Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Jednostavno ne vjerujem da danas ima ljudi koji bi 4 mjeseca radili bez plaće,tako da treba ove info uzeti sa rezervom,a pitanje kolektivnog i dovoljnog broja članova posade ,mislim stvarno,čudimo se kao da ne znamo gdje živimo.Jedino banda uhljebska ima tu privilegiju,a većina privatnog sektora može samo sanjati ove “nepravilnosti”
U PSC database nema broda Pomer, znači u prijevodu brod nije zadržan nego se radi o novinarskoj patki i to namjernoj, a ne slučajnoj.
@ Jasko
pa zašto se onda Uprava nije oglasila demantijem na ZSE.
I zašto ne podigne tužbu protiv Australske Vlade i novinara koji su plasirali patku i traže odštetu i javnu ispriku od novinara koji su neprovjerenu informaciju prenijeli?
@jasko “U PSC database nema broda Pomer, znači u prijevodu brod nije zadržan nego se radi o novinarskoj patki i to namjernoj, a ne slučajnoj.”
sjetimo se samo što su novinari pisali kad su krenuli problemi sa Uljanikom -da je Uljanik plovidba povezana sa Uljanikom vlasnički i da će to i na njih utjecat što se na kraju pokazalo kao neistina.
Pomer je inače tanker, a ne za rasute terete
https://www.marinetraffic.com/hr/ais/details/ships/shipid:209310/mmsi:238294000/imo:9455739/vessel:POMER
a svi mediji su prenijeli copy paste isti tekst -jel itko od njih kontaktirao Uljanik plovidbu da provjeri navode?
@jasko "U PSC database nema broda Pomer, znači u prijevodu brod nije zadržan nego se radi o novinarskoj patki i to namjernoj, a ne slučajnoj."
sjetimo se samo što su novinari pisali kad su krenuli problemi sa Uljanikom -da je Uljanik plovidba povezana sa Uljanikom vlasnički i da će to i na njih utjecat što se na kraju pokazalo kao neistina.
Pomer je inače tanker, a ne za rasute terete
https://www.marinetraffic.com/hr/ais/details/ships/shipid:209310/mmsi:238294000/imo:9455739/vessel:POMER
a svi mediji su prenijeli copy paste isti tekst -jel itko od njih kontaktirao Uljanik plovidbu da provjeri navode?
kako sam kasnije naišao na očitovanje od Uprave Uljanik plovidbe u kojem stoji: ” Mi smo na zahtjev poslali dokaze o uplaćenim plaćama za radnike, ali se od nas traže dodatni bankarski izvodi za svakog radnika pojedinačno i to ćemo poslati u ponedjeljak.”
Očito je da su novinari bez provjere ponovno izašli sa netočnim informacijama. Oni si mogu dopustiti da pišu što žele bez ikakvih posljedica za iznesene netočne informacije.
Očekujem i od Uprave da se stavi obavijest na ZSE u kojima će pojasniti ovu informaciju kako bi zaštitila dioničare da zbog novinarskih naklapanja trpe gubitke na burzi.
sjetimo se samo što su novinari pisali kad su krenuli problemi sa Uljanikom -da je Uljanik plovidba povezana sa Uljanikom vlasnički i da će to i na njih utjecat što se na kraju pokazalo kao neistina.
Najbolji primjer navedenog je i u današnjem nedjeljnom jutarnjem na 5. stranici ispod naslova “kolaps u 3. Maju” manji tekst i podnaslov problemi uljanik plovidbe …
Bilo što komentirat je bespotrebno
Puno se toga dobroga pocelo slagati na Ulpl, rast BDI i jos vaznije oporavak BCTI, smanjenje duga it.d, ako se ovako nastavi godina bi morala biti solidna…
Evo konačno se i pomorcima posložilo….
A novinari pišu šta god samo da je senzacija, vijest, e sad dali provjere ili ne prije objave, otom, potom… da ih se tuži za objavu krivih informacija, onda bi dobro provjerili šta pišu..
Meni bi bilo čudno da nisu plaće isplaćene 4 mjeseca samo za jedan brod ??? Mislim, ako su problemi onda su problemi za cijelu flotu, zasto bi jedan brod bio iznimka, ili su nesto zakenjali samo ekipa na tom brodu… ali opet to nebi bilo rjesenje da se ne isplate place, a i vec bi se pisalo o tome da je takav problem.
Ili se pokušava loviti malo u mutnom… prije neke eksplozije cijena, index za rasute terete ide fino, tankeri su isto ok
Dana 12. listopada 2018. godine, u luci Gladstone u Australiji zadržan je brod “Pomer” od strane lokalnih
inspekcijskih lučkih vlasti zbog utvrđenog kašnjenja u isplati plaća posadi broda, unatoč činjenici da su
predmetne plaće isplaćene prije dolaska broda u navedenu luku. Zadržavanje broda ni na koji način ne
utječe na i ne priječi nesmetano odvijanje planiranih komercijalnih i drugih aktivnosti u luci Gladstone, a
koje su u tijeku. Odobrenje lokalnih lučkih vlasti za nastavak putovanja očekuje se unutar ranije planiranih
rokova putovanja a po dostavi zatraženih potvrda banaka o isplati plaća.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/64cuBkqINnhz6IhxnesvZw==.pdf
Eto nas na 600 napokon, polako ali sigurno….