Positive developments on the trade war front and economic stimulation by the Chinese authorities will protect the global economy to fall into recession which in turn will boost up demand in other emerging markets. As a result international trade will flourish – the biggest catalyst for the shipping industry
https://finance.yahoo.com/news/zacks-analyst-blog-highlights-teekay-152303389.html
We have narrowed our search to five such shipping stocks each carries a Zacks Rank #2 (Buy). You can see the complete list of today’s Zacks #1 Rank (strong Buy) stocks here.
Pyxis Tankers – strong Buy
Da je naša ULPL napravila ovakvu prezentaciju možda bi i skupila 30m.
Odlična prezentacija, meni je došlo da ih kupim kako čovjek konkretno objašnjava situaciju 🙂
Bilo bi lijepo kad bi ULPL godišnje izvješće ovaj put napravili malo ozbiljnije, kao npr. Valamar, sa puno konkretnijih informacija o floti. A ne svake godine kopi pejst…
Odlična prezentacija, meni je došlo da ih kupim kako čovjek konkretno objašnjava situaciju 🙂
Bilo bi lijepo kad bi ULPL godišnje izvješće ovaj put napravili malo ozbiljnije, kao npr. Valamar, sa puno konkretnijih informacija o floti. A ne svake godine kopi pejst…
[/quote]
Vani se njeguje vještina prezentacije investicija od strane CEO i CFO. Tamo postoje i posluju posebne konsultantske firme koje obučavaju i savjetuju vodeće ljude kompanija glede istupa u javnosti i komunikacije sa medijima, investitorima i sirom javnosti.
Zanimljiva je prezentacija i dobro odmjerena i dovoljno stručna da ne pretjera u osnovnoj namjeri – prodaj priču i proizvod odnosno u ovom slucaju – vrijed papir. Mnogi domaci CEO-i ne znaju kvalitetno, a pogotovo jasno i precizno komunicirati s investitorima, a od sire se javnosti najčešće sakriju i bježe. Sto nije ni cudo u ovako saturiranom, te korupcijom i interesnim lobijima premreženom društvu. Nase kompanije iako su nacelno deklarirane kao javne su uglavnom privatne čak i onda kada prema strukturi dionicara izgledaju javno (nemaju većinskog natpolovicnog vlasnika).
Slažem se da je razina korporativne komunikacije niska. Mislim da više manje prate što se piše, jer recimo kada se prilikom objave dokapitalizacije i naglog porasta vozarina počelo špekulirat pod kakvim ugovorima plove brodovi, Uprava se po prvi put malo konkretnije očitovala. Čak je prezentacija koja je izašla uz ovu dokapitalizaciju nešto najtransparentnije što sam od ULPL vidio u zadnjih deset godina.
Postoji čitav niz detalja kod same dokapitalizacije koji su se mogli bolje izvest. Ako su htjeli prodati dionice po 120 kuna, logika bi nalagala da su trezorom barem održali cijenu na par posto +/- od tog iznosa. Ponuđena je dividenda od 5% što je u redu. Umjesto da kažu postojeći krediti su ugovoreni po x%, refinancirati ćemo sve sa dužim dospijećim i kamatom y% koja je bitno povoljnija, break even točka profitabilnosti je x i uz postojeće vozarine u naredne dvije tri godine možemo povećati vrijednost kompanije za dioničare uz otplatu dugova… pa malo to proguraju kroz medije, da će spremni dočekati promjene ugradnju scrabbera itd. Ovdje smo imali situaciju “dajte pare, trebaju nam za poslovanje, ušparat ćemo 10 mil usd na dugovima i možda bude sve ok”.
Pretpostavljam da su dokapitalizaciju izvukli postojeći dioničari upravo poput KSK-a gore, koji su štitili svoje stare uloge.
Svi bi više zaradili da se kompanija transparentno vodi, jer u konačnici većinski vlasnici i jesu managment. Nekakva želja za promjenu očito postoji, samo je pitanje imaju li znanja. Možda sa promjenom imena dođe do glave…
Jako interesantno za dionicare ULPL, toliko o transparentnosti uprave
Direktor je prije mjesec dana napisao da su im svi supramax-i ugovoreni TC vezan uz supramax index koji je ovih dana oko 6.000 usd dnevno.
A operativni troškovi tih brodova su oko 5.500 dnevno.
Ostaje im 500 dolara dnevno za vracanje kredita a treba im barem 10 puta više po brodu!!??
Može link na njegovu izjavu ili vjerodostojan izvor gdje je to objavljeno?
Ako smijem primijetiti vi vozarine za Supramaxe i Handymaxe s jedne i Panamaxe s druge strane, očito smatrate očito slovom uklesanim u kamen. E pa ja mislim da je razina vozarina posljedica trenutnih okolnosti i da ovolika diskrepancija izmedju ove dvije klase bulk brodova dugorocno nije održiva. E sad da li će vozarine za panamaxe padati, a za handy i supre rasti, to ja ne znam. No ne bih se kladio da će ovako ostati u dugom roku.
