ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A ocito da netko laze u tom lancu, ili ovi koji su trebali platiti, ili ovi drugi….
mozemo mi tu samo nagađati, ali to samo oni znaju, sta su dogovrili… imaju ugovore pa neka se javno izjasne sa potpisanim ugovorima

Samo ako bi javno izasli sa ugovorima, tko zna sta bi sve jos isplivalo vani i od vlade, brodogradilista i narucitelja…

Kolega vam je gore lijepo naveo:

U ovome trenutku Uljanik Plovidba nema kunu dospjele neplaćene obveze, mislim da je to najbitnija stvar. Poštujemo ugovor, niti jedna kuna nije prisilno naplaćena. Krivo se prenosi i nije točan iznos od 51, 8 milijuna kuna, izjavio je Dragutin Pavletić.

Evo reagiranje od 06.02.19. u dnevniku ( pogledati od 07:54 )
https://www.hrt.hr/enz/dnevnik-u-podne/487057/ [hrt.hr]


Upravo tako, nikakvih problema tu nema, potraživanje se otplaćuje prema ugovorenoj dinamici i to je to. Ne može npr. banka vama dati kredit za stan na 30 godina i onda se sjetiti nakon godinu dana naplatiti cijeli kredit odjednom.
Na djelu su raznorazni drukovi ne bi li se skupilo jeftinije prije izlaska još jednog dobrog izvješća.
A onda ćemo vidjeti kud će cijena!

Drugim riječima, Uljanik plovidba u ovom trenutku ne duguje 51,8 nego 46,9 milijuna kuna, koje se pokušavaju naplatiti prisilno, a pokrenut je, navodno, i parnični postupak

Međutim, nakon što je pogledao dopis koji mu je sutkinja predala, Čupković se izjasnio kako on ne vidi grešku, da je sve podatke dobio od Uprave Uljanika te da je njegovo izvješće sastavljeno odnosno bazirano na podacima i stanjima dok se još prisilnim putem nisu uspjele naplatiti samo kamate, u iznosu od 4,9 milijuna kuna

ja ovo čitam da .uljanik ima dospjeli dug prema 3 maju – i da nece ili ne moze platiti i da de 3 maj vec ututzio kamate a sad utuzuje i ostatak

i sad ja vas mudrace pitam – moze li,se utuziti i prisilno naplatiti ili pokrenuti parnica z NEDOSPJEI DUG

ja mslim d ane moze, ZA DOSPJELI DUG SE ITKAKO MOZE I OVRSITI I UTUZITI POKRENUTI PARNICA

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Uljanik-plovidba-3.-maju-duguje-milijune.-Kako-je-do-ove-pozajmice-uopce-doslo


samo u slučaju stečaja 3.maja taj novac će naplaćivati stečajni upravitelj i biti će dio stečajne mase, do tada se plaćaju kamate i vraća glavnica ugovorenom dinamikom, ali da su ih navukli, jesu

Lijepo za vidjet

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/02/Weekly-freight-rates-220219.pdf


Lijepo za vidjet

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/02/Weekly-freight-rates-220219.pdf

a cijena na 70kn 🙁 ….meni nije bas lijepo za vidjet 🙂



Upravo tako, nikakvih problema tu nema, potraživanje se otplaćuje prema ugovorenoj dinamici i to je to. Ne može npr. banka vama dati kredit za stan na 30 godina i onda se sjetiti nakon godinu dana naplatiti cijeli kredit odjednom.
Na djelu su raznorazni drukovi ne bi li se skupilo jeftinije prije izlaska još jednog dobrog izvješća.
A onda ćemo vidjeti kud će cijena!

Drugim riječima, Uljanik plovidba u ovom trenutku ne duguje 51,8 nego 46,9 milijuna kuna, koje se pokušavaju naplatiti prisilno, a pokrenut je, navodno, i parnični postupak

Međutim, nakon što je pogledao dopis koji mu je sutkinja predala, Čupković se izjasnio kako on ne vidi grešku, da je sve podatke dobio od Uprave Uljanika te da je njegovo izvješće sastavljeno odnosno bazirano na podacima i stanjima dok se još prisilnim putem nisu uspjele naplatiti samo kamate, u iznosu od 4,9 milijuna kuna

ja ovo čitam da .uljanik ima dospjeli dug prema 3 maju – i da nece ili ne moze platiti i da de 3 maj vec ututzio kamate a sad utuzuje i ostatak

i sad ja vas mudrace pitam – moze li,se utuziti i prisilno naplatiti ili pokrenuti parnica z NEDOSPJEI DUG

ja mslim d ane moze, ZA DOSPJELI DUG SE ITKAKO MOZE I OVRSITI I UTUZITI POKRENUTI PARNICA

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Uljanik-plovidba-3.-maju-duguje-milijune.-Kako-je-do-ove-pozajmice-uopce-doslo


samo u slučaju stečaja 3.maja taj novac će naplaćivati stečajni upravitelj i biti će dio stečajne mase, do tada se plaćaju kamate i vraća glavnica ugovorenom dinamikom, ali da su ih navukli, jesu
[/quote]

naravni, dug ne mozwe biti proglasen dospjelim ako nije

ali sve mi se cini da ulj se pravi lud tu da ne placaju azurno a to nije nikako dobro

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Lijepo za vidjet

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/02/Weekly-freight-rates-220219.pdf

kolega mozete mozda staviti stranicu gdje to ima – nikako da ubodem to – google ne pomazr

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...



