ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 01:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,30
272
19
14,30
14,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

A vidi se da im banke vjeruju, kad su uredno refinancirali kredite. I to je najbitnije, a za dokap bolje i da ne uspije, zašto da razvodnjavaju postojece dionicare, kad sa tim iznosom nece nista znacajno smanjiti obveze.
Samo da prosjecne vozarine ostanu na cca ovim razinama to ce donjeti puno vise u blagajnu od dokapa i kemijanja, ovih dana su pale od peaka, ali su i dalje na max. 5.-togodisnjim razinama. Tako da se nadam da ce i novi ugovori donjeti vodu na mlin i vjetar u leđa za izvlačenje iz ovih turbulentnih vremena….

Kad su dobili kredit znači da banka zna da će ga moći vraćati i da imaju dovoljno imovine kao osiguranje.
Ipak dobra vijest!

Banka ih moguce financira novim kreditima da spasi prijasnje kredite. Imovina kompanije je puno manja od dugova. Direktor je vec 5 puta dokapitalizirao firmu novcem ulagaca,ne njegovim a on je i danas najveci pojedinacni dionicar sa 6% dok vjerojatno nije ni sa 1 kn svojeg novca sudjelovao u dokapitalizacijama. PAMETNOME DOSTA!

Vjerujte mi da bi on i cijela ekipa iz prijasnjeg i sadasnjeg nadzornog odbora rado svima vama uvalila hrpu dionica koje su si podijelili da ih mogu uvaliti. Al ne mogu. Ne vise!

Budući da su tražili kredit, znači li to da već očekuju da upis novih dionica nije uspio?
Bilo bi i čudno da je uspio s obzirom na uvjete.


Vjerujte mi da bi on i cijela ekipa iz prijasnjeg i sadasnjeg nadzornog odbora rado svima vama uvalila hrpu dionica koje su si podijelili da ih mogu uvaliti. Al ne mogu. Ne vise!

A oni iz TOP 10 su i najvise izgubili, unatrag 10 godina, koliko komada su prodali od tada?
Danas prvom to vrijedi cca 2,6 mil kn, ovo stvarno vau.. a kad je cjena bila samo 2k, ne treba bledati peak je imao 70-80mil. vrijednosti,, pa ti gledaj koliko je izgubio. A koliko je prodao u tom periodu, kad je cijena bila preko 2k??

Nesto su dobili kao nagradu, kao sta dobivaju i u svim drugim kompanijama,,, ali i kupovalo se. Imas li ti tocne podatke koliko su dobili ili iznosis ovako pausalno, rekla kazala bapske price?


Budući da su tražili kredit, znači li to da već očekuju da upis novih dionica nije uspio?
Bilo bi i čudno da je uspio s obzirom na uvjete.

Pa o tom reprogamiranju pricaju vec odavno, puno prije dokapa…

Dal ima neko objasnjenje za točku 6 i izvještajima ? 🤔 samo tako ispare milijuni ili ?

BILJEŠKE UZ KONSOLIDIRANE FINANCIJSKE IZVJEŠTAJE NA DAN 30.06.2018. I 30.06.2017

Sada kad je tankerski indeks(BAIT) prilično pao, ne bi se čudio da pređu na spot!?…ili će još malo pričekati da još padne…


Dal ima neko objasnjenje za točku 6 i izvještajima ? 🤔 samo tako ispare milijuni ili ?

BILJEŠKE UZ KONSOLIDIRANE FINANCIJSKE IZVJEŠTAJE NA DAN 30.06.2018. I 30.06.2017

revalorizacija dugotrajne imovine ne ide u rdig, nego ispod u sveobugvatnu dobit, pa onda u pasivu u revalorizacijske rezerve

npr.imas brod od 10 milja usd. na dan 31 12 2018. 1 usd je 7 kn – dakle u aktivi knjižiš pod postrojenja i transport 70 milja kuna

6 mjeseci poslije – ti i dalje imas brod od 10 milja usd , ajmo zanmariti amortizaciju za potrebe nase rasprave, ali sad je 1 usd recimo 6,5 kn. dakle sad odjednom tvoj brod u stavci postrojenja i transport vrijedi 5 milja – 5 milja manje

ti 5 milja moras prvo proknjiziti u rdig, usveobuhvatnoj dobiti, a onda u pasivi u revalorizacijski rezervama

TO SVE VRIJEDI AKO BROD JE TVOJ, AKO GA NIS PRODAO. ako dode do otudenja, onda tih 5 milaj mora ući po drugi stavkama jer je dosita neki broid prsato biti tvoj, a za njega si dobio neki novac

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

po početku današnje trgovine reklo bi se da netko nešto zna
ukoliko će biti upisano dovoljno dionica da dokapitallizacija prođe to bi moglo pozitivno djelovati na samu cijenu dionice. Vidjet ćemo i kako će proći sastanak SAD -Kina, ako bude pozitivnih zaključaka to bi moglo ovu godinu učiniti dobrom na poslovanje, pogotovo kod rasutih tereta.
Već je Kina ovih dana pristala na uvoz dodatnih količina žitarica, vjerojatno će isti scenarij biti i s nekim drugim proizvodima.
Dobra informacija je i to što su banke pokazale povjerenje u tvrtku u visini od 25 mil dolara za reprogram obveza. Da je doista tako loša situacija kako neki ovdje pišu zar bi se banka išla izlagat u rizik? Neki su otišli toliko daleko da ovdje podmeću linkove od brodogradilišta što nema veze jedno s drugim. Ono što može ići ULPL u korist je rješavanje suvlasničkog odnosa na dva broda koji imaju s 3 Majem s obzirom na samu situaciju. Al vidjet ćemo što će biti ….


po početku današnje trgovine reklo bi se da netko nešto zna
ukoliko će biti upisano dovoljno dionica da dokapitallizacija prođe to bi moglo pozitivno djelovati na samu cijenu dionice. Vidjet ćemo i kako će proći sastanak SAD -Kina, ako bude pozitivnih zaključaka to bi moglo ovu godinu učiniti dobrom na poslovanje, pogotovo kod rasutih tereta.
Već je Kina ovih dana pristala na uvoz dodatnih količina žitarica, vjerojatno će isti scenarij biti i s nekim drugim proizvodima.
Dobra informacija je i to što su banke pokazale povjerenje u tvrtku u visini od 25 mil dolara za reprogram obveza. Da je doista tako loša situacija kako neki ovdje pišu zar bi se banka išla izlagat u rizik? Neki su otišli toliko daleko da ovdje podmeću linkove od brodogradilišta što nema veze jedno s drugim. Ono što može ići ULPL u korist je rješavanje suvlasničkog odnosa na dva broda koji imaju s 3 Majem s obzirom na samu situaciju. Al vidjet ćemo što će biti ….

Ovdje banke pokazuju povjerenje same sebi i spašavaju svoje ulaganje. Kada bi sada krenule u naplatu i rasprodaju brodova koji su im u zalogu izgubili bi fine novce, ovako se problem odgađa a možda i vozarine značajnije porastu pa da se uspiju u cijelosti naplatiti.
Ovo je firma s negativnim kapitalom.

New Report

Close