Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 11,91 | 2.132 | 179 | 11,80 | 12,40 | -4,00% |
Kad se tako neozbiljno napiše optužnica, jasno je da je njen jedini cilj izazvati medijsku galamu. A to nikako ne bi smio biti smisao uskoka. U pravu je Pavletić. Žalosno! Žalosno! Žalosno!
Kakav stečaj ???
NIKAKAV !!!!!
Samo su paničari pogubili pamet ( i dionice ).
Vlada je odobrila jamstvo Uljanik plovidbi za kreditno zaduženje
Dugoročne obveze se u najvećem dijelu odnose na klupski kredit sa Zagrebačkom
bankom d.d. i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak kojim su refinancirani krediti vezani
za kupnju brodova „Veruda“ i „Stoja“.
U posljednje tri godine ukupna zaduženost društva je povećana isključivo zbog
refinanciranja brodova „Veruda“ i „Stoja“ 2016. godine u okviru domaćeg bankarskog
sektora (HBOR/ZABA), te time povezanog prijenosa dugoročnih kreditnih obveza sa
vlastitih inokompanija na Uljanik plovidbu
Kad se tako neozbiljno napiše optužnica, jasno je da je njen jedini cilj izazvati medijsku galamu. A to nikako ne bi smio biti smisao uskoka. U pravu je Pavletić. Žalosno! Žalosno! Žalosno!
pisali smo ovdje pred par mjeseci da će ih država gadno nagaziti zbog onog s deblokadom računa i to se sad ostvaruje….možeš ti biti 100x puta u pravu, ali dok to dokažeš na sudu, dok prođu svi žalbeni postupci, firma je propala, a imovina nestala…..
@ zorangutan
Radi se na firme registrirane vani, i samo konsolidira u RH.
Naši bi puno toga htjeli kad bi mogli.
Ako ima odgovornosti osoba, nema odgovornosti firme ( pogotovo firme registrirane vani ).
Kad se tako neozbiljno napiše optužnica, jasno je da je njen jedini cilj izazvati medijsku galamu. A to nikako ne bi smio biti smisao uskoka. U pravu je Pavletić. Žalosno! Žalosno! Žalosno!
pisali smo ovdje pred par mjeseci da će ih država gadno nagaziti zbog onog s deblokadom računa i to se sad ostvaruje….možeš ti biti 100x puta u pravu, ali dok to dokažeš na sudu, dok prođu svi žalbeni postupci, firma je propala, a imovina nestala…..
[/quote]
Zato je trebalo tužiti državu!
Pa kad dobiješ takav spor, onda ono što si izgubio na dionicama firme (ako ti propadne) dobiješ kao obeštećenje po tužbi i to s kamatama!
Ja mislim da se još stigne tužiti za to.
Da imam dionica ko Pavletić, Šorc i Brajković ne bi ni časa časio.
Kad se tako neozbiljno napiše optužnica, jasno je da je njen jedini cilj izazvati medijsku galamu. A to nikako ne bi smio biti smisao uskoka. U pravu je Pavletić. Žalosno! Žalosno! Žalosno!
pisali smo ovdje pred par mjeseci da će ih država gadno nagaziti zbog onog s deblokadom računa i to se sad ostvaruje….možeš ti biti 100x puta u pravu, ali dok to dokažeš na sudu, dok prođu svi žalbeni postupci, firma je propala, a imovina nestala…..
[/quote]
Ne mislim da to ima veze ali svatko može slagati svoje teorije. A moja je da im je država dala sve što je mogla, čak i više od toga dok je mogla, pa tek onda izišla s istragama. A sve je manje više poznato godinama samo prije ništa nije bilo sumnjivo a sad je odjednom sve postalo sumnjivo. Klasična hrvatska afera od tri dana trajanja. Uz sposobne odvjetnike sve se može otegnuti do unedogled, čak i ako budu proglašeni krivima. Njihova sreća je što im poslovanje ne ovisi o Hrvatskoj, kao Viaduktu iil Pevecu recimo, iako će vjerojatno loša promidžba otežati financiranje u inozemstvu s kojim brodari ionako imaju problema.
