Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
mene ovdje zanima samo jedna stvar: zar netko još uvijek vjeruje da se uljanik može spasiti?
zar ne vidite da je u pozadini prešutni dogovor vladajućeg HDz-a i lokalnog iDS-a da se uljanik makne i da se oslobode super atraktivne lokacije na samoj pulskoj rivi, u centru pule!
debeljak tu glumi nekakvog kupca, ali jasno je da on nema 3 milijarde kojima bi platio 50% dugova i gubitaka uljanika, a niti ima volje baciti taj novac u vjetar!
ULJANIK PLOVIDBA JE POTPUNO
SAMOSTALNO DRUŠTVO KOJE,
UNATOČ SLIČNOSTI U IMENU
TVRTKE, NIJE VLASNIČKI VEZANO
I NE ČINI DIO BRODOGRAĐEVNE
GRUPACIJE ULJANIK
[/quote]
to je formalno istina i stoji, ali u stvarnom životu je malo drukčije
naime, vež i ova tužba počiva ne sprepletenosti uljanik brdogradilišta i uljanik plovidbe
uljanik plovidba BILA JE PRISTALA KUPITI BRODOVE OD ULJANIKA PO CIJENMA VIŠIM OD TRŽŠNE CIJENE UZ OBEANJE DA E JJ RAZLIKA BITI NADOKNADENA U SMILSU 2DODEM TI
vec sama ta cinjenica bi trebala svakog razumnog potjerati kilometar od takve uprave i tkave dionice
tko se en ponbaša tržišno taj to može samo dok držaa plaa. kad džava prestane plaati, propadne
vidi pod – konstruktor, idrotehnika, uljani, plovidba, uljanik brdogradilište etc
“Istina je da su prije par dana na brod Champion Istra ukrcana 3 filipinska državljana, ali naglašavamo da nisu ukrcani u statusu članova posade, nego u svojstvu izvođača kratkotrajnih radova čišćenja balastnih tankova (tzv. “riding squad”, odnosno tzv. “supernumerary”) i to na izričiti zahtjev bare boat charterera odnosno noveškog zakupca broda i u organizaciji managera broda društva ASP Ship Management Singapore Pte Ltd., Singapore, poručuju iz Uljanik plovidbe.
Poslodavac prema ugovorima o privremenom zapošljavanju predmetnih filipinskih radnika jest strana management kompanija, ASP Crew Management Services Inc., odnosno Crew Management Services S.A., iz Melbourna, Australija u ime i za račun dugoročnog zakupca broda, Ebony A/S iz Bergena, Norveška.
Prema informacijama dobivenih od Managera, predmetni radnici su ukrcrani na brod sukladno važećim “ITF Guidelines” odnosno:
nisu uključeni u popis posade broda (standardni broj posade na brodu jest 21. Trenutno je na brodu 23 člana posade te predmetne tri osobe odnosno tzv. “riding squad” kao prekobrojni radnici odnosno “supernumerary”);
oni neće ostati na brodu više od 30 dana u jednoj godini (planirani boravak je oko 20 dana)
njihova uloga nije da zamijene postojeće pomorce već da obave izvanredni posao održavanja koji je van opsega poslova redovne posade sukladno kolektivnom ugovoru.
Uljanik plovidba: “Planirano zadržavanje filipinskih radnika na brodu naviše dvadesetak dana”
“Istina je da su prije par dana na brod Champion Istra ukrcana 3 filipinska državljana, ali naglašavamo da nisu ukrcani u statusu članova posade, nego u svojstvu izvođača kratkotrajnih radova čišćenja balastnih tankova (tzv. “riding squad”, odnosno tzv. “supernumerary”) i to na izričiti zahtjev bare boat charterera odnosno noveškog zakupca broda i u organizaciji managera broda društva ASP Ship Management Singapore Pte Ltd., Singapore, poručuju iz Uljanik plovidbe.
Poslodavac prema ugovorima o privremenom zapošljavanju predmetnih filipinskih radnika jest strana management kompanija, ASP Crew Management Services Inc., odnosno Crew Management Services S.A., iz Melbourna, Australija u ime i za račun dugoročnog zakupca broda, Ebony A/S iz Bergena, Norveška.
Prema informacijama dobivenih od Managera, predmetni radnici su ukrcrani na brod sukladno važećim “ITF Guidelines” odnosno:
nisu uključeni u popis posade broda (standardni broj posade na brodu jest 21. Trenutno je na brodu 23 člana posade te predmetne tri osobe odnosno tzv. “riding squad” kao prekobrojni radnici odnosno “supernumerary”);
oni neće ostati na brodu više od 30 dana u jednoj godini (planirani boravak je oko 20 dana)
njihova uloga nije da zamijene postojeće pomorce već da obave izvanredni posao održavanja koji je van opsega poslova redovne posade sukladno kolektivnom ugovoru.
Uljanik plovidba: “Planirano zadržavanje filipinskih radnika na brodu naviše dvadesetak dana”
a duguju li plaće
netko tu mulja – ili uprava ili sindikat
meni se čini – da place redovno stižu, sindikat ne bi dizao galamu. uvijek je tako, dokle god place uredno stizu, sindikati su tihi
dakle, očito su u likvdnosnim problemima čim ne mogu uredno iplacivati plae
a to me en cudi jer oni krvare vec godinama, novac samo curi van, a nista ne dolazi natrag
Kaj bude sa dionicama ako firma ode u stečaj
imas papirice koje vrijede 0kn 🙂
Kaj bude sa dionicama ako firma ode u stečaj
sjedi, 5
Kaj bude sa dionicama ako firma ode u stečaj
Dioničarima će isplatit bogati bonus…
Kaj bude sa dionicama ako firma ode u stečaj
Onda moraš sukladno broju dionica doplatiti u kapital firme da pokriješ njene gubitke. 😁
Kaj bude sa dionicama ako firma ode u stečaj
Evo prikladnog članka za početnike:
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/zelite-zaraditi-na-dionicama-morate-paziti-na-ovih-pet-opasnih-zamki-foto-20180406
“U slučaju stečaja (bankrota) kompanije novac je u pravilu nepovratno izgubljen jer su dioničari u stečaju zadnji u redoslijedu naplate”
Si vidio, tko bi rekao da ostanu bez svega :))) …. kako se vi brinete za one koji imaju dionice, a brizni ovi iz TOP 10 … zamisli samo koliko su vec do sada izgubili, da su dionice i badava dobili, zadnjih 10 godina su izgubili pravo bogatstvo na kolicinu koju imaju u portfelju, brižni
ntko ovdje ne priziv stecj, burza bez dobrih dionica ne moze biti dobra burz
vodje kednostavno bas ao i od thnike treba ponavljati dok ljdi ne nauce – tvrtka mora imati imovinu uz razuman dug i mora raditi bar srednjeročno s dobiti da bi imala budunsot
tvrtka su djelom duga od 90 posto je neodrziva, isto tako ako niz godina radi gubitke
i rdig i bilance su svakome tko je htio vidjeti pokaivale da je tu krvarenej na djelu – a organizam ne moze dugo zivjeti uz krvarenje. sve price a la migra i a la tehnka su za male beebe.