Ma cijena ULPL je još uvijek na razini hoće li preživjet ili neće, po mome najgore je prošlo… nadolazeći izvještaji bi to trebali početi i potvrđivati…. jedino što smeta je slaba transparentnost firme…
Ovdje sam uspio skupiti četveroznamenkastu količinu u zadnje vrijeme, po meni smješnim cijenama, ali je stvarno trebalo biti strpljiv. Ali tržište je tako plitko da sa 25k kn sad digne netko 15%,, i opet sa istom količinom može zabiti -30%, baš treba imati živce i bit lud za ulagati u ZSE
mislim da su im dosta naštetile negativne novinarske konotacije i povezivanja s brodogradilištem Uljanik a zna se da nikakve vlasničke povezanosti nema. Nažalost naštetilo im je i negativno novinarsko pisanje o neisplati plaća pomorcima što se također pokazalo kao neistina, jer je nakon dostavljenih potvrda brod redovno isplovio po planu prema sljedećem odredištu. Da je bilo imalo sumnje ili dokaza brod bi i danas vjerojatno bio u istoj luci.
Nažalost izgleda da netko ima neki skriveni interes učestalog blaćenja Uljanik plovidbe. Ne kažem da su med i mlijeko i da bi svako trebalo biti više transparentnosti u izvješćivanju prema dioničarima.
Nakon dugo vremena dns se kupovalo i po 107kn, ali opet nestrpljivi prodaju po nižoj cijeni. ne kuzim.
LP,
Vrijednost brodova raste, MR tankeri 5 godina stari sa 26,1 mil.$ na 27 mil. $
Ships are in Demand: What types of vessels is each maritime nation buying?
Nakon dugo vremena dns se kupovalo i po 107kn, ali opet nestrpljivi prodaju po nižoj cijeni. ne kuzim.
LP,
bolje je bilo jučer prodati po 1xx kuna, nego danas po 9x kuna
Isprika..pogresno vidio u brzini
vidim da nema komentara 🙂
Izvjesce nelose, cekaju se tankeri…. smanjili zaduzenost skoro 10 mil USD. Ovdje smo napokon dosli da je vrijednost brodova tu negdje sa zaduzenosti…. trabaju nam tankeri na visim razinam…. lp
Evo jedne novosti o kojoj ćemo vjerojatno još slušati:
“U svibnju 2018. godine Društvo je uputilo 3. Maj Brodogradilištu zahtjev kojim traži
obeštećenje zbog neispunjenja obveza iznalaženja adekvatnog modela financiranja gradnje dvaju tankera imena Pomer i Champion Istra iz Sporazuma o suradnji na zajedničkoj provedbi Projekta izgradnje 4 broda koje će 3. Maj Brodogradilište d.d. graditi za domaće naručitelje, sklopljenog dana 21. siječnja 2009. godine i njegovog kasnijeg dodatka. Društvo je u svojim
financijskim izvještajima ukalkuliralo manji dio svog potraživanja i iskazalo financijski prihod od naknade štete. Društvo očekuje da će se iskazani zahtjev riješiti mirnim i obostrano prihvatljivim rješenjem kada će biti poznat i ukupan iznos predmetnog obeštećenja.”