ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.11.2024. u 19:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,30
272
19
14,30
14,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

za Pomer je stavljen datum do kad je u luci Gladstone, a to je današnji 16.10. – jučer tog datuma prijepodne nije bilo. Očito su riješili problem. Budemo vidjeli narednih dana da li je brod isplovio.

Riješeno.

Dana 16. listopada 2018. godine, lokalne inspekcijske lučke vlasti izdale su odobrenje za isplovljenje
broda „Pomer“ iz luke Gladstone, Australija. Brod će nastaviti svoje komercijalno putovanje u skladu s
planiranim i ugovorenim rokovima putovanja.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/C3UDArAd9efmg0Dx2qDhtA==.pdf

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

Kolega standnav i ja se nadam da će uskoro, vrlo bitan i zanimljiv podatak.


Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana



Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf

Ok, sve je to super ali postovani kolege, tesko ce netko iz same ULPL dati podatak ali ’koliki je brakeeven za cijelu flotu ULPL..po brodu?’ (šest brodova 2+4).
To precizno moze izracumati samo njihov kontroling ali s obzirom na rast vozarina u oba segmenta bilo bi zanimljivo.


Ok, sve je to super ali postovani kolege, tesko ce netko iz same ULPL dati podatak ali ’koliki je brakeeven za cijelu flotu ULPL..po brodu?’ (šest brodova 2+4).
To precizno moze izracumati samo njihov kontroling ali s obzirom na rast vozarina u oba segmenta bilo bi zanimljivo.

Bas oni imaju controlling sa tridesetak zaposlenih.




Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.





Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.
[/quote]
Ključna riječ ovdje nije refinanciranje nego značajan otpis duga.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.





Mogla bi i detaljinja informacija o refinanciranju postojećeg kredita uskoro na vidjelo.
Zaduženost bi trebala biti znatno smanjena.

zašto bi zaduženost trebala biti smanjena ako se kredit refinancira?? jedino možda kratkoročna, ali će zato dugoročna biti povećana
[/quote]

Zbog ovog

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
[/quote]

Hm… novi kreditor, novi uvjeti. A zašto im CS nije htio to povoljnije refinancirati? To bi bilo zanimljivo znati.
[/quote]
A ne znam, bili ti odmah dao jako povoljne uvjete nekome koji tek pomalo izlazi iz krize?
Pa nije ULPL sada odmah postao svjetski poželjna firma.
Naravno, biti će bolje, ali to bankari ne prihvaćaju zdravo za gotovo. Vjera očigledno postoji, ali i kamatne stope se uvijek mogu smanjiti, ali ne na glavačke.

Izgleda da nam se pomalo budi i Uljanik plovidba, cijena već neko vrijeme nije bila preko 100 kuna. Moguće da su neki malo bolje analizirali kakvo bi izvješće moglo biti za Q3. Ja očekujem znatno bolje rezultate zbog boljih vozarina u trećem kvartalu, vjerujem i kako će doći i do valorizacije vrijednosti broda -tj. povećanja vrjednosti. Na pozitivne dojmove o izvješću mogle bi utjecati i refinancirane obveze gdje se po nijhovoj obavijesti očekuje znatnije smanje obveza. ALvidjet ćemo što će biti.
Kakva su vaša razmišljanja? Kakvo izvješće očekujete?

New Report

Close