Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
spašeni, idemo dalje
kako 9 milja može išta značiti u tvrtki koja ima dugove 100ine milja
ja bih volio da 2 ili 3 jaka igrača uđu s nekom pristojniom lovom pa da vrebaju jedni druge. ovako nas cvodi čovjek koji je vodio uljanik. krasna referenca
Product tanker owners could potentially see rates improving during the second half of 2019, as a number of new refineries will hit the market. In its latest weekly report, shipbroker Gibson said that “according to a recent IEA report, 2019 is expected to see the largest wave of refinery capacity additions since the 1970’s. The Agency expects that 2.6 million b/d of new capacity will initiate operations this year. In terms of pure volumes, this is of course a bullish sign for the product tanker market, but what really matters is how global product flows shape up”.
Product Tanker Owners’ Fortunes to Improve In Second Half of 2019 on New Refinery Additions
Eto netko kupio po 120… ostali imaju prilike po 80tak… zasad..
Iako imam ovu poziciju, nisi mi jasni razlozi,, tih 9m je kap u moru koji tankeri zarade cas posla. Ali dobro, svi su imali priliku sudjelovati, da poslje ne bude netko je nekome namjestio da uzme jeftino vecu kolicinu…
@ kolega pinball
Kao što sam već prije DOPA k napisao čekam dionice na cca 50 kuna.
Oni moraju dalje prodavati, a ja imam s čime kupiti.
I da, kladim se da će preživjeti a cijena tankerića skočiti u narednom razdoblju.
Što zbog goriva, što zbog razloga da Kina mora kupiti puuuuno nafte od USA.
Lp
bitno je da su preživjeli i to je značajno
kako 9 milja može išta značiti u tvrtki koja ima dugove 100ine milja
ja bih volio da 2 ili 3 jaka igrača uđu s nekom pristojniom lovom pa da vrebaju jedni druge. ovako nas cvodi čovjek koji je vodio uljanik. krasna referenca
[/quote]
@ kolega pinball
Kao što sam već prije DOPA k napisao čekam dionice na cca 50 kuna.
Oni moraju dalje prodavati, a ja imam s čime kupiti.
I da, kladim se da će preživjeti a cijena tankerića skočiti u narednom razdoblju.
Što zbog goriva, što zbog razloga da Kina mora kupiti puuuuno nafte od USA.
Lp
Tko su to “oni koji moraju dalje prodavati”? Ako misliš na trezor, oni ne moraju. Inače, računica je ok ali mi se čini da joj je ovo slaba točka.
Direktor je prije mjesec dana napisao da su im svi supramax-i ugovoreni TC vezan uz supramax index koji je ovih dana oko 6.000 usd dnevno.
A operativni troškovi tih brodova su oko 5.500 dnevno.
Ostaje im 500 dolara dnevno za vracanje kredita a treba im barem 10 puta više po brodu!!??
Za usporedbu supramax Atlantske AP Sveti Vlaho ima 15.500 dnevno, ostaje mu 10.000 usd dnevno za vracanje kredita, ili 2.000 % više od supramax-a Uljanik plovidbe.
Direktor je prije mjesec dana napisao da su im svi supramax-i ugovoreni TC vezan uz supramax index koji je ovih dana oko 6.000 usd dnevno.
A operativni troškovi tih brodova su oko 5.500 dnevno.
Ostaje im 500 dolara dnevno za vracanje kredita a treba im barem 10 puta više po brodu!!??
A tankeri koji su im glavni i imaju ih vise ? 🙂
Direktor je prije mjesec dana napisao da su im svi supramax-i ugovoreni TC vezan uz supramax index koji je ovih dana oko 6.000 usd dnevno.
A operativni troškovi tih brodova su oko 5.500 dnevno.
Ostaje im 500 dolara dnevno za vracanje kredita a treba im barem 10 puta više po brodu!!??
Onda pročitaj sve što je izjavio.
Što se tiče procjena vozarina u 2019., Pavletić očekuje u sektoru rasutog tereta raspon od 13.000 do 15.000 dolara, a u tankerskom sektoru oko 18.000 dolara
Od tih 9 milijuna kuna iz dokapitalizacije, 1.3 milijuna ce vratiti kao obecanu dividendu a ostalo ce sprziti. Druge dividende nositelji povlastenih kao ni ovi drugi vidjeti nece nikada jer i ako bude zarade ulagati ce se u imovinu a pravo glasa na skupstini kao nositelji povlastenih dionica ionako nemaju.