A tu neznas tko pije, a tko,plaća… tj. Platit ce svi građani RH…. definitivno ovdje raditi brodove se ne isplati.. i to se radilo ocito u dogovoru da se zaposli nasa brodogradilista, i tu je drzava upadala sa novcem svih građana… da nekako popegla… jer realno tko moze kinezima konkurirati….. i jdpl je radio brodove u nasim brodogradilistima ako se ne varam. …… i sad kad su vozarine nikakve, problemi na kvadrat,
a najgore sta su u svom tom krugu najvise zaradili koperanti i dobavljaci, jer u RH neznam sta ima da se moze ugraditi u brod i stvoriti dodatna vrijednost. …… od celika, opreme,.. i svog potrosnog materijala…
Neznam kad je na naplatu trebala doci otplata tih 50-tak m. Kn prema 3.maju… uskoro ili je to u dugorocnim obvezama …..
mozda je i najlogicnije od drzave da to vlada rasčisti i prosljedi 3.maju da prodišu… i ciljano da zavrse ovaj brod koji je na opremi, da ga mogu naplatiti…. onda neka uljanik vrati tih 50 mil.kn u proracun kroz vise godina iz poslovanja…. jer su svi redom u toj kaši upleteni, pa da sa sto manjim posljedicama izađu…. tih 50 mil. Kn je kikiriki u odnosu na one sve milijarde koje spominju.
onda nek se 3.maj makne od uljanika i nastavi brodogradnju sa talijanima …koji vrag zna dali i uljanik brodogradiliste moze prezivjeti, cisto sumljam, jbga
Bug0,
Sve Uprave (i dio zaposlenika) piju, zderu i lože, a placaju porezni obveznici i vlasnici.
Vlasnici placaju po vlastitom izboru dok porezni obveznici placaju zbog nesrece da zive u ovoj prciji…
Nitko ne komentira pozitivnu stranu objava stečajnog Uljanika. Naime, priznali su da su im udjeli u dva broda 104m a knjigovodstvena je vrijednost manjinskog kapitala 147m u zadnjem izvješću. Razlika veća od spornih 29m.
ne razumijem – kako može biti dobro nesto sto u stvarosti vrijedi 104 milje knjiziti u knjigama po 147. pa to je bakon od 40ak milja – toboze postoji iovina od 40ak milja, a u stvarnosti ne psotoji
ili sam ja nesto tu krivo razumio
valjda treba raditi kao lrh – knjizis vilu po 10 milja, a prodaš je po 14 iili sl. a ne obrnuto
[/quote]
Dal je moguce da 3 maj nije radio revaulizaciju te imovine, a ULPL je naprvila?
Čitam, po netu, mjesecima, da je Uljanik prodao 3.maju udio od 45%,ostatak od 55%je u vlasništvu Uljanik plovidbe, na 2 supramax bulk broda,
Veruda 2011
Stoja 2012.
za 104 milijuna kuna, iako taj udio nije vrijedio niti 1 kunu,i dan danas ne vrijedi 1 kunu.
Jer ta dva broda imaju hipoteke veće od 200 milijuna kuna, a tržišna vrijednost im je daleko manja od kredita.
to je klasika a la ivica todori – ti meni pare ja tebi papir na kom nesto pise a ne vrijedi noista
uljkanik je sisisavao novac od 3 maja na svakom koraku – ipokrivajui to kojekakvim brljotinama i švrljotinama
uvalili su 3 maju dva broda po 4 posto vlasnistva za 104 mikje a ne vrijedi nav nijednu kunu
Čitam, po netu, mjesecima, da je Uljanik prodao 3.maju udio od 45%,ostatak od 55%je u vlasništvu Uljanik plovidbe, na 2 supramax bulk broda,
Veruda 2011
Stoja 2012.
za 104 milijuna kuna, iako taj udio nije vrijedio niti 1 kunu,i dan danas ne vrijedi 1 kunu.
Jer ta dva broda imaju hipoteke veće od 200 milijuna kuna, a tržišna vrijednost im je daleko manja od kredita.
Ja te još jednom molim da daš link gdje je to opisano i gdje se navodi vrijednost hipoteka na brodovima?
Da bi bio vjerodostojan, lijepo navedi dokument, gdje se nalazi i gdje je sve što navodiš opisano.
