Dana 22. studenoga 2018. godine prihvaćena je i potpisana obvezujuća ponuda inozemnog
kreditora za osiguranje prethodno najavljenog refinanciranja dijela postojećih kreditnih obveza. Ostatak
sredstava potrebnih za cjelokupno planirano refinanciranje osigurat će se iz alternativnih izvora
financiranja čime će se značajno smanjiti kreditna izloženost Društva i njegovih inozemnih kompanija u
sastavu. Okončanje svih potrebnih aktivnosti vezanih uz planirano refinanciranje očekuje se do kraja
tekuće poslovne godine.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U0k7t8jFvv3SqOVUxbduJg==.pdf
Evo jedan primjer refinanciranja kredita uz otpust duga kod Pyxis Tankers.
Mislim da će kod naše Uljanik plovidbe biti znatno veće brojke.
Key aspects include:
Lowering financial leverage by the realization of a $4.3 million gain from debt extinguishment, resulting in a proportional increase in stockholders’ equity;
Increasing our net asset value by approximately 10%;
Extending individual ship loan maturities by almost 3 additional years;
Lowering break-even levels for the refinanced vessels;
Improving net working capital;
Reducing required consolidated minimum liquidity; and
Creating a new commercial banking relationship.”
Dobro izgleda tanker index naročito prljavi, no doći će i čisti bliže njemu…. sve preko 700 su već lijepe razine…. nadam se da ovo početak dugo najavljivanog oporavka… naravno da ovo neće imati nikakav pozitivan utjecaj na cijenu dionice…
Na ovim ciframa za MR tankere se jako dobro zarađuje.
https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-231118.pdf
Sve preko 20.000USD na dan je prava stvar
average daily rates for MR vessels sat at USD 20,000 USD in 2019.
Sukladno članku 129. stavak 1. Pravila Burze, najavljujemo da će se dana 29. studenoga 2018. godine
održati sjednica Nadzornog odbora društva ULJANIK PLOVIDBA d.d. na kojoj će se raspravljati i odlučivati o
povećanju temeljnog kapitala Društva.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/tTgIbdTC8KSjDqlRu08ebg==.pdf