ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 06:17
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,17
2.381
168
14,10
14,50
-1,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nadao sam se još boljem rezultatu iako nije ni ovaj loš( Levana su amortizirali, što je dobro). Iako sam se nadao rezultatu od između 7-8 milj). Sada je posao uprave smanjiti prevelik dug koji nas guši. Ako vozarine ostanu na ovoj razini do kraja godine mogli bi vidjeti profit od nešto manje od 20 milj i cijenu dionice oko 200 kn.

Sve je spremno i za plinski business

Dugoročni i kratkoročni dug je pristojno smanjeni, sada su 869 na 821 mil i sa 189 na 162 mil, jedan dio otpada na tečajne razlike ali ne puno…. samo da se vozarine za DD i tanker oporave i pa će i rješavanje duga biti relax priča


Dugoročni i kratkoročni dug je pristojno smanjeni, sada su 869 na 821 mil i sa 189 na 162 mil, jedan dio otpada na tečajne razlike ali ne puno…. samo da se vozarine za DD i tanker oporave i pa će i rješavanje duga biti relax priča


sve je to u redu što pišete
ali ova relaksacija 115-160 već traje nekoliko godina

Sjajni rezultati i očit napredak u svim segmentima. Posebno veseli smanjenje financijskih rashoda kao posljedica refinanciranja. Nadam se da će taj trend i zadržati. Poslovanje za sada prilagođeno breakevenu od samo11000 usd a sve preko toga puna šaka brade.
Nažalost, za sada sve u sjeni općeg mrtvila i nepovjerenja na burzi.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Fiksiranje svih brodova za prijevoz rasutih tereta na periode uz vozarine direktno vezane za kretanje pripadajućeg indexa, kao efekata nastavka trenda specijalizacije prijevoza u tankerskom sektoru, uz učinke mjera za daljnjim smanjenjem troškova, u promatranom su periodu stvorile pretpostavke za pozitivan financijski rezultat, te će u narednim periodima zasigurno imati pozitivni utjecaj na ukupne ostvarene prihode i rezultate poslovanja.
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2018-1Q-NotREV-K-HR.PDF

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Izvješće odlično a netko danas prodaje po 5% nižoj cijeni??
A k tome vozarine rastu svaki dan?!

sad kad vozarine rastu oni prodaju brodove kako bi pokrili obveze nesto tu nestima


sad kad vozarine rastu oni prodaju brodove kako bi pokrili obveze nesto tu nestima

…štimat će kad cijena pređe preko 150 kuna i bdi potegne preko 1700…onda će svi htijeti kupiti…oduvijek je tako…kad cijena pada ili je nisko nitko ne želi a kad raste onda bi svi kupili….trenutno trezor još uvijek prodaje i to trba iskoristiti dok se može jer i to će prestati….

Morali su prodati Levana jer donosi gubitak jer je star, a kako su ga amortizirali do kraja ovo je bila jedinstvena prilika da se riješe broda(bez dalnji gubitaka)-prodaja broda je dobra stvar-smanjili ukupni dug i očistili bilancu. Sada su spremni za uzlet!

Namjera prodaje dionica ‘Lenca’ može se iščitavati i iz izjave predsjednika Uprave Giannija Rossande da intenzivno rade na prodaji dijela Uljanikove imovine kako bi vratili pola milijarde kuna duga svojem brodogradilištu 3. maj.
https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/viktor-lenac-bude-li-na-prodaju

Vjerojatno isti plan imaju i za bulkere u floti ulpl. Na upravi je pronaći način kako to financirati. Uzimajući u obzir oporavak vozarina jasno je da održivih modela ima a uz pomoć hbora sad postoje i dostupni financijski mehanizmi.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@Mannu
Koji “bulkeri u floti ULPL”?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

New Report

Close