da,sve stoji ali dokap je bio i firma je osnažena maksimalno
da,sve stoji ali dokap je bio i firma je osnažena maksimalno
ha, ha, pa da – sad je sve u redu onda
da,sve stoji ali dokap je bio i firma je osnažena maksimalno
Dobra šala. Al realno, najbolje čemu se ULPL može nadati je da će ih banke nastaviti (re)financirati, računajući da će kroz nekakvo dugoročno poslovanje uspjeti naplatiti više dugova nego kroz instant-stečaj. S obzirom na uglavnom dobre prognoze što se tiče tankerskih vozarina, Uprava vjerovatno ima ista očekivanja, zato stalno i trube o otpisanim i reprogramiranim dugovima. Ali iz aspekta malog investitora, čak i takav povoljniji scenarij ne znači ništa osim konstantnog rizika i tavorenja po dnu, dok ne prestanu ispadati kosturi iz ormara.
da,sve stoji ali dokap je bio i firma je osnažena maksimalno
Bila bi maksimalno osnažena da je dokap uspio kako je bio zamišljen, ali ovaj je jedva prošao uz neki minimum uplata i to nakon prolongiranja rokova za dokap.
Dana 07. ožujka 2019. godine, sukladno članku 186.a Zakona o parničnom postupku,
Županijskom državnom odvjetništvu u Rijeci podnesen je zahtjev za mirno rješavanje spora vezano za
naknadu štete u iznosu od 80.082.182,03 kn proizašle iz Sporazuma o suradnji na zajedničkoj provedbi
Projekta izgradnje 4 broda koje će 3. MAJ Brodogradilište d.d. graditi za domaće naručitelje od dana
21. siječnja 2009. godine i njegova Dodatka 1 od dana 11. veljače 2009. godine, sklopljenog između
tadašnjeg Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture,
3. MAJ Brodogradilišta d.d. i Uljanik Plovidbe d.d., a kojim Sporazumom i njegovim kasnijim Dodatkom
1 su sporazumne strane utvrdile načela suradnje, aktivnosti i mjere kao i uvjete po kojima će zajednički
djelovati na ostvarenju provedbe predmetnog projekta u cilju savladavanja ozbiljnih poteškoća u
poslovanju 3. MAJ Brodogradilišta d.d.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/qXliokfALhaNv5nOCjIajg==.pdf
80.082.182,03 kn
koliko bi to bilo po dionici,molit cu lijepo
znači imamo:
sporazum
projekt
dodatak1
dodatak2
ako se ostvari ono što je potpisano,to bi bio malo jači dokap
80.082.182,03 kn
koliko bi to bilo po dionici,molit cu lijepo
otprilike 0 kn po dionici jer taj novc ne postoji niti ce g uljnik plovidb ikd vidjeti
j ne znam je li uljanik plovidba tu u prvu ili držv ili netko treci, ali bet z deset gdin dsudovanja to ne ide – jesi siguran da želis čekati deset gofina
uopce, kkvo je to gospodarenje manirom dobrog gospodara da ides preplatiti 20 milja usd nesto uz obecanje države – ti plati sada, ami ti dodemo jednog dana
to je otrpilike kao da uladebeljak iskrca pare sada , a drzava mu obeca u buducnosti nesto. mos misliti da su mu vrane mozak iskljucale
Pa da nije u dogovoru sa drzavom odavno bi 3.maj i uljanik stavili kljuc u bravu, zato je drzava i dala neke beneficije logicno… e sad dali su ih izvrsili ili nisu, bude se vidjelo, ugovori su tu, valjda znaju citati jedni i drugi … a to sta ti navlacis na 0 je normalnog za nekoga tko zeli kupiti
Čelnik Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić tvrdi da je riječki 3. maj, koji je danas dio Uljanik Grupe, za poslove izgradnje 4 broda za hrvatske brodare prije 10-ak godina dobio gotovo dvostruko više od tržišne cijene ta 4 broda. Pavletić time nastoji razbiti mit po kojem su hrvatski brodari u hrvatskim brodogradilištima gradili brodove ispod cijene, što je, po tom mitu, jedan od razloga za financijske probleme u kojima su se brodogradilišta našla.
“Za 138 milijuna dolara vrijedan posao gradnje 4 broda, po dva za nas i Tankersku Plovidbu, 3. maj je na koncu dobio gotovo 217 milijuna dolara. Iskreno mi je žao što im ni to nije pomoglo da budu u boljoj situaciji nego što su danas. Umjesto da prozivaju druge za svoje probleme, u Uljaniku uzroke trebaju tražiti unutar svoje kuće i poslovnih poteza koje su vukli u dva brodogradilišta”, kaže Dragutin Pavletić.
