Krajem rujna ukupni dug kompanije iznosio je 948,7 milijuna kuna. Pavletić kaže kako će nakon dokapitalizacije i reprograma postojećih kredita s bankama, što je kompanija javno objavila krajem prošlog mjeseca, zaduženost pasti na približno 830 milijuna kuna, odnosno nekih 130 milijuna dolara.
E to je već nešto konkretno.
Što se tiče procjena vozarina u 2019., Pavletić očekuje u sektoru rasutog tereta raspon od 13.000 do 15.000 dolara, a u tankerskom sektoru oko 18.000 dolara. „To su brojke koje Uljanik plovidbi omogućavaju razmišljanja o obnovi flote“, najavio je Pavletić. Stoga je najavio da bi kompanija iduće godine ušla u još jednu dokapitalizaciju od 10 milijuna dolara za kupnju dva rabljena broda za ukupno 30 milijuna dolara.
Krajem rujna ukupni dug kompanije iznosio je 948,7 milijuna kuna. Pavletić kaže kako će nakon dokapitalizacije i reprograma postojećih kredita s bankama, što je kompanija javno objavila krajem prošlog mjeseca, zaduženost pasti na približno 830 milijuna kuna, odnosno nekih 130 milijuna dolara.
E to je već nešto konkretno.
Znači dokapom od 30m efektivno povećanje kapitala bilo bi oko 120m, jer bi se toliko smanjilo zaduženje, ili oko 150kn po dionici uključujući nove. U svakom slučaju za ulagače bi trebalo biti primamljivo pogotovo još uz zajamčenu dividendu.
Što se tiče procjena vozarina u 2019., Pavletić očekuje u sektoru rasutog tereta raspon od 13.000 do 15.000 dolara, a u tankerskom sektoru oko 18.000 dolara. „To su brojke koje Uljanik plovidbi omogućavaju razmišljanja o obnovi flote“, najavio je Pavletić. Stoga je najavio da bi kompanija iduće godine ušla u još jednu dokapitalizaciju od 10 milijuna dolara za kupnju dva rabljena broda za ukupno 30 milijuna dolara.
oni pricaju al dionicama im ne mrda 🙁 ….nema bas puno optimizma …
# kolega bug0 #
pod ugovoron će vozarine porast onda kad postojeci ugovori isteknu! Do tad sve po starome !
Pitanje koje se nameće samo po sebi : do kada su trenutni ugovori važeći ?
Tek nakon toga mozemo gledat prema onim ciframa koje prelaze 23000 usd/day!
Kod nekih ozbiljnih kompanija vrijeme trajanja ugovora i rate usd/day nisu tajna, već podatak koji se javno prezentira dioničarima prilikom izvještaja.
Ova kompanija je prilično NE transparentna i do ovog prezentacijskog izvješća bilo je puno vise toga u magli.
Nadaj mo se da će u buduće imat vise sluha za male dioničare i transparentne izvjestaje.
Ako sam dobro shvatio treba im 30 milja kuna za obrtni za servisiranje brodova… A sljedeće godine bi još malo razvodnili sa cca 65 milja kuna za nabavu dva broda. za to planiraju neki novi r-c rod dionica ili se nadaju da bi r-a mogli napucat na 400???
Meni se pari da bu kao što sam pisao ovdje zadnjih godina za kikiriki preuzeli firmu do kraja, povukli dionice sa burze i ko nas šiša… vidim u skdd da i dalje trezor trejda
a što bi preuzeli, pa ako si dioničar, fino uplatiš ove nove dionice ako vjeruješ da će sve bit super za koju godinu i tako postojeći dioničari imaju prvenstvo upisa, ako ne vjeruješ ili nisi dioničar, onda ti je sasvim svejedno 🙂
Zanima me isključivo zarada.. briga me dali je to ulpl, gšc ili bnn.. ulažem da zaradim i ne ženim se za investicijske klase.. unazad nekoliko godina sam nekoliko puta masno zaradio na ulpl i zato sam i sada ovdje deeeeebelo unutra
Briga me za Pavletića i njegovu kliku važne su mi samo moje pare “uložene” ovdje
Lp
# kolega bug0 #
pod ugovoron će vozarine porast onda kad postojeci ugovori isteknu! Do tad sve po starome !
Pitanje koje se nameće samo po sebi : do kada su trenutni ugovori važeći ?
Tek nakon toga mozemo gledat prema onim ciframa koje prelaze 23000 usd/day!
Kod nekih ozbiljnih kompanija vrijeme trajanja ugovora i rate usd/day nisu tajna, već podatak koji se javno prezentira dioničarima prilikom izvještaja.
Ova kompanija je prilično NE transparentna i do ovog prezentacijskog izvješća bilo je puno vise toga u magli.
Nadaj mo se da će u buduće imat vise sluha za male dioničare i transparentne izvjestaje.
moje razumijevanje je da se to donosi na SINGLE VOYAGES tj. pojedinačna putovanja tj. na spot ugovore.
Time carter ili ugovori n avrijeme glase upravo tako – na vremenski rok, ne na pojedinačnu plovidbu od točke A do točke B
# kolega bug0 #
pod ugovoron će vozarine porast onda kad postojeci ugovori isteknu! Do tad sve po starome !
Pitanje koje se nameće samo po sebi : do kada su trenutni ugovori važeći ?
Tek nakon toga mozemo gledat prema onim ciframa koje prelaze 23000 usd/day!
Kod nekih ozbiljnih kompanija vrijeme trajanja ugovora i rate usd/day nisu tajna, već podatak koji se javno prezentira dioničarima prilikom izvještaja.
Ova kompanija je prilično NE transparentna i do ovog prezentacijskog izvješća bilo je puno vise toga u magli.
Nadaj mo se da će u buduće imat vise sluha za male dioničare i transparentne izvjestaje.
Istina, takve stvari bi trebale biti u izvješćima…
A i dugotrajni ugovori su logični da nisu svi brodovi ugovoreni u isto vrijeme, nego sa odmakom, da imas ublazene rastove i padove oko vozarina.. tako da mozes korigirati sa zakljucivanjem novih ugovora
U godišnjem izvještaju za 2017. godinu piše:
Na povećane su prihode utjecale više vozarine ostvarene na brodovima za prijevoz rasutih tereta,
puna iskoristivost flote, rezultati tankera na spot tržištu uz punu naplatu vozarina kao i
ostvareni prihodi od managementa brodova.
U svakom slučaju bi trebali davati više informacija kao npr. TPNG.