Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.
Ma pišeš načelno. Uzmi revidirano financijsko izvješće Uljanik Grupe za 2017. godinu i tamo pročitaj kako funkcionira financiranje tih brodova. Bilješka 18.
Nema win-win jer ULPL ne može na svoju razinu duga i kapitala dobiti nikakav kredit. A netko treći neće biti 45%-tni suvlasnik brodova jer niti njima upravlja, niti zarađuje na rastu vrijednosti, a kao suvlasnika ima firmu koja “sutra” može otići u stečaj.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.
Ma pišeš načelno. Uzmi revidirano financijsko izvješće Uljanik Grupe za 2017. godinu i tamo pročitaj kako funkcionira financiranje tih brodova. Bilješka 18.
Nema win-win jer ULPL ne može na svoju razinu duga i kapitala dobiti nikakav kredit. A netko treći neće biti 45%-tni suvlasnik brodova jer niti njima upravlja, niti zarađuje na rastu vrijednosti, a kao suvlasnika ima firmu koja "sutra" može otići u stečaj.
[/quote]
Kako ne može kad su već dobili.
Uostalom, sama kupnja brodova je najavljena u odluci vlade o davanju prethodnog jamstva.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.
Ma pišeš načelno. Uzmi revidirano financijsko izvješće Uljanik Grupe za 2017. godinu i tamo pročitaj kako funkcionira financiranje tih brodova. Bilješka 18.
Nema win-win jer ULPL ne može na svoju razinu duga i kapitala dobiti nikakav kredit. A netko treći neće biti 45%-tni suvlasnik brodova jer niti njima upravlja, niti zarađuje na rastu vrijednosti, a kao suvlasnika ima firmu koja "sutra" može otići u stečaj.
[/quote]
Pa dobro, onda će tih 45% vlasništva Uljanik morati prodati za manje, tj. za koliko je bilo tko spreman platiti, ako su pametni u ULPL nadam se da neće platiti puno više nego šta bi i drugi dali, tj. da će pokupiti vrhnje, isto dobar skonto.
Kako je Uljanik VLEN prodao talijanima sa finim skontom, tako će i ostalu utrživu imovinu ako ne uspiju naći druge izvore financiranja.
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.
Ma pišeš načelno. Uzmi revidirano financijsko izvješće Uljanik Grupe za 2017. godinu i tamo pročitaj kako funkcionira financiranje tih brodova. Bilješka 18.
Nema win-win jer ULPL ne može na svoju razinu duga i kapitala dobiti nikakav kredit. A netko treći neće biti 45%-tni suvlasnik brodova jer niti njima upravlja, niti zarađuje na rastu vrijednosti, a kao suvlasnika ima firmu koja "sutra" može otići u stečaj.
[/quote]
Pa dobro, onda će tih 45% vlasništva Uljanik morati prodati za manje, tj. za koliko je bilo tko spreman platiti, ako su pametni u ULPL nadam se da neće platiti puno više nego šta bi i drugi dali, tj. da će pokupiti vrhnje, isto dobar skonto.
Kako je Uljanik VLEN prodao talijanima sa finim skontom, tako će i ostalu utrživu imovinu ako ne uspiju naći druge izvore financiranja.
[/quote]
Mislim da će Vlada, Uljanik i Plovidba iskoristiti tu varijantu za rješenje plače Uljanika. To se može realizirati u nekoliko dana na zadovoljstvo svih učesnika u transakciji.
ULPL ne treba kredit, nego napraviti dokap sa izričitom svrhom otkupa brodova.
Napraviti split 4:1 i dokap po 100 kn.
Mislim da bi to glatko prošlo.
Dobra ideja. Prvo, može se spasiti Uljanik. Drugo mi dobijemo dva broda bez dodatnog zaduživanja. Treće, ako napravimo split prije dokapa broj dionica može ostati isti. Zadnje a najbitnije indexi za bulkere raste, što donosi više $$$$$. Ako uprava prati forum sada je na Vama!
Jedini problem jest što moraju izdati prospekt itd ili mogu isključiti pravo prevenstvo dioničara da ubrzaju postupak dokapa( a statut ULPL to dozvoljava).
A po kojoj ce cijeni raditi dokap?
Knjigovodstvenoj? Procjeni? Trzisnoj?
I ne misliš da vas neće “malo” razvodniti?
I sto bi dobili time jer prihodovno gledano ti brodovi su već konsolidirani u društvu.
U načelu trebala bi prioritet imati procjena, al tko bi uložio po njihovoj procjeni na dosadašnju povijest paljenja love i loše upravljanje kompanijom?
Pa vidiš da ni trezorom ne znaju upravljati, a kamoli bi brodarom. Osim toga oni su u bilo kakvim razmjerima zanemariva firma. Par brodova pod upravljanjem koji su zalozeni za kredite. Jedino mi je onaj LNG udjel misterij. Tamo se vode neke sumanute cifre, a nije mi bas jasno sto iza toga stoji odnosno tko?
@DonJuan
Dokap po nominali nakon splita 4:1, tj. 100kn.
Nema razvodnjavanja ako se ne isključuju prava postojećim dioničarima, a tj. svatko sam odlučuje hoće li sudjelovati ili ne. ULPL je do sad više puta radio takve dokapitalizacije i ima iskustva i znaju napraviti prospekt.
Kakav split?
Daj me nemoj nasmijavati. Pazi da ti ne naprave pojednostavljeno smanjenje kapitala za gubitke i onda dokap novim kapitalom.
ULPL je radila dokape kad je bilo interesa za njih. Kad je novi kapital dodavao vrijednost kompaniji i dioničarima. To se nije dogodilo već desetljeće.
A možda da zamolite Žilića i IB da vam posude… a kao zalog date svaki po “Zlatan sat”?
Situacija je zeznuta. Ja mislim da trenutno nije moguće naći značajniji kapital za domaće bulkere. Al daj Boze da nisam u pravu.