…..puno bolje nego 1.q 2017 …3.5 milje plusa naspram 15 milja minusa 2017….mogla bi godina završiti sa 20 + milja dobiti…a možda i više ako vozarine ozbiljnije porastu….sretno svim dioničarima…
hm dali 4 tankera i 2 bulka vrijede 163 mil dolara nebih rekao jako jako napregnuto
Jedna od najmlađih flota uopće…
U prijevozu naftnih produkata, ulja i kemikalija prvo je tromjesečje obilježio nastavak
trenda smanjenih vozarina, a prvenstveno zbog isporuka većeg broja tankera u prošloj godini.
U tankerskom prijevozu očekuje se oporavak tržišta u ovoj godini, a sve kao posljedica
povećane potražnje i smanjenog broja novoizgrađenih / novougovorenih tankera. Ohrabrujuća
je činjenica da u ovoj godini nije ugovorena izgradnja niti jednog MR tankera, te da je
pojačana aktivnost „rezanja“ ovog tipa brodova.
…..puno bolje nego 1.q 2017 …3.5 milje plusa naspram 15 milja minusa 2017….mogla bi godina završiti sa 20 + milja dobiti…a možda i više ako vozarine ozbiljnije porastu….sretno svim dioničarima…
Bila bi dobit za 1Q veća za bar 1-2 mil. da nije USD pao
Poslovanje Društva u prvom tromjesečju 2018. godine obilježava:
a) pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 18,6 mil kuna;
b) neto konsolidirana dobit od 3.312.908 kuna u odnosu na neto gubitak od 11.528.972
kune u prethodnom razdoblju;
c) povećanje ukupnih prihoda kao direktna posljedica viših vozarina u bulk sektoru;
d) smanjenje operativnih troškova brodova nastavkom politike racionalizacije uvedene u
prethodnim godinama;
e) puna zaposlenost brodova uz nastavak trenda visoke efikasnosti flote Društva,
f) uredna solventnosti i likvidnosti;
g) daljnje smanjenje ukupne kreditne izloženosti uz podmirenje svih dospjelih kreditnih
obveza. U prvom tromjesečju 2018. godine ukupno je otplaćeno 12.629.194 USD
kreditnih obveza;
itd.itd.
Bit će brodari ok, ovo su povijesno niske cijene na ZSE što se njih tiće.