Evo kako bih ja formulirao optužnicu i na što bih stavio naglasak ako su navodi iz medija točni.
Oni tvrde da dva bulkera Punta i Valovine koštaju 105m usd i to još nazivaju tržišnom cijenom iako stvarna tržišna cijena u to vrijeme nije prelazila 30m po brodu.
Jasno mi je da je brodogradilištu u interesu prikazati što veću cijenu jer na temelju cijene dobija poticaje, potpuno legitimno.
Jasno mi je da je naručitelju u interesu što povoljnije dobiti brod i to pokušavaju ispregovarati kroz cijeli proces, što je potpuno legitimno. Zato se ne ide u zatvor.
Ali kako može državi koja isplaćuje poticaje biti u interesu da im se pod “tržišna cijena” podvaljuje svašta a da se pri tome ne zapita gdje je tu bio nadzor, interni ministarstava i onaj vanjski. I tko su ti ljudi? I kroz cijelo vrijeme isplate poticaja nikad nije bilo provjere njihove namjene. Zašto? Pa zato što bi se onda kontrola morala uvesti svugdje, između ostalog i u Tolušićevo ministarstvo poticaja gdje su ukupni iznosi još i višestruko veći.
Evo kako bih ja formulirao optužnicu i na što bih stavio naglasak ako su navodi iz medija točni.
Oni tvrde da dva bulkera Punta i Valovine koštaju 105m usd i to još nazivaju tržišnom cijenom iako stvarna tržišna cijena u to vrijeme nije prelazila 30m po brodu.
Jasno mi je da je brodogradilištu u interesu prikazati što veću cijenu jer na temelju cijene dobija poticaje, potpuno legitimno.
Jasno mi je da je naručitelju u interesu što povoljnije dobiti brod i to pokušavaju ispregovarati kroz cijeli proces, što je potpuno legitimno. Zato se ne ide u zatvor.
Ali kako može državi koja isplaćuje poticaje biti u interesu da im se pod "tržišna cijena" podvaljuje svašta a da se pri tome ne zapita gdje je tu bio nadzor, interni ministarstava i onaj vanjski. I tko su ti ljudi? I kroz cijelo vrijeme isplate poticaja nikad nije bilo provjere njihove namjene. Zašto? Pa zato što bi se onda kontrola morala uvesti svugdje, između ostalog i u Tolušićevo ministarstvo poticaja gdje su ukupni iznosi još i višestruko veći.
gospodin P.D bit ce oslobođen svih optužbi …….da je bilo neke muljaže sud nebi odblokiro ULPL
ovo je sve igrokaz za javnost ….samo je steta nanesena i nama dionicarima ULPL
gospodin P.D bit ce oslobođen svih optužbi …….da je bilo neke muljaže sud nebi odblokiro ULPL
kakve veze ima jučerašnje uhićenje s deblokadom od prije 15 dana?!!?
Koje cifre brodova???? ja neznam jesu se oni najeli ludih gljiva???
Ako ti brodovi toliko vrijede koliko su tu napisali.. pa onda ULPL ima hebeno vrijednu imovinu !!!! i ako su ti brodovi problem nek ih brodogradilišta tj. država otkupi nazad za tu cijenu i proda na svjetskom tržištu 🙂
Problem u HR je šta oni misle da rade brodove i da je to fer cijena …. ma hebeš cijenu, ako si duplo skuplji od konkurencije, dok uvezeš sav materijal, platiš proviziju dobavljačima,, pa kooperantima …..
pa tko normalan bi radio ovdje bulk ili tanker … zato brodogradilišta realno ni ne rade drugim kompanijama .. tj. nitko osim naših brodara, jdpl, tankerska, ulpl…… sve ostalo šta su radili mi se čini da su više specifični brodovi,, ro-ro, za jaružanje, polaganje kablova…