Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Očekujem solidno izvješće, ne odlično ali solidno, plus naravno, naročito me zanima me koliko su kredita otplatili u ovoj periodu i kolika je preostala zaduženost…. impresivan je bio podatak za 1Q od otplaćenih preko 12 mil USD no pretpostavljam da je tu imao udjel prodaje broda.
Dragutin Pavletić je dana 23. srpnja 2018. podnio neopozivu ostavku na članstvo u
Nadzornom odboru ULJANIKA d.d. s djelovanjem od dana kada se na njegovo
mjesto izabere novi član Nadzornog odbora.
Ostavku je podnio u svrhu otklanjanja rizika da se društvo ULJANIK – brodogradnja,
strojogradnja, elektroindustrija, oprema, plovidba, trgovina i turizam, d.d. Pula
(skraćeno ULJANIK d.d.) u kojoj je član Nadzornog odbora i društvo ULJANIK
PLOVIDBA Pomorski promet, dioničko društvo čiji je direktor, percipiraju kao
povezana društva.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/JjvjpqRS8dYQVTbXDYRUxA==.pdf
Zalosno je uopce razmisljati o ovakvim likovima. Dakle, “decenijama” sjedi u nadzornom odboru, a sad odjednom kada je firma bankrotirala (i njemu zahvaljujuci) bjezi pod objasnjenjem koje sugerira da je fol u redu biti direktor jedne firme, a u nadzornom odboru druge firme samo dok je situacija dobra.
Dok neki manjinski dionicar ne krene u napad poput IB-a na Atpl nebu rasta … a mozda i oni sami shvate da su neka druga vremena nastupila pa krenu … chi sa
Ma čas posla ovo moze otici zestoko gore i dolje kao i sve druge na zse. Ja vec preko mjesec dana čekam da netko opali po kupnji i ono samo mrvice po par komada 🙁
Očekivano izvješće, u ovim tržišnim uvjetima vrlo solidno, ukupno dugovanje na kraju 1Q sa nekih cca 163 mil USD palo na 159 USD na 1H, uzeti u razliku tečaj dolara koji je 31.03 bio 6,03 a 30.06 je bio 6,33.
Čekamo tankere da povuku gorem, u tom slučaju pričat ćemo u odličnim izvješćima…..
FI 2.Q pokazuje da se polako izvlačimo iz blata. Potpuni oporavak će biti kad poraste tečaj USD, porastu tankerske vozarine, bulk. vozarine ne padnu i ukinu carinske barijere. Puno se toga mora poklopiti, ali budimo optimisti…
Dakle,
Dug bankama cca 850 mil. kn ,,,, ima ga i smanjuje se, potrajat će
Knjigovodstvena vrijednost 6 brodova .. preko 1 milijarde kuna
Trenutna tržišna kapitalizacija cca samo 60 mil kn ??
Zanimljiva info iz izvješća TPNG, da je dnevni trošak MR tankera oko 6500 USD, a vozarine us trenutno na oko 14.500 USD, iako je prošle godine to bilo još bolje, na cca 16.000 USD po danu.