Izgradnja spomenuta 4 broda temeljila se na Sporazumom o suradnji kojeg su potpisali Ministarstvo gospodarstva, Ministarstvo mora, brodogradilište 3. maj, pulska Uljanik Plovidba i Tankerska Plovidba iz Zadra. Izgrađena su ukupno četiri tankera za hrvatske brodare. Jedan od ciljeva definiranih u tom poslu bio je, prema Pavletićevim riječima, punjenje praznih navoza i pomoć domaćem brodogradilištu.
Financijski protokol potpisan prilikom primopredaje broda Istra pokazuje da su daleko od istine nagađanja da su se brodovi za domaće brodare radili ispod cijene koštanja, kaže Pavletić. Taj tanker, kojem je, prema protokolu, cijena na svjetskom tržištu bila 34,5 milijuna dolara, riječkom brodogradilištu je plaćen preko 54 milijuna dolara, odnosno 50 posto veći iznos! Uz tržišnu cijenu broda, brodari su temeljem sporazuma brodogradilištu prepustili i 4,29 milijuna dolara državnog poticaja za konkurentnost, na kojeg su imali pravo, a s dodatnih 15 milijuna dolara tu gradnju je brodogradilištu sufinanciralo Ministarstvo gospodarstva.
Šteta samo ublažena
Ovim Pavletićevim istupom nastavlja se “bratoubilački rat” kojeg su preko medija započeli Uljanik Grupa i Uljanik Plovidba. Rat je počeo nakon prvog Pavletićevog istupa u javnosti, kojim je najavio da će sudski od 3. maja i dva ministarstva tražiti naknadu 11 milijuna dolara štete.
https://www.glasistre.hr/pula/uljanik-vs-uljanik-plovidbapavletic-3-maj-je-za-4-broda-vrijedna138-milijuna-dolara-dobio-217-milijunai-svejedno-su-u-problemima-582737
mni to, mnnu pazi ovo
Inače, i Uljanik Plovidba je po prvi put u blokadi, koja prema jučerašnjim podacima traje već dva tjedna
wwwwwwwwwwwwwwwwwtttttttttttttttttttttttttttttfffffffffffffffffffffffffff – dv tjedna u blokadi a an upite burze pravi se ludi
ej burzo jel uživate kad od vs rade budle?
Predmet: Upit o postojanju novih/promijenjenih cjenovno osjetljivih informacija
Poštovani,
Pozivom na Vaš današnji dopis, 25. veljače 2019. godine vezan uz pad cijene dionica ULJANIK PLOVIDBE d.d. oznake ULPL-R-A u nastavku dajemo sljedeće očitovanje:
Društvu ULJANIK PLOVIDBA d.d. (dalje u tekstu: Društvo) kao izdavatelju nisu poznate nove okolnosti ili materijalne činjenice koje utječu ili bi mogle direktno utjecati na cijenu dionica Društva, a koje ne proizlaze iz informacija koje su ranije dostavljene Burzi.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=89791
kakv svinjrija
mni to, mnnu pazi ovo
Inače, i Uljanik Plovidba je po prvi put u blokadi, koja prema jučerašnjim podacima traje već dva tjedna
wwwwwwwwwwwwwwwwwtttttttttttttttttttttttttttttfffffffffffffffffffffffffff – dv tjedna u blokadi a an upite burze pravi se ludi
ej burzo jel uživate kad od vs rade budle?
Predmet: Upit o postojanju novih/promijenjenih cjenovno osjetljivih informacija
Poštovani,
Pozivom na Vaš današnji dopis, 25. veljače 2019. godine vezan uz pad cijene dionica ULJANIK PLOVIDBE d.d. oznake ULPL-R-A u nastavku dajemo sljedeće očitovanje:
Društvu ULJANIK PLOVIDBA d.d. (dalje u tekstu: Društvo) kao izdavatelju nisu poznate nove okolnosti ili materijalne činjenice koje utječu ili bi mogle direktno utjecati na cijenu dionica Društva, a koje ne proizlaze iz informacija koje su ranije dostavljene Burzi.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=89791
kakv svinjrija
Upravo provjerio, stvarno su u blokadi vec 12 dana.
I opet ce se ovdje naci par naivaca koji ce vjerovati ovom liku Pavleticu.
Kad ce izac struktura dionicara serije P, kladim se da lik nije uplatio niti jednu kunu.
Ova ekipa je u rangu Ivice, samo sto su duplo nesposobniji od njega…sramota