ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kao što sam rekao. Kakva dokapitalizacija.

Kupovati ću ovo još malo na 50 kuna.

Makar ako uz ovako dobre vozarine nisu u plusu, onda nešto gadno ne štima u upravljanju.

Nadam se da će prodati ona dva uljasnikova broda i vratiti lovu.
I tako s njima rade samo gubitke.

I još se tim poslom Uprava hvali.

Nakon izvješća iz najgore noćne more treba preživjeti još i trgovanje koje će biti masakr iz najgore noćne more. A što je s otpustom duga s kojim se išlo u dokap? U izvještaju ni spomena. Jesu li to ostavili za sljedeći kvartal ili ga neće ni biti? Ako su ostavili za sljedeći kvartal znači da ciljano i dalje ruše dionicu. Ako ga neće biti može ih se tužiti zbog iznošenja lažnih informacija.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Otkud nekima da je izvješće katastrofa??
Pa da nije iskazivana revalorizacija brodova, bio bi dobar plus u izvješću (iskazali su skoro 40 mil.Usd otpisa)!
To je prije bila napravila i Atpl. Sad je bilanca čista i s obzirom na očekivani veći rast tankerskih vozarina izvješća za 2019. će biti odlična.
Mislim da su se prodavatelji jučer malo zaletjeli, jer izvješće je zapravo dobro s obzirom na to kolike su bile niske vozarine!

Mislite da su ovi koji su upisali dionice prije koji dan po cijeni iznad 100 kn, vesla sisali? I to nakon toliko dugog roka za upis.
Dogovorili su oni s upravom zašto kupiti, i to dionice koje će isplaćivati dividendu. Znači da smo dočekali napokon pozitivno poslovanje od ove 2019.g.

Pa procijenite sami da li ćete kupovati ili prodavati na cijeni s 40% diskonta u odnosu na dokapitalizante prije par tjedana


Upravo tako, nikakvih problema tu nema, potraživanje se otplaćuje prema ugovorenoj dinamici i to je to. Ne može npr. banka vama dati kredit za stan na 30 godina i onda se sjetiti nakon godinu dana naplatiti cijeli kredit odjednom.
Na djelu su raznorazni drukovi ne bi li se skupilo jeftinije prije izlaska još jednog dobrog izvješća.
A onda ćemo vidjeti kud će cijena!

kolega izvješće nije bas dobro ….a cijena može samo dole 🙁

Da nisu knjižili revalorizaciju, izvješće bi bilo u plusu i sasvim dobro s obzirom na vozarine.
A budući da tankerski indeksi tek kreću rasti, znamo da će ov sljedeća izvješća biti još daleko bolja.
Ali ponavljam, ovo je bila samo računovodstvena stvar koja se mogla izvesti bilo kada prije ali su izabrali baš ovo izvješće za prikazati u njemu, inače je sasvim u redu!
A cijena dionice je nerealno niska.

.evo pronađoh neke svoje postove iz 2015 …i kolege investimira…stranica 659.

Ukratko još te 2015. bilo je jasno ko slika da im je imovina (NAV) prenapuhan.

.samo su onda na forumu pisali neki drugi naivci 😁

Oni su to (preračun vrijednosti brodova) napravili 2 puta u 3 godine.
Za 2015. otpis je bio oko 420m ili 715 hrk po dionici i sada još 240m ili 410 hrk po dionici. Sve to zbog pijanih godina 200.-2007. i kupovine polovnih bulkera po astronomskim cijenama.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Uljanik markets oldest bulkers
Croatian owner Uljanik Plovidba is understood to be selling its three oldest bulkers, with the likelihood it will chalk up major losses on the disposals.

Sources say the trio of supramaxes — the 53,700-dwt Levan (built 2006), 56,000-dwt Marlera and 53,000-dwt Volme (both built 2004) — are available for inspection now or within this month.

The Marlera (ex-Star Phoenix) was the most expensive acquisition of the three. It was purchased in July 2007 for $61m. Online platform VesselsValue.com, says it is currently worth just $9.87m.

Uljanik Plovidba paid $44.8m in December 2006 for the Volme (ex-Star Bergen), which today, according to VesselsValue.com, would be worth about $9.55m. Three months earlier, in September 2006, the Pula-based company paid $42.5m for the Levan (ex-Annou G), which is now said to be worth $7.38m.

That means the total outlay on the three bulkers was some $148.3m, while their current estimated value totals less than $27m.

The trio are also the only foreign-built units in the company’s fleet. The remaining bulkers under Uljanik Plovidba’s control are four supramaxes built in Croatia. The 52,000-dwt Veruda (built 2011), Stoja (built 2012) and Punta (built 2013) came out of Uljanik Shipyard, as will the Valovine, which is listed as due for delivery in May.

Uljanik Shipyard and Uljanik Plovidba are separate entities.

In February, Uljanik Plovidba announced losses for a second consecutive year. Its annual results for 2014 showed a net loss of HRK 4.45m ($0.66m), almost 10% worse than 2013.

Total revenue took a big hit, dropping to HRK 7m from HRK 36.5m the previous year. Operating profit declined by 81% to HRK 1.5m.

In addition to the bulkers, Uljanik Plovidba has four medium-range (MR) tankers.
Vaš link …


Evo gdje leže korijeni problema. Ne treba zaboraviti da su na taj iznos cijelo vrijeme išle još i kamate oko 5m usd godišnje sve do današnjeg dana. Skupo je kupovati brodove na vrhuncu stoljetnog ciklusa.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


GFI je, kako kaze Migra, crno na bijelo pokazao da je:
1. Kapital negativan, odnosno da je NAV negativan, odnosno da je drustvo insolventno
2. Price Uprave, koje su se provlacile cijelu proslu godinu, o otpisu dijela obveza i refinanciranju istih su teska laz i prevara
3. Dokapitalizanti su namagarceni kao nikad do sad (nakon dokapa iskazan racunovodstveni gubitak preko 200 mil kn) sto je nevjerojatno obzirom na konkurenciju gadarija na trzistu
4. Kratkorocne obveze su 22 puta vece od kratkotrajne imovine, s tendencijom pogorsanja
Objektivnom promatracu sve navedeno bilo je poznato vec mnogo prije, a sad su shvatili i ostali…

jasno je da je ovdje hitno potreban dokap, bez toga je bojim se stečaj vrlo izgledan?…poseban problem je što su nedavno radili dokap koji je jedva prošao s nekim minimalnim iznosom, nakon par produžavanja roka…znači, pitanje je tko bi uopće išao u avanturu ulaganja novca u ovu firmu nakon ovakvog FI!?…također nemojmo zaboraviti da prema zadnjim info u medijima postoji otvorena obveza prema uljaniku od skoro 50 milijuna kuna…. ne znam, bez dokapa od parsto milijuna kuna ovdje neće biti happy enda, ali tko je spreman dati i riskirati toliki novac?

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....


ostanu tako neko vrijeme na gledalici, "zamrznuti" ali su prošli. popratite sutra na nekoj dionici gdje bude uravnoteženje u 15.55

a to je jedino klogično rješenje da su ostali zamrznuti nalozi

bug0
kolega dogovorena transakcija da se sruši dionica ….neka se netko javi sa foruma tko je kupio tih 500 komada al bez laganja

New Report

Close