Istina. Malo je neozbiljno ponavljati istu grešku svaki kvartal. Kumulativni stupac bi trebao biti točan pa je prodaja 38m a rashodi oko 33.7m a dobit kvartala nešto sitno.
Ban
Izvjesce nelose, cekaju se tankeri…. smanjili zaduzenost skoro 10 mil USD. Ovdje smo napokon dosli da je vrijednost brodova tu negdje sa zaduzenosti…. trabaju nam tankeri na visim razinam…. lp
slažem se s vama, vide se pomaci, a ono što će utjecati dodatno na rezultat u zadnjem kvartalu je reprogramiranje kredita koje je u tijeku i porast cijena vozarina u tankerskom sektoru koji je evidentan, za bulk sektor ćemo vidjeti kako će se kretati -trenutno stagnira
viša cijena nafte koja se najavljuje, a mogla bi dosegnuti 100 dolara/barel utjecat će na porast cijena vozarina. Što je cijena nafte veća brodovi sporije voze i smanjuju se raspoloživi kapaciteti.
Ima onih koji su očekivali loše rezultate pa su rušili cijenu pošto poto no pokazalo se da nisu u pravu.
Dugovi i dalje prema zaposlenicima i poduzetnicima cca 2,3 mil. kuna…..a raspodjela netto dobiti gdje ide?
Nevalja im politika nikako!
Mislim da ce to inace biti trend u brodarstvu da ce se malo usporit brzina, jer je tu igri obavezan prelazak HFO na MDO (znacajno skuplje gorivo) za one koji nemaju i nece ugraditi scrubber system. Mnogi brodovi ce biti po cca mjesec dana van uporabe radi ugradnje scrubber systema it.d. Dosta faktora ide u prilog smanjenja kapaciteta ponude tako da cijena prijevoza morala gore… vrijeme ce pokazati…
Nek se stabiliziraju i krenu si isplaćivati dividendu (iako im je isplativije izvlačit lovu kroz razne talove 😠) … na izvješću za pola 2019.-te bi sve trebalo bit jesnije
Dobro izvješće, cijena dionice uistinu nezasluženo prenisko!
Netko je vjerojatno očekivao da će biti loše i zabio cijenu nerealno nisko, sad očekujemo preokret, jer kad tankeri krenu zarađivat bit će tu svega a to mora biti vrlo brzo!
Evo jednog članka prije pola godine za MR tankere, pa kome se da neka pročita.
Čini mi se da je prekretnica jako jako blizu.
https://www.tankershipping.com/news/view,the-mr2-fleet-at-a-tipping-point_51655.htm
Vidi se svjetlo tankera na kraju tunela
Vidjeti ćemo kako će skupi diesel utjecati na vozarine, naročito one tankerske.
Da li će sljedeće naručivati još tankera za prijevoz nafte ili LNG brodove?
Da li su najavili smjer u izvješću?
RDG zna često puta biti alkemija. Zato je bitna rečenica iz FI:
“f) otežana solventnost i likvidnost, te s tim povezan nastavak restrukturiranja kreditnih
obveza kod banaka;…”
Nadajmo se da će se restrukturiranje kreditnih obaveza kod banaka uspješno rješiti, jer to jako opterečuje poslovanje. Ako se to rješi, uz porast vozarina kod tankera možemo očekivati dobar FI na kraju godine
Dakle cijela flota tankera i brodova za rasuti teret Uljanik plovidbe ima danas tržišnu kapitalizaciju cca 40 mil. kn, malo više od 6 mil. $ :))))) …. šteta da su ovako mali prometi