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/kako-je-novac-iz-3-maja-zavrsio-u-uljaniku-zbog-cega-je-rijecko-brodogradiliste-pred-stecajem-foto-20190205
Jako interesantno za dionicare ULPL, toliko o transparentnosti uprave
I sad se pitamo zašto nitko ne ulaže na ZSE-u? Svako malo u nekoj firmi iz vedra neba iskoči neki kostur ari skrivaju od ulagačakoji se skriva godinama. Što na ovo kažu revizori koji rade revizije FI-a za ULPL. Zašto se takve stvari skrivaju od ulagača? Pa taj dug je 3 puta veći od zadnjeg iznosa ove jadne dokapitalizacije. Znači dokapitalizatori bacili pare u vjetar!
Osim što »3. maj« potražuje od Uljanik brodogradilišta i drugog društva u Grupi, Uljanik Poslovno informacijskih sistema, 523 milijuna, izvješće je pokazalo da i pulski brodar, Uljanik plovidba, “3. maju” duguje 51,8 milijuna kuna.
Da citao jucer to za 3.maj….
e sad jel to dobro ili lose za Ulpl?, lose jer je dogovrao cijenu sigurno vecu nego u kini, ali to je cijena toga gdje je sad ulpl…. uz vozarine ubijene i da se zaposli domaca brodogradnja, to je i drzavi u interesu.. tu neznas tko, koga nateze…
3.maj kad je dogovarao gradnju, bilo mu je OK da dobije i odradi posao… i da mu se posao plati u ratama sa kamatom, jbga super, dobili bi vecu kamatu nego da imaju novac u banci, samo su se preracunali pa ostali bez kesa za rad….
A uljanik plovidbi isto OK bilo, dobili tanker sa sigurno boljim uvjetima, kamtama i duzim otplatnim ratama nego u banci ……. i sad sta 3.maj u banani zbog toga sta im falio kes jos prije pola godine, i to onaj glavni od uljanika od 500 m. … a otplatne rate stizu kako je dogovoreno kroz par godina ….
Nego mi nije jasno gdje je uljanik brodogradiliste natuklo toliko milijardi gubitaka, u tom grmu lezi zec, tu bi trebalo napraviti dubinsku analizu da se vidi gdje je sve izvucen novac, od toga koji koperanti, dobavljaci su prodavali svoje usluge za dostavu materijala, jer i tako U HR nema bas proizvodaca sirovina za brodogradiliste puno
Reagiranje na napise u medijima od 29.08.2018.
Potaknuti nizom neistinitih, senzacionalističkih i neprovjerenih navoda objavljenih u različitim
tiskovinama i na različitim portalima temeljenih na nepouzdanim izvorima na razini „rekla-kazala“ koje
nanose izravnu štetu časti i ugledu društva ULJANIK PLOVIDBA d.d. i njegovog upravljačkog kadra,
obraćamo se investicijskoj javnosti s ciljem iznošenja stvarnih i utemeljenih činjenica.
Tako je u brodogradilištu 3. MAJ, Rijeka, izgrađeno ukupno 7 brodova za prijevoz nafte, naftnih
prerađevina i kemikalija, ukupne ugovorene cijene od USD 283.171.462, dok je u brodogradilištu
ULJANIK, Pula, izgrađeno ukupno 2 broda za rasute terete ukupne ugovorene cijene od USD 61.500.000.
Sve su gradnje uredno otplaćene dok je prema brodogradilištu 3. MAJ ostalo otvoreno dugovanje za
zadnje isporučeni brod u iznosu od HRK 18.029.263 koje se uredno otplaćuje obročnom otplatom.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
Ovime vršimo ispravak ranije objavljene obavijesti pod naslovom „Reagiranje na napise u medijima“ te
navodimo kako se iznos naveden u 5. odlomku objavljene obavijesti vezan uz otvoreno dugovanje prema
brodogradilištu 3. MAJ odnosi na vrijednost u kunama a ne u američkim dolarima.
Naime, otvoreno dugovanje prema brodogradilištu 3. MAJ za zadnje isporučeni brod iznosi HRK
18.029.263 i uredno se otplaćuje obročnom otplatom.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
reagiranje od 29.08.2018. ??
sačekajmo ipak njihovo reagiranje na ove nove optužbe za dugovanje od 52 milijuna kuna jer sumnjam da je stečajni upravitelj izmislio podatke
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/kako-je-novac-iz-3-maja-zavrsio-u-uljaniku-zbog-cega-je-rijecko-brodogradiliste-pred-stecajem-foto-20190205
Jako interesantno za dionicare ULPL, toliko o transparentnosti uprave
I sad se pitamo zašto nitko ne ulaže na ZSE-u? Svako malo u nekoj firmi iz vedra neba iskoči neki kostur ari skrivaju od ulagačakoji se skriva godinama. Što na ovo kažu revizori koji rade revizije FI-a za ULPL. Zašto se takve stvari skrivaju od ulagača? Pa taj dug je 3 puta veći od zadnjeg iznosa ove jadne dokapitalizacije. Znači dokapitalizatori bacili pare u vjetar!
[/quote]
dobro i? GOVORIŠ taj dug nije u bilanci? teško da nije … i šta je tu onda nejasno ????