ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@accountant
nije da ne žele kupiti.
mislim da je upravo suprotno – žele kupiti pa provociraju kako bi dobili argumente Za

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Ja sam danas dokupio ULPL po 89 kuna i nastaviti ću sa dokupom po ovim cijenama, a također mislim i sudjelovati u dokapu!

Ako već prate forum u što čisto sumljam, onda bi izvještaj o zaposlenosti brodova trebao izgledat kao u prilogu jer što meni znači “…istekom ugovora početkom 2019. godine” to može bit 10/01 ali i 10/03/2018!? :-(((
Usput u prilogu možete provjerit i prosječnu starost svjetske MR flote, ako se ne varan ULPL MR tankeri ulaze u prosječno 8 godinu starosti, ali prosjek je prilično varljiva stvar!
Gosp. Pavletić i ekipa oko njega majstori su u ne transparentnosti!
Cijena pada pa si sve nešto mislim možda uprava rasprodaje redovne da prikupe lovu za povlaštene i 5% godišnju dividendu, prednost prilikom isplate dividende odnosno da si osiguraju prednost isplate iz likvidacijske mase i 


Ja sam danas dokupio ULPL po 89 kuna i nastaviti ću sa dokupom po ovim cijenama, a također mislim i sudjelovati u dokapu!

slažem se s vama, i ja isto kupujem i sudjelovat ću u dokapitalizaciji. Kome ne odgovara ova dionica neka kupuje što mu odgovara. Neki su si dali truda pisati loše i odgovarati druge od kupnje i dokapitalizcije. Pitanje je s kojim ciljem pišu?

Ovo je čista pljačka: dionica nominale 100 kupuješ za 20% skuplje tj. za 120 a nude dividendu od 5% nominale znači 5 kn i to samo na tri godine. U tom periodu nemoguć je povrat uloženog. Nakon toga sve je lutrija i nema nikakvih garancija. Kako će se trgovati tim povlaštenim dionicama i kolika će biti njihova vrijednost nakon tri godine? Čista lutrija. I da, nemate pravo glasa, nemojte to zaboraviti.
Ovo mi sve liči na dogovor s mirovincima. Tamo i onako niko ne odgovara za nastale minuse.


Ako već prate forum u što čisto sumljam, onda bi izvještaj o zaposlenosti brodova trebao izgledat kao u prilogu jer što meni znači "…istekom ugovora početkom 2019. godine" to može bit 10/01 ali i 10/03/2018!? :-(((
Usput u prilogu možete provjerit i prosječnu starost svjetske MR flote, ako se ne varan ULPL MR tankeri ulaze u prosječno 8 godinu starosti, ali prosjek je prilično varljiva stvar!
Gosp. Pavletić i ekipa oko njega majstori su u ne transparentnosti!
Cijena pada pa si sve nešto mislim možda uprava rasprodaje redovne da prikupe lovu za povlaštene i 5% godišnju dividendu, prednost prilikom isplate dividende odnosno da si osiguraju prednost isplate iz likvidacijske mase i 

Da, to je razlika između ozbiljne kompanije i naših ovdje… kao i odnosom prema svojim dioničarima. Da rade svoj posao na svjetskom nivou, onda bi i zainteresiranost da dionicu bila drugacija, ali tko zna, mozda im je i u interesu da sto manje kazu.. samo ono sta moraju

bug0
imam dionice ULPL al ne idem u dokap ….može se kupit ispod 90kn…..zasto davat 120kn ????


Izgleda da Uprava prati ovaj forum.

brodovi za rasute terete tipa Supramax zaposleni su temeljem dugoročnih brodarskih ugovora na
vrijeme za cijeli brod s ugovorenim promjenjivim vozarinama vezanim za kretanje BSI indexa;
– od brodova za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija tipa Medium Range, brod Champion
Istra nalazi se u višegodišnjem zakupu, dok su ostali brodovi fiksirani kratkoročno temeljem
brodarskih ugovora na vrijeme za cijeli brod s istekom ugovora početkom 2019. godine.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/7tx6NPMFPvlMsBuYuKhdJg==.pdf


Sad kad im gori kad im trebaju pare glume transparentnost.
Gdje su bili zadnjih 10 godina?
Je li bilo tesko ovih 5 recenica navest u prethodnim izvjescima.
Hoce li oni svoje pare ubacit unutra?
Ma tipicni hrvatski/balkanski management, ne bi me zacudilo da muljaju i u ovom priopcenju…

Rastimo zajedno...


nemam neko visoko mišljenje u većinskom vlasniku i(li) o ULPL općenito kao društvu
ali mislim da bi ipak bilo korektno da vi koji pišete kako 'ne želite kupiti po 120 kn dionicu nominale 100 kn jer je ima na tržištu ispod-oko 90 kn' samo da kažem sljedeće:
– u pozivu za dokapitalizaciju piše zaista da se kupuje po 120 kn dionica nominale 100 kn
– isto tako piše da POVLAŠTENA dionica koju ćete (ako ćete) kupiti nosi i neke benefite u odnosu na ovu REDOVNU koja već kotira i koju možete kupiti (trenutno oko 90 kn): 5% godišnju dividendu, prednost prilikom isplate dividende u odnosu na redovnu, prednost isplate likvidacijske mase i sl.
više ovdje, u zadnjih 5-6 dokumenata po datumu: ULPL dokumenti ZSE

čisto korektnosti radi i ne dovođenja u zabludu ostalih sudionika na tržištu!

Koliko ja vidim kolega jedino Vi dovodite ljude u zabludu jer me ne znate čitati.

Evo da se citiram: ps. Zašto da kupujem dionice po 100 kuna kad ću moći kupovati na burzi dionice po nižoj cijeni.

Kolega već imam iskustva s trezorom i postojećom upravom i uopće ne sumnjam da će nas i dalje zasipati s novim dionicama.
Znači govorim o novoizdanim dionicama.

Ja se sjećam koliko veliku dividendu je davala ULPL (više od 10%).
Pa me zanima zašto te novce nisu čuvali za teške dane, odnosno ulagali u nešto drugo kako je to radila ATPL.

Lp

ps. Još mi niste odgovorili kako će nam plaćati dividendu ako je ne uspiju zaraditi.
Što će uzeti kredit da nam plate dividendu?
Po meni koliki je rizik trebali su ponuditi dionice po 50 kn.

Dividenda je mogla biti i 3%.


Ovo je čista pljačka: dionica nominale 100 kupuješ za 20% skuplje tj. za 120 a nude dividendu od 5% nominale znači 5 kn i to samo na tri godine. U tom periodu nemoguć je povrat uloženog.

Ispravak krivog navoda.

– nije vam dividenda 5kn, dividenda vam dođe 3.6kn ili vam to dođe prinos od točno 3% na cijenu kupljene dionice od 120 kn.

– I love this game.
Pozdrav !

BCTI 909 ( + 12 )

https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/markets-landing-page/demo-market-data/tankers/baltic-tanker-indices-d

Šteta što nijedan tanker nije na spotu.

BCTI 909 ( + 12 )

https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/markets-landing-page/demo-market-data/tankers/baltic-tanker-indices-d
Šteta što nijedan tanker nije na spotu.

Kad BCTI bude padao onda će biti na spotu

New Report

Close