Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Nadao sam se još boljem rezultatu iako nije ni ovaj loš( Levana su amortizirali, što je dobro). Iako sam se nadao rezultatu od između 7-8 milj). Sada je posao uprave smanjiti prevelik dug koji nas guši. Ako vozarine ostanu na ovoj razini do kraja godine mogli bi vidjeti profit od nešto manje od 20 milj i cijenu dionice oko 200 kn.
Dugoročni i kratkoročni dug je pristojno smanjeni, sada su 869 na 821 mil i sa 189 na 162 mil, jedan dio otpada na tečajne razlike ali ne puno…. samo da se vozarine za DD i tanker oporave i pa će i rješavanje duga biti relax priča
Dugoročni i kratkoročni dug je pristojno smanjeni, sada su 869 na 821 mil i sa 189 na 162 mil, jedan dio otpada na tečajne razlike ali ne puno…. samo da se vozarine za DD i tanker oporave i pa će i rješavanje duga biti relax priča
sve je to u redu što pišete
ali ova relaksacija 115-160 već traje nekoliko godina
Sjajni rezultati i očit napredak u svim segmentima. Posebno veseli smanjenje financijskih rashoda kao posljedica refinanciranja. Nadam se da će taj trend i zadržati. Poslovanje za sada prilagođeno breakevenu od samo11000 usd a sve preko toga puna šaka brade.
Nažalost, za sada sve u sjeni općeg mrtvila i nepovjerenja na burzi.
Fiksiranje svih brodova za prijevoz rasutih tereta na periode uz vozarine direktno vezane za kretanje pripadajućeg indexa, kao efekata nastavka trenda specijalizacije prijevoza u tankerskom sektoru, uz učinke mjera za daljnjim smanjenjem troškova, u promatranom su periodu stvorile pretpostavke za pozitivan financijski rezultat, te će u narednim periodima zasigurno imati pozitivni utjecaj na ukupne ostvarene prihode i rezultate poslovanja.
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2018-1Q-NotREV-K-HR.PDF
sad kad vozarine rastu oni prodaju brodove kako bi pokrili obveze nesto tu nestima
…štimat će kad cijena pređe preko 150 kuna i bdi potegne preko 1700…onda će svi htijeti kupiti…oduvijek je tako…kad cijena pada ili je nisko nitko ne želi a kad raste onda bi svi kupili….trenutno trezor još uvijek prodaje i to trba iskoristiti dok se može jer i to će prestati….
Morali su prodati Levana jer donosi gubitak jer je star, a kako su ga amortizirali do kraja ovo je bila jedinstvena prilika da se riješe broda(bez dalnji gubitaka)-prodaja broda je dobra stvar-smanjili ukupni dug i očistili bilancu. Sada su spremni za uzlet!
Namjera prodaje dionica ‘Lenca’ može se iščitavati i iz izjave predsjednika Uprave Giannija Rossande da intenzivno rade na prodaji dijela Uljanikove imovine kako bi vratili pola milijarde kuna duga svojem brodogradilištu 3. maj.
https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/viktor-lenac-bude-li-na-prodaju
Vjerojatno isti plan imaju i za bulkere u floti ulpl. Na upravi je pronaći način kako to financirati. Uzimajući u obzir oporavak vozarina jasno je da održivih modela ima a uz pomoć hbora sad postoje i dostupni financijski mehanizmi.