Čitam, po netu, mjesecima, da je Uljanik prodao 3.maju udio od 45%,ostatak od 55%je u vlasništvu Uljanik plovidbe, na 2 supramax bulk broda,
Veruda 2011
Stoja 2012.
za 104 milijuna kuna, iako taj udio nije vrijedio niti 1 kunu,i dan danas ne vrijedi 1 kunu.
Jer ta dva broda imaju hipoteke veće od 200 milijuna kuna, a tržišna vrijednost im je daleko manja od kredita.
Ja te još jednom molim da daš link gdje je to opisano i gdje se navodi vrijednost hipoteka na brodovima?
Da bi bio vjerodostojan, lijepo navedi dokument, gdje se nalazi i gdje je sve što navodiš opisano.
[/quote]
evo
Dugovi Uljanik brodogradilišta preko 3 milijarde ,ispada da je dug Uljanik plovidbe kap u moru
Kada je »3. maj« za blizu 104 milijuna preuzeo 40 posto udjela Uljanik brodogradilišta u ovim dvjema kompanijama, njihova imovina odnosno brodovi bili su procijenjeni na 380 milijuna kuna, ali su u tom trenutku na njima bile i obveze odnosno hipoteke banaka u ukupnom iznosu od 277 milijuna kuna.
to je iz lipnja 2015 u meduvremnu ti brodovi su stariji 3 god i natukli su jedno 100 milja gunbitka u 3 gdine. masala
Krediti svakog broda se vide u REVIDIRANOM GODISNJEM FI.
VERUDA 2011 i
STOJA 2012.g.
su u vlasništvu ino firmi,
United shipping 11 i 12,ili 12 i 13.
Ta 2 supramax su 2015. vrijedili najviše 15 mil usd po brodu, oko 90 milijuna kuna svaki a ukupne obaveze ta 2 broda su bile iznad 200 milijuna kuna.
oni imaju tanker , 4 bulkera – sad da ne ulazio u vlasništvo itd . recimo jednostavno da novac dolazi od pet tankera i 4 bulkera
vozarine rankera su dosta dobre, bulkera su pale dosta, ali jos uvijek su iznad pet i petsto usd , dakle iznad troskova samog pogona
vozarine nisu najveci problem uljanik plovidbe – najveci problem su ljudi koji vode tvrtku – umočeni su u kajljuzu zvanuuljanik do guše, transparentnost im eje ravna nuli, ravna nuli
nijedan podatak nece da daju, sve skrivaju i onda svako malo odnekud ispliva neki novi dug, neka nova dubioza, neka nova svinjarija
nije ni čudo da su orali sami sebi uplatiti dokap, nitko živ s strane nije htio uplatiti ni kunu . prepoznaju ljudi agrokor filozofiju – pričaj priču, sakrij dugove
Čitam, po netu, mjesecima, da je Uljanik prodao 3.maju udio od 45%,ostatak od 55%je u vlasništvu Uljanik plovidbe, na 2 supramax bulk broda,
Veruda 2011
Stoja 2012.
za 104 milijuna kuna, iako taj udio nije vrijedio niti 1 kunu,i dan danas ne vrijedi 1 kunu.
Jer ta dva broda imaju hipoteke veće od 200 milijuna kuna, a tržišna vrijednost im je daleko manja od kredita.
Ja te još jednom molim da daš link gdje je to opisano i gdje se navodi vrijednost hipoteka na brodovima?
Da bi bio vjerodostojan, lijepo navedi dokument, gdje se nalazi i gdje je sve što navodiš opisano.
[/quote]
evo
a čuj gdje ima dima ima i vatre.. ali svemu šta se piše u medijima treba pristupati sa zrnom soli… ako su procjenili brod da vrijedi toliko, znači da je 3.maj ili uljanik za toliko napravili i naplatili brod …. nisu mogli procjeniti više nego su ih platili… očito i logično da je to bio uvjet ULPL da se i napravi brod skuplje.. da brodogradilište sudjeluje na neki način u riziku..
e sad zašto su oni toliko skuplje naplatili brod nego šta on vrijedi ili se može nabaviti u koreji, kini ??? hehhh,, to treba pitati i one u brodogradilištu i vladi, i ULPL ….. zašto je toliko skuplje ako nije realna cijena broda? tu se kao i svih godina do sada išlo da se pomogne domaćoj brodogradnji da radi… a u biti stvara gubitke, a sve potrebno za izradu broda se uvozi…. i zarađuju koperanti i dobavljači.. pajdaši tih koji sve to dogovaraju za milijarde gubitaka…