Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Svaka čast na demantu. Sve jasno i precizno, brodogradilišta, brodovi, datumi i što je najvažnije iznosi.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
Evo odgovora na razno razne članke u medijima.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
Evo odgovora na razno razne članke u medijima.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TUDdHsaNrZWMuYRGMEcMKA==.pdf
to je njihovo tumačenje. vidjet ćemo kakvo će biti DORH-ovo?
Nisu USD nego HRK
Dugovanje prema brodogradilištu 3. MAJ za zadnje isporučeni brod iznosi HRK
18.029.263 i uredno se otplaćuje obročnom otplatom.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
Opa, znači nije točna teza koju je na prethodnoj strani iznio kolega bugs da je ULJN (su)vlasnik nekih brodova koje može prodati.
Ovdje jasno piše:
“Sve su gradnje uredno otplaćene dok je prema brodogradilištu 3. MAJ ostalo otvoreno dugovanje za zadnje isporučeni brod u iznosu od USD 18.029.263 koje se uredno otplaćuje obročnom otplatom. “[/b]
ULJN nije suvlasnik ni jednog broda, a duguje se samo 3.maju!
Znači može se napraviti dokap i kupiti još jedan brod kao što se to radilo i prije 🙂 .
Nisu USD nego HRK
Dugovanje prema brodogradilištu 3. MAJ za zadnje isporučeni brod iznosi HRK
18.029.263 i uredno se otplaćuje obročnom otplatom.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/U3giODWVg1RAwf2lV5zAZw==.pdf
Još ljepše, samo 3 mio USD 🙂
Hvala jasko.
ma netko prije mene je govorio da su suvlasnici pa da če biti problema,, pa sam se na to referirao da ne vidim problem iako su suvlasnici, da mogu doći jeftinije do ostatka…. ali ovako je bolje.. svakake vijesti iskaču
To što po novinama pišu svakakve gluposti nije problem, na to smo već navikli kad je u pitanju naše novinarstvo. Problem je što clean tanker vozarine polako ali sigurno padaju….
ma netko prije mene je govorio da su suvlasnici pa da če biti problema,, pa sam se na to referirao da ne vidim problem iako su suvlasnici, da mogu doći jeftinije do ostatka…. ali ovako je bolje.. svakake vijesti iskaču
Bi oni da mogu. Nemaju oni za biber.
Istražili smo koja je tajna veza između Uljanika i Uljanik plovidbe
A da hbga, želiš pomoći svoju domaću brodogradnju, pa onda svoje poslovanje dovedeš u probleme. Ali dobro, bude se sve to preživjelo 🙂
Da nije bilo tih novogradnji, najvjerovatnije bi već odavno bila gotova priča sa brodogradilištima, ovako je sad kulminiralo.