ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega # jasko# 2017 je bila “davno” u prezentaciji Prosinac 2018 pise da se ” brodovi se vecinom zaposljavaju na bazi Time Charter ugovora….”. Problem je da direktor i društvo oko njega pišu onako kako in paše u određenom trenutku.


Dividenda 4,13%

Dividenda.

– 5% od 100kn nominale, to nam daje 5kn.
– kupovna cijena je 120kn da bi dobili tu jednu od 100kn nominale.
– sada mi je računica jednostavna cijena jedne dionice je 120kn, dividendni prinos 5kn, ali kako to već ide u RH ne smijemo zaboraviti na: poreze, prireze i doprinose, a sve to umanjuje cijenu dividende.
– a u konačnici čini tržište dionica, dionice i dividende dosta nezanimljivima za veliku većinu investitora na ZSE.

– po mojoj računici ta fiksna dividenda dođe cca 3.60 kn po dionici.
– ispravite me ako sam krivo računala.

– lijepo su to upakirali u 5% prinosa (optička varka), za firmu je to puno, dioničarima malo, tu je jedini dobitnik država, odnosno ministarstvo financija, ni orali ni kopali a novce dobili.

– budite oprezni kod ove dionice jer kada stavim na vagu povrat investicije od dividendi ili bankrot firme nekako sam bliže odnosno mislim da bi prevagnuo bankrot firme.

– nemojte se s ovim mojim piskaranjem previše zamarati, imam tih dionica ULPL kupljenih dosta jeftino u ovoj godini i stvarno nemam pojma, prodati ih – tu me opet država zahebava s porezom na kapitalnu dobit jer sam na ovoj dionici u lijepom plusu a ne plaća mi se porez na kapitalnu dobit.
– a opet kupiti te nove dionice ili kupiti neke druge dionice, ne znam, probajte me vašim pisanjem uvjeriti kako je ta dividenda od 3.60 kn po dionici o.k.

– I love this game.
Pozdrav !

Ivana… u lijepom plusu, sa koliko komada 50? Prometi su bili nikakvi, a i da sad prodas, nemozes prodati vise od 90 i to kikiriki komada…. a da si bas kupila jako puno ispod 90? Hmmm neznam, jer sam i ja dosta kupovao, onih ispod 80 sta je bilo nedavno

A bankrot? Jedino da vozarine odu bas na kikiriki, a oni ne uspiju refinancirati kredit, (onda bi i banke izgubile puno vise nego dionicari), a ne vidim zasto nebi refinancirali i produzili otplatu i smanjili si pritisak na brzo vracanje, u sljedece 3-4 godine dolazi vecina na naplatu, da se to preslozi na sljedecih 10tak godina, onda je to puno ugodnije

Ban imas na ZSE, pod novosti od ULPL, cijeli postupak… jos ovaj tjedan

Dividenda? Mene me zanima dividenda, nek cijena dionice ode na neke normalne razine… recimo bar pola od onih kad je tankerski index bio na ovim razinama preko 850…. i meni ne trebaju isplatiti dividendu ni za redovne, ni povlastene :)… i to nek cijena ode za godine, dvije da ni ovim parazitima u saboru nista ne ostavim :),, nek svu dobit ostave unutra dok se glavnina kredita ne zatvori.

Koliko znam zasada je samo jedan tanker na spotu, ostali su pod Championom. Što se tiče bulkova mišljenja sam da ih se moraju riješit, međutim pojedinci se ponašaju kao da je to njihovo osobno vozilo i nema veze jel to uteg u ovom periodu, koji bdw još dugo neće preko ovih iznosa.
A što se tiče dokapitalizacije baš me zanima ko je voljan ulaziti u ovoj situaciji kad se nemogu namiriti osnovni dugovi prema pomorcima i dobavljačima. Ja im za to pare nedam. Fer bi bilo da to svedu na nulu pa možemo o nečemu pričat. Pitam ja njih di su otišli novci koje je vlada dala za te brodove 2009-10 barem za polovinu precijenjenih a sve za spas brodogradilišta. Pa onda još i ti krediti koji se još i danas nakon toliko godina nemogu isplatit, pa više refinanciranja odobrena od države, dobit od poslovanja u zadnjih desetak godina. Koliko je taj jadan brod koštao a već se raspada. A dividenda?
Ovdje je to utopija.

