Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Brajković je bio direktor škvera Uljanik do 2013.
A 2010.su Uljanik Plovidba i Uljanik Ugovorili gradnju 4 broda.
Istovremeno je bio veći dionicar ULPL.
a još bolje pitanje, zašto su ovdje radili brodove koje su skuplje platili uljaniku ili 3. maju…. nego da su te iste brodove radili u Kini??… jer ipak su ih platili, imaju kreditne obaveze.. ma koliko dobili neku subvenciju od države, brodogradilišta ili koga god….
Vidjeti se se uskoro da li idu optuznice protiv kojeg clana Ulpl. Ukoliko da, a danas je bilo privodjenja, onda se sigurno uslijediti dopisi Hanfi zbog skrivanja informacija od strane Ulpl. Jednom ce doci do toga da Uprave odgovaraju za svoje postupke, odnosno raf.
Radi se o tome da tu nema nikakve vijesti ni novosti o firmi Ulpl, jedino što je poveznica član uprave.
Ali to za ovu dionicu i nije previše bitno jer firma normalno radi i ima druge osobe koje će upravljati poslovanjem.
Tako da su ove reakcije pretjerane a firma radi normalno.
A čak bi bilo i bolje za dioničare da napokon i dođe do promjena na vrhu.
http://www.seebiz.eu/privedeni-rossanda-brajkovic-brgic-i-grbac/ar-191753/
Tako je riječko brodogradilište ostalo uskraćeno za 523 milijuna kuna. Tu je i 104 milijuna kuna “trećemajskih” potraživanja koje su Puležani prebili na način da su im “uvalili” poslovne udjele na dva broda Uljanik plovidbe, koja su, spomenimo i to, opterećene hipotekama banaka.
Nitko osim Uljanik plovidbe nije gradio u Uljaniku, od naših brodara.
Gradili su u 3.maju, ista stvar. Privedeni su i njihovi menadžeri.
Evo ovako je to nekada bilo.
A politički pokrovitelji su bili dokazani borci protiv korupcije, Kalmeta i Sanader.
http://www.mppi.hr/default.aspx?id=5531
ZAGREB, 13.02.2009.
Ministar mora, prometa i infrastrukture BOŽIDAR KALMETA potpisat će ugovore o potpori ukupne vrijednosti 144 milijuna kuna za izgradnju 6 brodova za domaće brodare danas u 15.55 sati u Brodogradilištu „Brodosplit“, a ovom događaju nazočit će predsjednik Vlade RH dr.sc. Ivo Sanader.
Riječ je o 6 brodova, od kojih su dva „Tankerske plovidbe“ Zadar, dva „Uljanik plovidbe“ Pula i 2 „Jadroplova“ Split, obuhvaćenih Programom gradnje brodova za hrvatske brodare do 2011. godine.
Navedeni program obuhvaća izgradnju ukupno 11 brodova, čija će se izgradnja državnim potporama pokriti do najviše 30 posto razlike cijene složenih tipova brodova, odnosno s ukupno oko 240 milijuna kuna. Cilj Programa je obnova i modernizacija flote hrvatskih brodara radi povećanja sigurnost plovidbe i višeg stupnja zaštite mora i morskog okoliša.
S predsjednikom Uprave „Tankerske plovidbe“ Ivom Mustaćem ministar Kalmeta potpisat će ugovore o potpori u iznosu od 28.268.238 kn po brodu za dva tankera s dvostrukom oplatom za prijevoz sirove nafte tipa Aframax. Tankeri su izgrađeni u Brodosplitu, a dužine su 236 metara i nosivosti 108.414 DWT.
S predsjednikom Uprave “Uljanik plovidbe” Dragutinom Pavletićem ministar Kalmeta potpisat će ugovore o potpori u iznosu od 22.272.548 kn po brodu za dva tankera za prijevoz naftnih produkata i kemikalija. Tankeri se grade u brodogradilištu „3. Maj“, a bit će završeni ove godine te su dugi 195,3 m i nosivosti 51.800 DWT.
S predsjednikom Uprave „Jadroplova“ Stjepanom Papićem ministar Kalmeta potpisat će ugovore o potpori u iznosu od 21.412.224 kn po brodu koji su namijenjeni za prijevoz rasutih tereta. Brodovi dužine 189,9 m i nosivosti 52.000 DWT gradit će se u „Brodosplitu“, a rok isporuke planiran je u prosincu 2009., odnosno ožujku 2010.
Rat je počeo nakon prvog Pavletićevog istupa u javnosti, kojim je najavio da će sudski od 3. maja i dva ministarstva tražiti naknadu 11 milijuna dolara štete.
Za 138 milijuna dolara vrijedan posao gradnje 4 broda, po dva za nas i Tankersku Plovidbu, 3. maj je na koncu dobio gotovo 217 milijuna dolara
Znali su da proizvode brodove s gubitkom, a paravan im je bio ‘Uljanik Plovidba’
Cijena na tržištu za taj brod tada bila 25 milijuna dolara. Stoga smo mi pristali da naša liberijska tvrtka kupi taj brod za 30 milijuna dolara, ali da dođe do promjene vlasništva u tvrtki tako da mi za 55 posto udjela u liberijskoj tvrtki platimo proporcionalnu cijenu (od oko 17 milijuna dolara – op.a.) za brod, a da Uljanik brodogradilište bude vlasnik 45 posto liberijske tvrtke koja je vlasnik broda”, rekao nam je Pavletić i dodao da je tada Uljanik Plovidba digla kredit kako bi platila taj novac i da je za kolateral uzela cijeli brod.
Ne radi o tim brodovima nego o 4 bulka koje je Uljanik plovidba naručila u Uljaniku a škver ih je gradio sa svojim novcima a Tad je bio u državnom vlasništvu!!!
2010-2011.g.
Ovo će završiti kao i ono u Brodogradilištu Split, prije desetak godina, ako se neko sjeća “pobočnih pisama” . Jedini koji trljaju ruke, to su naši vrli fiškali
ULJANIK PLOVIDBA D.D./POVLAŠTENA DIONICA ULPL-P-B
Vlasnik/nositelj računa (OIB) / Suovlaštenik/imatelj VP (OIB) Stanje [%] Vrsta računa
1. ISTARSKA AUTOCESTA D.O.O. (50043252136)
25.000 32,38 Osnovni račun
2. CHAMPION SHIPPING AS (43343715830)
19.446 25,19 Osnovni račun
3. CUCCURIN PLINIO (65278825271)
8.333 10,79 Osnovni račun
4. NATLATA HOLDING CORP. (11528001238)
8.000 10,36 Osnovni račun
5. ASP SHIPS PTE. LTD. (17455338025)
8.000 10,36 Osnovni račun
6. CHAMPION TANKERS AS (93340880605)
5.400 6,99 Osnovni račun
7. FRANJUL GORAN (76637392647)
700 0,91 Osnovni račun
8. FLORIČIĆ MARTINA (86458832834)
500 0,65 Osnovni račun
9. SKELAC KRUNOSLAV (54550084287)
500 0,65 Osnovni račun
10. ŠANTAK MILAN (45537660816)
222 0,29 Osnovni račun
Ukupno: 76.101 98,56