580000 x 91,20 = 528960000 kuna
nula viška..
580 000 * 84 = 48 780 000 kn, cca 7,5 mil dolara, bome nisam očekivao da će to tih vrijednosti,
ispod 100tke, sam čamio čekajući dosta dugo, a sad eto ima i dosta niže, ali ok, šta je tu je 🙂
ULJPL uspješno posluje (čitaj dobivali brodove ispod cijene od Uljanika), a u vlasništvu je Uljanikovih direktora…
Od top 10 dioničara, samo su Karlo Radolović i Anton Brajković bivši Uljanikovi direktori, imaju zajedno 7.34%
https://www.zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=356
[/quote]
Pa daj onda napiši za koliko su to ispod cijene dobili te brodove?
A koliko bi ih platili da su ih tada uzeli u Kini ili Koreji?
Nekako mi se čini da su ih u biti skuplje i platili nažalost, samo da brodogradilište nastavi poslovati, čak i sa državnim poticajima
ono što je ovdje začuđujuće je to što vlasnici ULPL uopće nisu godinama zainteresirani da ta tvrtka posluje dobro, kome se to isplati i što se krije iza toga teško je otkriti
ono što je ovdje začuđujuće je to što vlasnici ULPL uopće nisu godinama zainteresirani da ta tvrtka posluje dobro, kome se to isplati i što se krije iza toga teško je otkriti
kolega kad je takva situacija ja ne mislim dati više od 20kn za dionicu
Od top 10 dioničara, samo su Karlo Radolović i Anton Brajković bivši Uljanikovi direktori, imaju zajedno 7.34%
https://www.zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=356
[/quote]
Pa daj onda napiši za koliko su to ispod cijene dobili te brodove?
A koliko bi ih platili da su ih tada uzeli u Kini ili Koreji?
Nekako mi se čini da su ih u biti skuplje i platili nažalost, samo da brodogradilište nastavi poslovati, čak i sa državnim poticajima
[/quote]
brodovi su plaćeni po većoj cijeni nego da su izgrađeni u Kini ili Koreji. Nažalost štetno za Uljanik plovidbu, a ne Uljanik . Država je tu napravila svoj utjecaj dajući jamstva za kredit.
Kao što sam već i napisao, ukoliko je bilo štetnih aktivnosti po Uljanik općenito to je odgovornost ljudi koji su upravljali Uljanikom i države kao najvećeg pojedinačnog vlasnika koja nije niti imala svojeg predstavnika u NO, a kamoli da je kroz reviziju i druge aktivnosti kontrolirala svoj udio u Uljaniku.
U odnosu na 1. polugodište, u 3Q. su u porastu USD/HRK, BSI i BCTI, tako da FI 3 Q mora biti solidan i pozitivan.
Do tog izvještaja cijena dionice neće porasti zbog nepovjerenja investitora, pa uprava mora očuvati barem aktualnu cijenu (kod tako malog trgovanja to nebi trebalo biti teško).
Dana 21. rujna 2018. godine, nakon višemjesečnih intenzivnih pregovora, Kreditni odbori
Sindikata inobanaka predvođenih bankom Credit Suisse AG odobrili su uz izuzetno značajan otpust duga,
refinanciranje sindiciranog kredita vezanog za nabavku dvaju tankera imena Kastav i Pomer
Ovom se financijskom transakcijom značajno
umanjuje ukupna kreditna izloženost Grupe ULJANIK PLOVIDBA te se stvaraju povoljniji uvjeti za
njezinu dugoročnu opstojnost.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/1JPZo64AIwrcBjOYDbA6gQ==.pdf
Ako dobro pratim, to bi bio onaj drugi dio dugoročnog duga, 54 mil je već prije refinancirano, a sad ostaje onih drugih cca 75 mil USD, ako je značajni dio otpisan, valjda govorimo o nekih cca 7-8 mil USD, ajmo reći 10%….
Glavno pitanje je koji je razlog, da li Credit Suisse AG gori pod nogama (treba im cash) ili ne vjeruje da ULPL ne može otplatiti kredit…. kako god bilo, očito je da su našli novog kreditora, no pitanje pod kojim uvjetima….
Inače, Kastav i Pomer su rađeni u domaćem brodogradilištu prema spektakularno povoljnim uvjetima, barem prema onome što pišu domaći mediji. A kredit se refinancira i dugovi otpisuju upravo zato što su brodovi plaćeni preskupo.
malo se pocelo i po asku tuć…
kolega Mannu, brodovi plaćeni puno… no to gotovo sigurno nije razlog otpisa….
Kakav otpis? Šta banke otpisuju dio kredita? Moš mislit