Dionica je imala pattern padajuci trokut. Target je bio oko 70kn i mogli bi reci ostvaren. Ali to je to
Dionica je imala pattern padajuci trokut. Target je bio oko 70kn i mogli bi reci ostvaren. Ali to je to
mislite da je tih 70kn bilo dno?
Evo jos malo o Pomeru i Australiji odnosno o plaćama na ULPL
“Vijest o zaustavljanju tankera pulske Uljanik plovidbe, koji su zaustavile australske vlasti zbog niza nepravilnosti je, čini se, mnoge iznenadila.
Međutim, svaki pomorac koji se ukrcava na Uljanik plovidbu upoznat je s činjenicom da plaće kasne 3 mjeseca, kao i sa stanjem u toj kompaniji koje traje već godinama.
Sindikat pomoraca Hrvatske je i osobno i javno upozoravao pomorce da izbjegavaju kompanije na kojima kasne isplate plaća jer je takva praksa dugoročno neodrživa. Za pretpostaviti je i vjerujemo da postoji dogovor između pomoraca i Uprave Uljanik plovidbe jer zahtjeva pomoraca za pomoć oko neisplate plaća iz te kompanije nije bilo.
Zaustavljanje tankera “Pomer” u Australiji nije iznenađenje, upoznati smo s akcijom australskog PSC-a, a i proslijedili smo informacije kolegama ITF inspektorata.
Naime, jedna od zadaća ITF inspektorata jest potraživanje neisplaćenih plaća te Inspektorat u Hrvatskoj radi isto kad god treba naplatiti plaće pomoraca u hrvatskim lukama.
SPH reagira na svako potraživanje pomoraca hrvatskih kompanija i pokreće naplatu, ali za to je nužno imati pojedinačni zahtjev pomorca i posade. Razlog zašto nije bilo takvih zahtjeva pomoraca Uljanik plovidbe može biti i taj što brodovi ove kompanije rijetko dolaze u hrvatske luke.
Nadamo se i radit ćemo na tome da se ova situacija razriješi što prije, da isplate plaća budu redovite, ali i da se očuvaju radna mjesta za hrvatske pomorce.”
Evo jos malo o Pomeru i Australiji odnosno o plaćama na ULPL
"Vijest o zaustavljanju tankera pulske Uljanik plovidbe, koji su zaustavile australske vlasti zbog niza nepravilnosti je, čini se, mnoge iznenadila.
Međutim, svaki pomorac koji se ukrcava na Uljanik plovidbu upoznat je s činjenicom da plaće kasne 3 mjeseca, kao i sa stanjem u toj kompaniji koje traje već godinama.
Sindikat pomoraca Hrvatske je i osobno i javno upozoravao pomorce da izbjegavaju kompanije na kojima kasne isplate plaća jer je takva praksa dugoročno neodrživa. Za pretpostaviti je i vjerujemo da postoji dogovor između pomoraca i Uprave Uljanik plovidbe jer zahtjeva pomoraca za pomoć oko neisplate plaća iz te kompanije nije bilo.
Zaustavljanje tankera "Pomer" u Australiji nije iznenađenje, upoznati smo s akcijom australskog PSC-a, a i proslijedili smo informacije kolegama ITF inspektorata.
Naime, jedna od zadaća ITF inspektorata jest potraživanje neisplaćenih plaća te Inspektorat u Hrvatskoj radi isto kad god treba naplatiti plaće pomoraca u hrvatskim lukama.
SPH reagira na svako potraživanje pomoraca hrvatskih kompanija i pokreće naplatu, ali za to je nužno imati pojedinačni zahtjev pomorca i posade. Razlog zašto nije bilo takvih zahtjeva pomoraca Uljanik plovidbe može biti i taj što brodovi ove kompanije rijetko dolaze u hrvatske luke.
