Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 11,91 | 2.132 | 179 | 11,80 | 12,50 | -4,00% |
Recimo da ja danas podnesem tužbu protiv tebe. To znači da sam ja stvarno oštećen i da mi ti stvarno trebaš bilo što platiti!?? Naravno dan jer o opravdanosti svakog zahtjeva odlučit će se sud, a ne onaj tko tuži.
[/quote]
Pa stvar je vrlo jednostavna.
Jesu potpisali takav ugovor ili nisu? Ti misliš da bi dizali tužbu i navlačili se, a da se nisu tako dogovorili i potpisali ugovore ?
A to šta je naše pravosuđe komedija, kao i ova apsurdna država to je drugi par rukava. Takve stvari se vani rješavaju odmah na prvom ročištu, vjerujem da im ni ne pada na pamet da ne poštuju ugovore. Jer bi ti opalili osim sudskih troškova i kaznu + plaćanje po ugovoru… pa bi drugi put dobro razmišljao šta potpisuješ i dali to možeš ispoštovati.
Nije ni čudo da nas svi zaobilaze za pokretanje bilo kakvog ozbiljnog posla, rađe ekipa ode u Rumunjsku, Bugarsku, Srbiju.
kudaa plivo ovaaj brod
ovaj brod nazalst ne plovi nikud nego tone ravno do dna
Opće poznato svjetsko pravilo koje glasi da je brod teritorij države čiju zastavu vije u Hrvatskoj je stavljeno van snage jednim činovničkim mišljenjem. Posebno je zanimljivo da se za takav čin Uljanik plovidba odlučila uz tezu da ne može naći pomorce koji žele ploviti na njihovim brodovima. Uzmemo li u obzir da nemogućnost pronalaska pomoraca leži u činjenici da navedena kompanija ne isplaćuje plaće, lako je zaključiti da „najbolji hrvatski izvozni proizvod” nije dovoljno dobar za Uljanik plovidbu“, kaže glavni tajnik SPH Neven Melvan.
Podsjetimo da je brod Pomer u listopadu 2018. godine zaustavljen u Australiji zbog neisplate plaća pomorcima, nakon čega su pomorci napokon dobili zaostale plaće. Međutim, nakon toga ponovno im nisu isplaćivane plaće dok nije došlo do intervencije SPH i prijetnje zaustavljanjem broda od strane PSC i ITF inspektorata u Novorosijsku, kažu u SPH.
Jesu li iz Uprave bili dostavili obavijest da se plaće redovno isplaćuju i da je greška bila u nečem drugom.
Tako da to ne stoji.
a tako uprava kaze da nije duzna 3 maju, onda na kraju je
pa kaze da se place splacuju, pa ih austraalcu zaustave
pa onda opet kazu da je sve u redu, pa ih sindikato javno proziva da ne isplacuju lce
ajde mi reci – koji razlog moze sindikat iati d aprozove upravu za neisplatu placa ako su place isplacen
jel bi ti vikao na poslodavca gdje mije placa ako ti iz banke jave da ti je sjla a racuna
tako d a- ajm biti ozbiljni.
ovo je stecajusa dionica, otcvori oci dok ne bude prekasno – imovina je 0, zarada je 0, odnos prema investitorima 0
prije agrokora ovakve donice su mole gurati nekako, posle agrokora nastupil je cistilište – ni dobredionice ne stoje dobro, a kamoli lose
ovi sta su sudjelovali u dokapu sta sad razmišljaju
kako su ih preveslali…
Večeras je u pomorskoj večeri sindikalist Neven Melvan rekao da UP duguje pomorcima i do 3 plaće.
trebao bi se gospodin P.D izjsanit oko ovoga …..ustvari dionica pokazuje koliko investitori vjeruju ULPL
tj cijena dionice
Večeras je u pomorskoj večeri sindikalist Neven Melvan rekao da UP duguje pomorcima i do 3 plaće.
mogao bi ovdje lagano stečaj…a?
Večeras je u pomorskoj večeri sindikalist Neven Melvan rekao da UP duguje pomorcima i do 3 plaće.
mogao bi ovdje lagano stečaj…a?
[/quote]
nažalost da…sad je puno jasnije zašto su tako uporno pokušavali napraviti dokap, produžavali rokove itd….a jasno je i zašto je interes bio vrlo skroman…a kako se osjećaju sada oni koji su dali keš za dokap i gdje su sada te pare bojim se i pomisliti
Prije nepunih 10 dana su skoro zaustavili brod Pomer u Rusiji kako bi
naplatili plaće. U zadnji čas su one plaćene pa brod nije zaustavljen.
https://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer/290584/
Poslušati od 09:15 minute