Lijepo za vidjet

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/02/Weekly-freight-rates-220219.pdf

kolega mozete mozda staviti stranicu gdje to ima – nikako da ubodem to – google ne pomazr
[/quote]

Home

Tanker Market Report

blagodarim

bezveze, bio sam gledao pa previdio

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...



Lijepo za vidjet

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/02/Weekly-freight-rates-220219.pdf

a cijena na 70kn 🙁 ….meni nije bas lijepo za vidjet 🙂
[/quote]

A lako za cijenu, sto je niza jeftinije mozes uzeti ako smatras da ce ti se isplatiti… u svakom slucaju fino za vidjeti da unatrag 11 godina ….. samo su 3 godine bile vece vozarine od predviđanja za 2019. 🙂 …. jos da se ostvara, milina

Onda kad pogledamo cijene gdje se kretala ulpl tih 10tak godina… ako prezivi ova turbulentna vremena, ovdje će biti zarade samo takve …. al za sada smo tu gdje jesmo




Upravo tako, nikakvih problema tu nema, potraživanje se otplaćuje prema ugovorenoj dinamici i to je to. Ne može npr. banka vama dati kredit za stan na 30 godina i onda se sjetiti nakon godinu dana naplatiti cijeli kredit odjednom.
Na djelu su raznorazni drukovi ne bi li se skupilo jeftinije prije izlaska još jednog dobrog izvješća.
A onda ćemo vidjeti kud će cijena!

Drugim riječima, Uljanik plovidba u ovom trenutku ne duguje 51,8 nego 46,9 milijuna kuna, koje se pokušavaju naplatiti prisilno, a pokrenut je, navodno, i parnični postupak

Međutim, nakon što je pogledao dopis koji mu je sutkinja predala, Čupković se izjasnio kako on ne vidi grešku, da je sve podatke dobio od Uprave Uljanika te da je njegovo izvješće sastavljeno odnosno bazirano na podacima i stanjima dok se još prisilnim putem nisu uspjele naplatiti samo kamate, u iznosu od 4,9 milijuna kuna

ja ovo čitam da .uljanik ima dospjeli dug prema 3 maju – i da nece ili ne moze platiti i da de 3 maj vec ututzio kamate a sad utuzuje i ostatak

i sad ja vas mudrace pitam – moze li,se utuziti i prisilno naplatiti ili pokrenuti parnica z NEDOSPJEI DUG

ja mslim d ane moze, ZA DOSPJELI DUG SE ITKAKO MOZE I OVRSITI I UTUZITI POKRENUTI PARNICA

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Uljanik-plovidba-3.-maju-duguje-milijune.-Kako-je-do-ove-pozajmice-uopce-doslo


samo u slučaju stečaja 3.maja taj novac će naplaćivati stečajni upravitelj i biti će dio stečajne mase, do tada se plaćaju kamate i vraća glavnica ugovorenom dinamikom, ali da su ih navukli, jesu
[/quote]

naravni, dug ne mozwe biti proglasen dospjelim ako nije

ali sve mi se cini da ulj se pravi lud tu da ne placaju azurno a to nije nikako dobro
[/quote]

kako sam već pisao upitni su motivi pisanja Novog lista, jer pokazalo se da izvrću činjenice i ne pišu objektivno. Jedno od osnovnih načela novinarstva je da ako imate priču za objaviti koju ste napisali na neku temu i npr. u ovoj situaciji novinarčić je “uzeo zdravo za gotovo” podatke koje je dobio od stečajnog upravitelja, a koji u kratkom roku nije mogao dobiti dubinski uvid u stvarno stanje do detalja, od novinara bi bilo za očekivati da zatraži očitovanje i od subjekta u ovoj priči- Uljanik plovidbe što po ovome nije učinjeno. Pa se ovo može smatrati subjektivno jednostranim člankom u kojem nisu obrađene sve činjenice nego se sve svodi na bombastične naslove u svrhu prodaje novina. Stvarno jadno novinarstvo.
Moje je mišljenje dadug postoji, ali je isto tako dogovoren i način otplate duga u radama u određenom vremenskom razdoblju. Ako se ne varam takvo je i bilo očitovanje Uljanik plovidbe.

bez obzira novinarsko & ino rekla kazala, te nedovoljnu transparentnost uprave koja i je glavni razlog svakojakih nagadjanja, ono sto je btno za ULPL je receno ovdje dolje;
“- brodovi za rasute terete tipa Supramax zaposleni su temeljem dugoročnih brodarskih ugovora na vrijeme za cijeli brod s ugovorenim promjenjivim vozarinama vezanim za kretanje BSI indexa;
– od brodova za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija tipa Medium Range, brod Champion Istra nalazi se u višegodišnjem zakupu, dok su ostali brodovi fiksirani kratkoročno temeljem brodarskih ugovora na vrijeme za cijeli brod s istekom ugovora početkom 2019. godine”
Pitanje glasi ;
Kako i pod kojim uvjetima su dogovoreni zakupi za MR x 3, jer vidimo da su postojeci istekli ili upravo isticu, za pretpostavit je da su ugovori bolji nego lanjski jer je i perspektiva na odnosno prognoza je bolja iako trenutno BCTI roni – slobodno pada, ostaje nada da su vozarine promjenjive i vezanie za BCTI.
BSI nije tolko bitan za ULPL jer oni i tako imaju samo jedanu supru u vlasnistvu odosno dvije polovice + dvije supre u menadzmentu.
Prema direktoru dnevni trosak broda je 5200 USD/day
Jos jedna bitna stvar kod ULPL je fer procjena broda na second hand marketu, dali netko ima link neka podjeli ali ja mislim da oni max vrijede cca 100 mil USD.

New Report

Close