Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,96 | 2.993 | 200 | 14,80 | 15,10 | -1,33% |
ili kupiti povlaštene zbog 4 razloga?
Jasko ako imam xxxx komada i upišem još xxxx*0,43xx onda “oni” NE MOGU upisati svih 250.000… samo je pitanje zašto bi ja uopće sudjelovao
5% dividenda
30 milja kuna dokapitalizacija ,koliko brodova mogu kupiti i ojačati flotu?
Dividenda 4,13% a od brodova mogu kupit za tu lovu polovnog predatora da se produciraju
Ne zelim kvarit zabavu, ali sto se moze promijenit sa 30m kn svjezeg kapitala u odnosu na 950m kn obveza prema bankama.
Po ozbiljnosti, ovo je slicno kao kad na trzistu trezor kupuje/prodaje po 10 dionica dnevno.
A i rok je dosta kratak, bas me zanima uspjesnost dokapa a i kretanje cijene sljedeci tjedan…
Sretno svima
Na dan 31.12.2017. dug prema banci Credit Suisse iznosi 464.400.969 kuna.
Dana 21. rujna 2018. godine, nakon višemjesečnih intenzivnih pregovora, Kreditni odbori Sindikata inobanaka predvođenih bankom Credit Suisse AG
odobrili su UZ IZUZETNO ZNAČAJAN OTPUST DUGA refinanciranje kredita.
Postojeći kreditni dug umanjen za odobreni otpust refinancirat će se plaćanjem u dva obroka od kojih će se prvi obrok koji predstavlja 95% iznosa financirati
novim kreditnim aranžmanom novog inozemnog kreditora dok će preostali dio od 5% BITI PLAĆEN DO KRAJA GODINE.
Ovom se financijskom transakcijom ZNAČAJNO UMANJUJE UKUPNA KREDITNA
izloženost Grupe ULJANIK PLOVIDBA te se stvaraju povoljniji uvjeti za
njezinu dugoročnu opstojnost.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
Dana 22. studenoga 2018. godine PRIHVAĆENA I POTPISANA obvezujuća ponuda inozemnog kreditora za osiguranje prethodno najavljenog refinanciranja dijela postojećih kreditnih obveza. Ostatak sredstava potrebnih za cjelokupno planirano refinanciranje osigurat će se iz alternativnih izvora financiranja.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U0k7t8jFvv3SqOVUxbduJg==.pdf
U međuvremenu su najvjerovatnije smanjili dug, ali opet treba cca 20 milja kuna.
Plovimo dalje uz veće vozarine
BCTI 792
U principu sad je jasno zašto je cijena rušena do 75 kuna na malim prometima i zašto je trezor uporno prodavao po niskim cijenama…zbog što manjeg prosjeka….da se ekipa nakrca jeftino dionicama u pristojnoj količini..zanimljivo je kako su se požurili baš sada napraviti dokap…kad je tankerski index skočio 60 % gore u posljednjih mjesec dana…a i za ostale indexe se očekuje rast…no što je tu je…ako ništa drugo sad više neće biti nepotrebnog rušenja cijene…očekuju se zbog dobrih vozarina i smanjenja zaduženosti dobar q4 2018 i q1 2019…moje je mišljenje ako se ovi uvijeti ostvare da se dionica u sljedeća dva mjeseca vraća na razine iznad 150 kn…nije nagovor na kupnju…svako neka procijeni sam…svim dioničarima želim puno uspjeha.
Na dan 31.12.2017. dug prema banci Credit Suisse iznosi 464.400.969 kuna.
Dana 21. rujna 2018. godine, nakon višemjesečnih intenzivnih pregovora, Kreditni odbori Sindikata inobanaka predvođenih bankom Credit Suisse AG
odobrili su UZ IZUZETNO ZNAČAJAN OTPUST DUGA refinanciranje kredita.
Postojeći kreditni dug umanjen za odobreni otpust refinancirat će se plaćanjem u dva obroka od kojih će se prvi obrok koji predstavlja 95% iznosa financirati
novim kreditnim aranžmanom novog inozemnog kreditora dok će preostali dio od 5% BITI PLAĆEN DO KRAJA GODINE.
Ovom se financijskom transakcijom ZNAČAJNO UMANJUJE UKUPNA KREDITNA
izloženost Grupe ULJANIK PLOVIDBA te se stvaraju povoljniji uvjeti za
njezinu dugoročnu opstojnost.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
Dana 22. studenoga 2018. godine PRIHVAĆENA I POTPISANA obvezujuća ponuda inozemnog kreditora za osiguranje prethodno najavljenog refinanciranja dijela postojećih kreditnih obveza. Ostatak sredstava potrebnih za cjelokupno planirano refinanciranje osigurat će se iz alternativnih izvora financiranja.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U0k7t8jFvv3SqOVUxbduJg==.pdf
U međuvremenu su najvjerovatnije smanjili dug, ali opet treba cca 20 milja kuna.
Plovimo dalje uz veće vozarine
BCTI 792
Jedino pozitivno u svemu je da “značajan otpis duga” je i stvarno značajan jer inače ovakav dokap ne bi imao smisla. Ta dva tankera tržišno vrijede možda 40-45m usd i sve preko toga bit će otpisano. Otpis će vjerojatno prikazati kao dobit. Ali nakon dokapa za očekivati je ipak smanjenje temeljnog kapitala za 174m iz redovnih dionica kako bi dodatno poništili preneseni gubitak i omogućili isplatu dividendi.
U principu sad je jasno zašto je cijena rušena do 75 kuna na malim prometima i zašto je trezor uporno prodavao po niskim cijenama…zbog što manjeg prosjeka….da se ekipa nakrca jeftino dionicama u pristojnoj količini..zanimljivo je kako su se požurili baš sada napraviti dokap…kad je tankerski index skočio 60 % gore u posljednjih mjesec dana…a i za ostale indexe se očekuje rast…no što je tu je…ako ništa drugo sad više neće biti nepotrebnog rušenja cijene…očekuju se zbog dobrih vozarina i smanjenja zaduženosti dobar q4 2018 i q1 2019…moje je mišljenje ako se ovi uvijeti ostvare da se dionica u sljedeća dva mjeseca vraća na razine iznad 150 kn…nije nagovor na kupnju…svako neka procijeni sam…svim dioničarima želim puno uspjeha.
Pišeš gluposti. Firma je (bila) na rubu opstanka. Tražio se most za refinanciranje duga. Nema to veze sa tankerskim vozarinama jer niti bankari, a ni insajderi nisu mogli predvidjeti pad cijene nafte sa 75 na 50 dolara u dva mjeseca.