Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Ne zelim kvarit zabavu, ali sto se moze promijenit sa 30m kn svjezeg kapitala u odnosu na 950m kn obveza prema bankama.
Po ozbiljnosti, ovo je slicno kao kad na trzistu trezor kupuje/prodaje po 10 dionica dnevno.
A i rok je dosta kratak, bas me zanima uspjesnost dokapa a i kretanje cijene sljedeci tjedan…
Sretno svima
Može se puno toga promijeniti. Opstanak ili potonuće ovise o tih 30 milijuna kn.
Što uradit s dionicom? Držat, prodat?
Pa ja bih osobno držao, ako refinanciranje prodje glatko. A sad, svatko neka sam procijeni i odluci sto mu je za činit.
Izdanje Povlaštenih dionica smatrat će se uspješnim ako se upiše i uplati
najmanje 30% ukupnog izdanja, odnosno najmanje 75.000 Povlaštenih dionica.
Mislim da će prvih 10 uplatiti puno više od tih 30%.
Ja sam razočaran.
Ništa, čekam ove (prvih 7) kaj se stalno iskrcavaju s novim dionicama na 50 kuna.
Lp
ovdje se može pojaviti dobra likvidnost u budućnosti i brzog skoka min 200% jer ovakvo trgovanje nije realno ako nebude tako onda ostaje samo još jedna hrvatska žabokrečina
Bit će dividende 😁
U principu sad je jasno zašto je cijena rušena do 75 kuna na malim prometima i zašto je trezor uporno prodavao po niskim cijenama…zbog što manjeg prosjeka….da se ekipa nakrca jeftino dionicama u pristojnoj količini..zanimljivo je kako su se požurili baš sada napraviti dokap…kad je tankerski index skočio 60 % gore u posljednjih mjesec dana…a i za ostale indexe se očekuje rast…no što je tu je…ako ništa drugo sad više neće biti nepotrebnog rušenja cijene…očekuju se zbog dobrih vozarina i smanjenja zaduženosti dobar q4 2018 i q1 2019…moje je mišljenje ako se ovi uvijeti ostvare da se dionica u sljedeća dva mjeseca vraća na razine iznad 150 kn…nije nagovor na kupnju…svako neka procijeni sam…svim dioničarima želim puno uspjeha.
Pišeš gluposti. Firma je (bila) na rubu opstanka. Tražio se most za refinanciranje duga. Nema to veze sa tankerskim vozarinama jer niti bankari, a ni insajderi nisu mogli predvidjeti pad cijene nafte sa 75 na 50 dolara u dva mjeseca.
[/quote]
Gluposti ili ne vidjet ćemo na kraju 2 mjeseca 2019.
Mogu li jednog dana (naravno ako prođe dokap) izglasati na skupštini da se p-a pretvore u r-a, ili takva neka “kombinacija” pretvaranja
Mogu, ako procijene da im se isplati…
BCTI 840 ( +48 )
Evo nas iznad 20.000 USD/dan
To je očekivano.
Naročito što se Kina obvezala kupiti ugljikovodike od Amerikanaca, a i niska cijena nafte polako povećava potražnju.
Lp