=11.5&mgo_105586=574.0&ifo380_105586=404.5&ws_105586=15.0&mgo_105587=574.0&ifo380_105587=404.5&ws_105587=20.0&mgo_105588=599.75&ifo380_105588=373.75&ws_105588=18.75&mgo_105589=753.25&ifo380_105589=563.0&ws_105589=150.0&mgo_105590=574.0&ifo380_105590=404.5&ws_105590=21.25&mgo_105591=574.0&ifo380_105591=404.5&ws_105591=24
Svoje liberijske tvrtke koje su naručile druga dva broda Punta i Valovine Uljanik plovidba prodaje tvrtki iz Uljanika.
Kad je to Uljanik plovidba prodala ta dva broda ?????
Ovo je postala neviđena medijska hajka kojoj je jedini cilj da se Uljanik plovidba proglasi glavnim krivcem za propast brodogradnje a u potpunosti amnestira politika. Pri čemu ih za štetu načinjenu dioničarima nije briga. Koliko bezočnih laži već u naslovu. Nadam se da će se naručiteljima sve višestruko vratiti. Nakon ovoga u Hrvatskoj nitko nikad neće naručiti ništa u velikim brodogradilištima, od hrvatskih brodara sasvim sigurno, osim možda Jadroplova u kojem je dozvoljeno sve ali samo dok je još u državnom vlasništvu.
Neslužbeno doznajemo da bi Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci na popis osumnjičenika danas moglo dodati i pravne osobe, odnosno tvrtke, među kojima i Uljanik Plovidbu.
Neslužbeno doznajemo da bi Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci na popis osumnjičenika danas moglo dodati i pravne osobe, odnosno tvrtke, među kojima i Uljanik Plovidbu.
Ne može taj proces voditi Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci jer je u velikom sukobu interesa i očito favorizira 3.maj kao oštećenu stranu. Prije 7-8 godina Uljanik plovidba je zamalo pokrenula arbitražu u Londonu protiv njih zbog tankera Pomer nakon čega su pristali na dogovor. Ovakve stvari mogu rješavati samo specijalizirani međunarodni sudovi koji su za to namijenjeni i koji se strogo drže stavki ugovora. Hrvatski sudovi su veći kriminalci od samih kriminalaca i generatori novih nepravdi.
Ne bi me čudilo da je u destruktivnim glavama hrvatskih Borgovaca nekom palo na pamet da hrvatsku brodogradnju spašava imovinom Uljanik plovidbe i da se pri tome koristi pravosuđem.
Širi se istraga u aferi “Uljanik”, među osumnjičenima i SINDIKALCI Boris CEROVAC I Juraj ŠOLJIĆ, ALI I ULJANIK PLOVIDBA?