Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Ne postoji formalna vlasnička povezanost ali zato postoji ogromna poslovna koja možda i puno veći značaj ima za ulpl. Naime čak četiri bulkera koji su u potpunom ili djelomičnom vlasništvu Uljanika nalaze se u floti ulpl. Njihovom prodajom utržili bi minimalno 50ak m USD i to bi bilo najprirodnije rješenje za njihovu sadašnju nelikvidnost. Malo je čudno, mada kod nas više ništa ne bi trebalo biti čudno, da se ta opcija uopće ne spominje u javnosti. Ukoliko brodove prodaju na brzaka a kupac ne bude ulpl, moglo bi biti nezgodno jer će ih prodati ispod cijene. Zato bi najelegantnije bilo ono što sam već prije predlagao, znači kredit HBOR-a za ulpl za kupnju brodova od Uljanika.
[/quote]
Čekaj malo brodovi koji se knjiže kao dugotrajna imovina ULPL i za koje se otplaćuju krediti su u vlasništvu uljanika? 4 bulkera?
Ili su to dodatno u najmu onda kod ULPL? Koliko znam oni imaju 4 tankera i 2 bulkera u vlasništvu..
Veruda i Stoja su u vlasništvu Uljanik plovidbe.
Veruda i Stoja su u vlasništvu Uljanik plovidbe.
Svaki po 55% u vlasništvu Uljanik plovidbe
Ovo je dobra situacija za ULPL, mogli bi preuzet brodove, kompletno vlasništvo, za siću i još dobit subvenciju države na kredit ….
Dugoročne obveze se u najvećem dijelu odnose na klupski kredit sa Zagrebačkom
bankom d.d. i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak kojim su refinancirani krediti vezani
za kupnju brodova „Veruda“ i „Stoja“.
U posljednje tri godine ukupna zaduženost društva je povećana isključivo zbog
refinanciranja brodova „Veruda“ i „Stoja“ 2016. godine u okviru domaćeg bankarskog
sektora (HBOR/ZABA), te time povezanog prijenosa dugoročnih kreditnih obveza sa
vlastitih inokompanija na Uljanik plovidbu, dok su kratkoročne obveze smanjene za oko
50.000.000,00 kuna.
Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja
pa to je onda super.. kako su talijani došli do Lenca za siću, tako može u ULPL do brodova 🙂
A što će biti sa brodovima ’12 i ’13 (United Shipping Services Twelve Inc. i United Shipping Services Thirteen Inc), kojima je 45-%-tni suvlasnik Uljanik Grupa, ako oni odu u stečaj?
Uljanik u svome vlasništvu ima četiri broda raspoloživa za prodaju a nalaze se u floti Uljanik plovidbe. Prodajom ta četiri bulkera dobili bi najmanje 300 m HRK što bi bilo dovoljno za isplate plaća i nastavak poslovanja na neko vrijeme. Znači dovoljno je da HBOR omogući kredit ULPL za isplatu tih brodova i problem za neko vrijeme riješen. A kreditor su HBOR i ZABA kod kojih su već radili reprogram uz podršku vlade. Sam HBOR ima kreditni program za kupnju brodova kojeg su već koristili. Sve u svemu, ne vidim di bi mogao biti problem jer je win-win za sve tri strane, tj Uljanik, ULPL i vladu. Na kraju krajeva, posao brodogradilišta je da gradi i prodaje brodove a brodara da ih naručuje i zarađuje na njihovu najmu.