Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Ne sjećam se da je ikad dionica bila 92 kn ?? i kako onda odoliti pa ne pokupiti kad se nudi po 93 🙂 ,
cijela kompanija 8.3 mil dolara ??? sa svim tankerima i refinanciranim dugovima, jaooo
pa tko pokojnik tko pukovnik, da vidimo dali će se i još niže uhvatiti :))
Ne sjećam se da je ikad dionica bila 92 kn ?? i kako onda odoliti pa ne pokupiti kad se nudi po 93 🙂 ,
cijela kompanija 8.3 mil dolara ??? sa svim tankerima i refinanciranim dugovima, jaooo
pa tko pokojnik tko pukovnik, da vidimo dali će se i još niže uhvatiti :))
Vidjet ćemo što će biti na kraju cijele ove priče. DORH češlja Uljanik, sve je pod povećalom…
Uprava bi pod hitno trebala realizirati postoječu odluku i sa imena firme izbaciti naziv “Uljanik”, jer to zbunjuje investitore pa vrijednost dionice pada…
http://www.seebiz.eu/dva-polovna-broda-koja-su-upokojila-3-maj/ar-181039/
ipanj je 2015. godine. Direktor »3. maja« je Domagoj Klarić, kojeg je Uljanikov menadžment doveo iz Splita. Uljanik brodogradilište duguje neke novce riječkom brodogradilištu, pa se ta otvorena stavka trećemajskih potraživanja zatvara kompenzacijom. Klarić potpisuje papir kojim »3. maj« za 103,8 milijuna kuna preuzima 40-postotne poslovne udjele koje pulski škver ima u kompanijama United Shipping Services Twelve Inc. i United Shipping Services Thirteen Inc. koje su vlasnici ovih brodova i čija je to jedina imovina, piše Novi list.
»Veruda« i »Stoja« bulkovi su, svaki 52.000 tona nosivosti, koji su se za Uljanik plovidbu gradili na pulskim navozima. Jedan je isporučen krajem 2011., drugi u 2012. godini. Vrijeme je to krize, pa se cijena ovih brodova financijski zatvara na način da Uljanik plovidba i Uljanik brodogradilište, u omjeru 55:45, zajednički osnivaju kompanije United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen koje se upisuju kao vlasnici »Verude« i »Stoje«.
Kada je »3. maj« za blizu 104 milijuna preuzeo 40 posto udjela Uljanik brodogradilišta u ovim dvjema kompanijama, njihova imovina odnosno brodovi bili su procijenjeni na 380 milijuna kuna, ali su u tom trenutku na njima bile i obveze odnosno hipoteke banaka u ukupnom iznosu od 277 milijuna kuna.
Iz zadnjeg financijskog izvješća Uljanik plovidbe proizlazi da su ti brodovi još uvijek pod hipotekama. S obzirom na to da je riječ o brodovima za rasuti teret, »3. maj« nije se mogao nadati ni nekakvim novcima od vozarina. Te, 2015. godine oba broda odnosno kompanije United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen poslovale su sa gubitkom.
sve jedno veselije od drugog – ovim puležanima ni ivica nije do koljena – POSUDE PARE, A UVALE ZAJMODAVCU STARE KRAME KOJE RADE GUBITKE.
Hoće tko meni posuditi koji milijun, neću vratiti, nudim kompenzaciju u vidu stre kolibe n aobroncima ppauka, to s sigurno može dobro unovčiti.
A to su brodovi koji su i ULPL doveli tu di je sada, bilo bi najbolje da ih uopce nisu radili, ni ovdje ni u koreji ili kini…
a uljanik i 3.maj bi najvjerovatnije vec odavno kljuc u bravu stavili ili drasticno promjenili koncept rada,,, vidjet cemo kako ce sve zavrsiti sa brodogradilistima
Bar index za producte konačno lijepo poskočio …
Možda samo odbijanac ali neka ga preko 500
Uprava bi pod hitno trebala realizirati postoječu odluku i sa imena firme izbaciti naziv "Uljanik", jer to zbunjuje investitore pa vrijednost dionice pada…
Kasno Marko na Kosovo stiže..:
Uprava bi pod hitno trebala realizirati postoječu odluku i sa imena firme izbaciti naziv "Uljanik", jer to zbunjuje investitore pa vrijednost dionice pada…
Jadni su ti ga to investitori
http://www.seebiz.eu/dva-polovna-broda-koja-su-upokojila-3-maj/ar-181039/
ipanj je 2015. godine. Direktor »3. maja« je Domagoj Klarić, kojeg je Uljanikov menadžment doveo iz Splita. Uljanik brodogradilište duguje neke novce riječkom brodogradilištu, pa se ta otvorena stavka trećemajskih potraživanja zatvara kompenzacijom. Klarić potpisuje papir kojim »3. maj« za 103,8 milijuna kuna preuzima 40-postotne poslovne udjele koje pulski škver ima u kompanijama United Shipping Services Twelve Inc. i United Shipping Services Thirteen Inc. koje su vlasnici ovih brodova i čija je to jedina imovina, piše Novi list.
»Veruda« i »Stoja« bulkovi su, svaki 52.000 tona nosivosti, koji su se za Uljanik plovidbu gradili na pulskim navozima. Jedan je isporučen krajem 2011., drugi u 2012. godini. Vrijeme je to krize, pa se cijena ovih brodova financijski zatvara na način da Uljanik plovidba i Uljanik brodogradilište, u omjeru 55:45, zajednički osnivaju kompanije United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen koje se upisuju kao vlasnici »Verude« i »Stoje«.
Kada je »3. maj« za blizu 104 milijuna preuzeo 40 posto udjela Uljanik brodogradilišta u ovim dvjema kompanijama, njihova imovina odnosno brodovi bili su procijenjeni na 380 milijuna kuna, ali su u tom trenutku na njima bile i obveze odnosno hipoteke banaka u ukupnom iznosu od 277 milijuna kuna.
Iz zadnjeg financijskog izvješća Uljanik plovidbe proizlazi da su ti brodovi još uvijek pod hipotekama. S obzirom na to da je riječ o brodovima za rasuti teret, »3. maj« nije se mogao nadati ni nekakvim novcima od vozarina. Te, 2015. godine oba broda odnosno kompanije United Shipping Services Twelve i United Shipping Services Thirteen poslovale su sa gubitkom.
sve jedno veselije od drugog – ovim puležanima ni ivica nije do koljena – POSUDE PARE, A UVALE ZAJMODAVCU STARE KRAME KOJE RADE GUBITKE.
Hoće tko meni posuditi koji milijun, neću vratiti, nudim kompenzaciju u vidu stre kolibe n aobroncima ppauka, to s sigurno može dobro unovčiti.
I meni, po jedno 2200 eur/m2.
Promatrano sa strane, ovdje se neće ništa loše desiti. Za sve postoje ugovori , krediti od poslovnih banaka . Cijena brodova naručenih u ova 2 brodogradilišta bila najmanje 30 % viša u odnosu na istok.
To spada u neku drugu kategoriju poslovnih bisera. Ali što je tu je, najgore je prošlo prije 2 – 3 godine.
Promatrano sa strane, ovdje se neće ništa loše desiti. Za sve postoje ugovori , krediti od poslovnih banaka . Cijena brodova naručenih u ova 2 brodogradilišta bila najmanje 30 % viša u odnosu na istok.
To spada u neku drugu kategoriju poslovnih bisera. Ali što je tu je, najgore je prošlo prije 2 – 3 godine.
Koliko je tih 30% visu cijenu drzava kompenzirala sa subvencijama ili ?