2020 na snagu dolazi nova regulativa o ispušnim plinovima koja će i velikim firmama zagorčati poslovanje.
Naime obavezna ugradnja scrabera na slijedećim dokovanjima (a ovdje su u slijedećoj godini bar dva broda) koja koštaju malo bogatstvo i zahtjeva puno vremena za samu ugradnju što znači da brod ne zaradjuje za to vrijeme.S obzirom da je to u ovom trenutku nemoguća misija za njih vozit će se na laka goriva koja su puno skuplja pa će i troškovi letjeti u nebesa. Kupnja brodova! Što će biti sa dva bulka u vlasništvu posrnulog brodogradilišta Uljanik? Ako ih se ne otkupi odu ona u vlasništvo banaka tj. hipoteku.
Valjda ciljaju na ta dva.
Ovi osvrti nisu u cilju odvraćanja od kupnje dionica!

ivana7, ja se u potpunosti slažem s tobom. Ja sebe nisam uvjerio da je 3,6 kn dovoljan razlog za kupnju. Da su nam ponudili kupnju po 80 kn a nominala 100 kn ili kupnja 120 kn a nominala 150 kn – uz pravo upisa postojećih dioničara, to bi bila fer ponuda. I još nešto što me buni, nisam siguran moraju li isplaćivati dividendu unatoč pozitivnom poslovanju ako imaju akumuliran gubitak kojeg se neće godinama riješiti !?

Na pitanje očekuje li upis institucionalnih ili malih dioničara, s obzirom da u strukturi od 4000 sadašnjih dioničara prevladavaju upravo mali investitori, Pavletić je kazao kako očekuje obje skupine.

“Postojeće dioničare zasigurno. Tko će se još javiti, ne znam, ali pristupili smo fondovima i poslovnim partnerima s kojima radimo. I njih smo zainteresirali, a neki su nam potvrdili da će upisati dionice.

Uljanik plovidba smanjuje zaduženost oko 10 milijuna dolara


ivana7, ja se u potpunosti slažem s tobom. Ja sebe nisam uvjerio da je 3,6 kn dovoljan razlog za kupnju. Da su nam ponudili kupnju po 80 kn a nominala 100 kn ili kupnja 120 kn a nominala 150 kn – uz pravo upisa postojećih dioničara, to bi bila fer ponuda. I još nešto što me buni, nisam siguran moraju li isplaćivati dividendu unatoč pozitivnom poslovanju ako imaju akumuliran gubitak kojeg se neće godinama riješiti !?

Toplo vam preporučujem da prođete kroz ZTD. Ipak je u ovakvim situacijama jako koristan, a i općenito ukoliko se bavite investiranjem u dionice. Krije sve odgovore na ova vaša pitanja. Sub pari izdavanje dionica je izričito zabranjeno. Članak 164. stavak 2.

Znači želiš reći da ovo šta rade.. izdaju povlaštene dionice sa nominalom od 100kn … a to nije zakonski dozvoljeno? Znaju li oni šta rade? bar tako tamo piše.

Malo je i blesavo da imaš redovne i povlaštene dionice sa različitim nominalnim vrijednostima? neznam jel ima još koje d.d. takve kombinacije na ZSE… koliko sam gledao nema, ADRS i KOEI imaju istu nominalu za povlaštene i redovne…
Jer onda jednog dana kad budu isplaćivali dividendu koja je veća od ove zajamčenje od 5%…. djeluje nevjerovatno da dionice kojima je nominala 1:4 imaju istu dividendu.. logično je da ako za povlaštenu dobiješ recimo 10 kn.. da za redovnu dobiješ 40, sve drugo je komedija

Emisijski tečaj (engl. issue price, rate of issue, njem. Emissionskurs), cijena po kojoj se novoizdani vrijednosni papir (obveznica, dionica) nudi na prodaju.

Ova cijena može biti jednaka nominalnoj cijeni takvog papira, pa je u takvom slučaju emisija al pari; može biti iznad nominalne cijene ili super pari; ili ispod nominalne cijene, tj. sub pari. Kada je potražnja za određenim vrijednosnim papirom velika on se prodaje super pari, i obrnuto, kada je ona mala, sub pari, da bi se pobudio interes kupaca.

http://www.poslovni.hr/leksikon/emisijski-tecaj-1225

da, lijepo je napisano šta je to emisijski tečaj… ali bitno je šta kaže zakon… valjda institucije rade svoj posao šta bi rekli političari 🙂

glavno da nama tankerski index raste i dalje,
zadnji put je ove vrijednosti samo dotakao 12.01.2011. !!! a preko 854 je bio dalekeee 10.01.2008.!!!
https://www.investing.com/indices/baltic-clean-tanker

nećemo ni gledati na kojim vrijednostima je bila ULPL da se ne bi šlogirali ahahahahah

New Report

Close