Nadamo se i radit ćemo na tome da se ova situacija razriješi što prije, da isplate plaća budu redovite, ali i da se očuvaju radna mjesta za hrvatske pomorce."
malo bi jeftinije htjeli kupovati pa širite ” istinite” informacije. Da je doista bilo ikakvih nepravilnosti Pomer ne bi ni isplovio, al to vam očito nije bitno. Ako i brodovi rijetko dolaze u naše luke, al po prijavi tu su inspekcije drugih zemalja kao u konkretnom slučaju australskih na kojima je da po prijavi utvrde činjenice i donesu odgovarajuće mjere . Planirano sidrenje Pomera u Gladstone-u je bilo od 11-16.10 i brod je redovno isplovio. Ako imate odgovarajuće dokaze za svoje citate bilo bi dobro da ih podjelite s nama. Očito je da je Novi list novina koja objavljuje “istinite ” članke po evidentno nečijem nalogu. Nadam se kako je Uprava Uljanik plovidbe poduzela pravne korake u zaštiti ugleda tvrtke.
Netko kupuje netko prodaje a samo su jedni u pravu iako svi misle da su to baš oni 😂
Evo jos malo o Pomeru i Australiji odnosno o plaćama na ULPL
"Vijest o zaustavljanju tankera pulske Uljanik plovidbe, koji su zaustavile australske vlasti zbog niza nepravilnosti je, čini se, mnoge iznenadila.
Međutim, svaki pomorac koji se ukrcava na Uljanik plovidbu upoznat je s činjenicom da plaće kasne 3 mjeseca, kao i sa stanjem u toj kompaniji koje traje već godinama.
Sindikat pomoraca Hrvatske je i osobno i javno upozoravao pomorce da izbjegavaju kompanije na kojima kasne isplate plaća jer je takva praksa dugoročno neodrživa. Za pretpostaviti je i vjerujemo da postoji dogovor između pomoraca i Uprave Uljanik plovidbe jer zahtjeva pomoraca za pomoć oko neisplate plaća iz te kompanije nije bilo.
Zaustavljanje tankera "Pomer" u Australiji nije iznenađenje, upoznati smo s akcijom australskog PSC-a, a i proslijedili smo informacije kolegama ITF inspektorata.
Naime, jedna od zadaća ITF inspektorata jest potraživanje neisplaćenih plaća te Inspektorat u Hrvatskoj radi isto kad god treba naplatiti plaće pomoraca u hrvatskim lukama.
SPH reagira na svako potraživanje pomoraca hrvatskih kompanija i pokreće naplatu, ali za to je nužno imati pojedinačni zahtjev pomorca i posade. Razlog zašto nije bilo takvih zahtjeva pomoraca Uljanik plovidbe može biti i taj što brodovi ove kompanije rijetko dolaze u hrvatske luke.
Nadamo se i radit ćemo na tome da se ova situacija razriješi što prije, da isplate plaća budu redovite, ali i da se očuvaju radna mjesta za hrvatske pomorce."
malo bi jeftinije htjeli kupovati pa širite " istinite" informacije. Da je doista bilo ikakvih nepravilnosti Pomer ne bi ni isplovio, al to vam očito nije bitno. Ako i brodovi rijetko dolaze u naše luke, al po prijavi tu su inspekcije drugih zemalja kao u konkretnom slučaju australskih na kojima je da po prijavi utvrde činjenice i donesu odgovarajuće mjere . Planirano sidrenje Pomera u Gladstone-u je bilo od 11-16.10 i brod je redovno isplovio. Ako imate odgovarajuće dokaze za svoje citate bilo bi dobro da ih podjelite s nama. Očito je da je Novi list novina koja objavljuje "istinite " članke po evidentno nečijem nalogu. Nadam se kako je Uprava Uljanik plovidbe poduzela pravne korake u zaštiti ugleda tvrtke.
[/quote]
kud više jeftinije?
China capable of exporting 60 mil mt oil products in 2020: Sinopec
China capable of exporting 60 mil mt oil products in 2020: Sinopec
Ardmore Shipping (NYSE:ASC) President & CEO Anthony Gurnee talks with Bloomberg Commodities Edge host Alix Steel about legislative changes due to come into force with IMO 2020, and how reductions in the sulfur content of marine fuel should create significant incremental demand in the MR product tanker sector.
nako, za svaki slučaj, možda misle kupovanjem za trezor aktivirati dražbu danas, a gospođa koja mora obavijestiti burzu ide ranije danas kući
to je već u redu, sa 100 kom digli 30% , netko je lijepo zaradio