ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kamata 1,99%

Previše.
Kamatu subvencionira država, za ULPL 0%

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.



I koji poveznicu ima uljanik… sa uljanik plovidbom???

Ne postoji formalna vlasnička povezanost ali zato postoji ogromna poslovna koja možda i puno veći značaj ima za ulpl. Naime čak četiri bulkera koji su u potpunom ili djelomičnom vlasništvu Uljanika nalaze se u floti ulpl. Njihovom prodajom utržili bi minimalno 50ak m USD i to bi bilo najprirodnije rješenje za njihovu sadašnju nelikvidnost. Malo je čudno, mada kod nas više ništa ne bi trebalo biti čudno, da se ta opcija uopće ne spominje u javnosti. Ukoliko brodove prodaju na brzaka a kupac ne bude ulpl, moglo bi biti nezgodno jer će ih prodati ispod cijene. Zato bi najelegantnije bilo ono što sam već prije predlagao, znači kredit HBOR-a za ulpl za kupnju brodova od Uljanika.
[/quote]

Čekaj malo brodovi koji se knjiže kao dugotrajna imovina ULPL i za koje se otplaćuju krediti su u vlasništvu uljanika? 4 bulkera?
Ili su to dodatno u najmu onda kod ULPL? Koliko znam oni imaju 4 tankera i 2 bulkera u vlasništvu..

Veruda i Stoja su u vlasništvu Uljanik plovidbe.

http://www.istarski.hr/node/16863


Veruda i Stoja su u vlasništvu Uljanik plovidbe.

http://www.istarski.hr/node/16863

Svaki po 55% u vlasništvu Uljanik plovidbe

Ovo je dobra situacija za ULPL, mogli bi preuzet brodove, kompletno vlasništvo, za siću i još dobit subvenciju države na kredit ….

Dugoročne obveze se u najvećem dijelu odnose na klupski kredit sa Zagrebačkom
bankom d.d. i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak kojim su refinancirani krediti vezani
za kupnju brodova „Veruda“ i „Stoja“.
U posljednje tri godine ukupna zaduženost društva je povećana isključivo zbog
refinanciranja brodova „Veruda“ i „Stoja“ 2016. godine u okviru domaćeg bankarskog
sektora (HBOR/ZABA), te time povezanog prijenosa dugoročnih kreditnih obveza sa
vlastitih inokompanija na Uljanik plovidbu, dok su kratkoročne obveze smanjene za oko
50.000.000,00 kuna.
Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja

https://vlada.gov.hr/UserDocsImages//Sjednice/2017/12%20prosinac/73%20sjednica%20VRH//73%20-%2018.pdf

pa to je onda super.. kako su talijani došli do Lenca za siću, tako može u ULPL do brodova 🙂

ZSE je to odmah prepoznala rast od 9.0%…. promet tisuću kn….

Zanimljivo…jos ako godina bude u plusu…vidim vec se kupci bude na BID😁😁

A moramo se malo našalit…. kak je trgovanje ovako otužno…

A što će biti sa brodovima ’12 i ’13 (United Shipping Services Twelve Inc. i United Shipping Services Thirteen Inc), kojima je 45-%-tni suvlasnik Uljanik Grupa, ako oni odu u stečaj?

Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close