oni imaju tanker , 4 bulkera – sad da ne ulazio u vlasništvo itd . recimo jednostavno da novac dolazi od pet tankera i 4 bulkera
vozarine rankera su dosta dobre, bulkera su pale dosta, ali jos uvijek su iznad pet i petsto usd , dakle iznad troskova samog pogona
vozarine nisu najveci problem uljanik plovidbe – najveci problem su ljudi koji vode tvrtku – umočeni su u kajljuzu zvanuuljanik do guše, transparentnost im eje ravna nuli, ravna nuli
nijedan podatak nece da daju, sve skrivaju i onda svako malo odnekud ispliva neki novi dug, neka nova dubioza, neka nova svinjarija
nije ni čudo da su orali sami sebi uplatiti dokap, nitko živ s strane nije htio uplatiti ni kunu . prepoznaju ljudi agrokor filozofiju – pričaj priču, sakrij dugove
kako misliš novi dug ?? … pa dugovi su u bilanci,, jedino ne vidiš jesu dužni banci, brodogradilištu ili nekom trećem… u konačnici ti je svejedno, jer si dužan.. jedino možda drugačije možeš pregovarati sa dužnicima za otplate
Ovaj purgatorij na kraju možda ispadne i na dobro jer se više neće kupovati domaće brodovlje 30-40% skuplje iz nekih “viših interesa za opće dobro”
a da, iako neznam koji su to viši razlozi, ako ne ugrađuješ svoje komponente koje se proizvode i razvijaju u državi ?? ako uvoziš čelik, opremmu, navigaciju.. potrošni materijal.. neznam nisam toliko u tome… koja domaća firma radi nešto šta se ugrađuje da je toliko vrijedno tih gubitaka?
Ovo šta su napravili samo sada 3-5 milijardi gubitaka,, pa da su radnicima dali plaću da ništa ne rade i budu doma.. koliko godina bi ih mogli platiti da potrošiš toliko milijardi,, neznam gdje je tu mozak,, osim da se lova prebaci kod svog pajde….
a da, iako neznam koji su to viši razlozi, ako ne ugrađuješ svoje komponente koje se proizvode i razvijaju u državi ?? ako uvoziš čelik, opremmu, navigaciju.. potrošni materijal.. neznam nisam toliko u tome… koja domaća firma radi nešto šta se ugrađuje da je toliko vrijedno tih gubitaka?
Ovo šta su napravili samo sada 3-5 milijardi gubitaka,, pa da su radnicima dali plaću da ništa ne rade i budu doma.. koliko godina bi ih mogli platiti da potrošiš toliko milijardi,, neznam gdje je tu mozak,, osim da se lova prebaci kod svog pajde….
ovi političari zadnjih 20 godina će ostati zabilječeni kao HR grobari, jer umjesto da su radili na prospritetu države, obrazovanju djece, i stanovništva… od uvođenje financijske pismenosti u škole i pametnih stvari šta se ima učiti , sređivanje zdravstva i poticanjem onoga u čemu se može stvarati nove vrijednosti ….
oni i dalje guraju glavu u pjesak, vrte price o ustasama i partizanima.. osuženi kriminalci bez beda imaju dvojno državljanstvo i odlaze u BH, svake godine Milijarde cure za izmišljene povlaštene mirovine, na crkvu odlazi milijarda.. praktično svake godine za taj iznos možeš novu bolnicu napraviti !!!!!
Nije ni čudo da mladi odlaze vani. A ove političare ćemo pamtiti kao najnesposobnije ….. sami nastavite.
a da, iako neznam koji su to viši razlozi, ako ne ugrađuješ svoje komponente koje se proizvode i razvijaju u državi ?? ako uvoziš čelik, opremmu, navigaciju.. potrošni materijal.. neznam nisam toliko u tome… koja domaća firma radi nešto šta se ugrađuje da je toliko vrijedno tih gubitaka?
Ovo šta su napravili samo sada 3-5 milijardi gubitaka,, pa da su radnicima dali plaću da ništa ne rade i budu doma.. koliko godina bi ih mogli platiti da potrošiš toliko milijardi,, neznam gdje je tu mozak,, osim da se lova prebaci kod svog pajde….
a jel piše ovo u pasivi i jesi li to znao
Drugim riječima, Uljanik plovidba u ovom trenutku ne duguje 51,8 nego 46,9 milijuna kuna, koje se pokušavaju naplatiti prisilno, a pokrenut je, navodno, i parnični postupak. Očito je da se ništa se ne mijenja u činjenici da veći dio tog duga predstavlja novac od pozajmice koju je Uljanik plovidba dobila praktički odmah nakon što su Puljani preuzeli riječko brodogradilište.
Međutim, nakon što je pogledao dopis koji mu je sutkinja predala, Čupković se izjasnio kako on ne vidi grešku, da je sve podatke dobio od Uprave Uljanika te da je njegovo izvješće sastavljeno odnosno bazirano na podacima i stanjima dok se još prisilnim putem nisu uspjele naplatiti samo kamate, u iznosu od 4,9 milijuna kuna.[/b]
0 milja duguju a nece ni kamate da plate – pametnome dosta.
ivice vrati se
Dobro da su imali dokap, to ih vuče kroz bespuće
Danas mi je dan za cudjenje.
Prvo sam se na ULJN cudio sto to tocno drzava “prodaje”…dugove, praznu knjigu narudzbi ili mozda vrhunski menadjment drustva…
Sad se ovdje cudim kako neki ne shvacaju da ovdje kapitala nema (vec godinama, nije to od jucer) jer su dugovi veci od trzisnih cijena brodova i da se kupnjom dionice postaje vlasnik iskljucivo duga…
E, jel mogu zamoliti ekipu da na par dana prestane pisati gluposti oko toga koliko je ULPL zadužen i da pričekamo izvještaje za 4Q18.
Također, ohrabrujem sve da se presele na temu ULJN i tamo istresaju žuči koliko žele.
Jer tamo ništa nevalja, čisti kriimiinal…
Krediti svakog broda se vide u REVIDIRANOM GODISNJEM FI.
VERUDA 2011 i
STOJA 2012.g.
su u vlasništvu ino firmi,
United shipping 11 i 12,ili 12 i 13.
Ta 2 supramax su 2015. vrijedili najviše 15 mil usd po brodu, oko 90 milijuna kuna svaki a ukupne obaveze ta 2 broda su bile iznad 200 milijuna kuna.
Postavi revidirano financijsko izvješće i točku u kojoj je to opisano. Nećemo pisati na temelju dojmova, kafanskih priča i pisanja po novinama.
Five-year old clean tankers are expected to see higher
prices relative to their 2018 averages. For the LR2 space,
we forecast a 2019 average price of US $37.8 million, a
5.2% increase from the average price recorded in 2018,
while the LR1 sector is expected to see larger gains of 14%
year-on-year to average US $32.7 million. The MR2 tanker
is likely to appreciate 15% to US 30.7 million in 2019.