Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
BVpS prema FI za prvu polovicu godine iznosi 1497 kn. Nakon dokapa, BVpS će se jasno, smanjiti. BVpS će iznositi oko 1135 kn, čemu bude trebalo pribrojiti dobit po dionici za 3q.
Ne znam zašto vam je BV uopće bitan ovdje.
Nakon dokapa, ukoliko cijena bude 3300, P/E će biti cca 8.
Jasno, pravo je pitanje kolika će dobit biti u 3q, i to je jedina nepoznanica u ovoj jednadžbi.
I opet vas pitam, zašto su sklopili ugovore za 2 tankera umjesto za bulkere?
Drugi problem je što su gro dobiti ove godine generirali prodajom brodova, a core djelatnošću sramota za reći
hm .. a gdje si vidio to da su prihodi pali ? zadnje FI govori malo drugačije ..
Izbaci prodaju broda (one-time event), i operativni prihodi su pali par posto.
1H 2006 -> 117m
1H 2007 -> 107m
2Q 2006 -> 69m
2Q 2007 -> 53m
BVpS prema FI za prvu polovicu godine iznosi 1497 kn. Nakon dokapa, BVpS će se jasno, smanjiti. BVpS će iznositi oko 1135 kn, čemu bude trebalo pribrojiti dobit po dionici za 3q.
Ne znam zašto vam je BV uopće bitan ovdje.
Nakon dokapa, ukoliko cijena bude 3300, P/E će biti cca 8.
Jasno, pravo je pitanje kolika će dobit biti u 3q, i to je jedina nepoznanica u ovoj jednadžbi.
I opet vas pitam, zašto su sklopili ugovore za 2 tankera umjesto za bulkere?
Drugi problem je što su gro dobiti ove godine generirali prodajom brodova, a core djelatnošću sramota za reći
Gledajte sad, kad se racuna P/E, onda se uglavnom izbacuju ti izvandredni prihodi. Ali uracunas kako ce taj silni cash doprinjet poslovanje. Koji forward P/E ti dajes za 2008?
Zato što bulkere kupuju polovno, stare 2-3 godine (dakle nove), jer nemaju vremena čekat da se naprave.
U dobit od 3Q uvrsti oko 50 milja od prodana broda krajem srpnja. I plus redovni promet.
A znam da su u srpnju napravili ugovor za jedan brod po 44.000 dolara vozarina slijedeće tri godine. [smiley2]
hm .. a gdje si vidio to da su prihodi pali ? zadnje FI govori malo drugačije ..
Prihodi iz inozemstva pali za 10 milijuna. Iznavredni prihodi 152 milijuna. Jasno, kod brodara je to normalno da povremeno se rješavaju brodova, no ukoliko prihodi iz core biznisa padnu, a vozarine rastu, onda je to blago rečeno čudno
ok respekt .. da nisam zamijetio te izvaredne prihode .. isprika ..
ali sa izvarednim prihodima je spektakularno izvješće … [smiley1][smiley2]
da ovako izgleda puno realnije …
meni se čini da neme podloge za ovo 50% povečanje cijene dionice … ako sutra cijena bude na razini 3000 – 3300 kn ..
Cijena nakon dokapa nikad nije išla ispod one od početka dokapa. To je 3100. Plus tih zadnjih mjesec dana, koji daju barem 10% nove vrijednosti. Koliko su drugi brodari porasli zadnjih mjesec dana bez dokapa? [smiley11]
SLK – koliko imaju spot a koliko fixed ugovora?
Mislim da su fixed, ali rađeni ove godine, jer su sve novi brodovi, ili je rađen ove godine ugovor.
Tu me nemoj držati za riječ, jer je užasno teško iskopati te informacije, ako nisi unutra.
Cijena nakon dokapa nikad nije išla ispod one od početka dokapa. To je 3100. Plus tih zadnjih mjesec dana, koji daju barem 10% nove vrijednosti. Koliko su drugi brodari porasli zadnjih mjesec dana bez dokapa? [smiley11]
Kako ne, kod zadnjeg dokapa da… Na 2.500 je izaso dokap (bila je na 2700 prije, samo curila na dolje), doguralo do 3250, onda na 2250. Tad sam ja to kupovao, pa znam [smiley1]
Levan
Do 06. mjeseca 2008. 33.000 dolara
Fr8 Adria $24750
$44000 daily – ‘Volme’
Dva broda, Ebony Point i Pula su blizanci Fr8 Adrie. Ugovori rađeni ove godine.
FPE 2008? Zaista teško bilo što prognozirati. Ova godina će po svemu sudeći biti rekordna po broju prodanih brodova odnosno izvanrednih prihoda. Ukoliko u P/E ne računamo izvanredne prihode, onda iz jednadžbe treba izbaciti 200 milja tih prihoda (uračunata i prodaja broda u srpnju). Prema tome, dobit za 3q ako bude 10 milja iz redovnog poslovanja, to je super rezultat. A P/E će tada biti pri cijeni od 3300 kn biti cca 45
Prema tome, za 2008-u uistinu ne bih ništa prognozirao, jer opet ne znamo koliko će brodova prodati (bar ja ne znam).
Također je bitno koliko imaju spot odnosno fixed ugovora. DryShips 90% ugovora ima spot, računaju na trend rasta vozarina i tu su pogodili u sridu.