ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 05:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,30
272
19
14,30
14,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

To bi imalo koristi za sve dioničare, jer ide u prilog dioničarima.

supramax
02.01.18 – 10.312 $
15.03.18 – 12.119 $


To bi imalo koristi za sve dioničare, jer ide u prilog dioničarima.

Kako? Pojasni, molim te.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Super, nego koliko supri ima ULPL u vlasnistvu?

Ova dionica se na 130 kn ukopala i nema dalje,stagnira tu već dvije godine.
kirac
imaš na njihovim web stranicama

3 Supre – Levan, Veruda, Stoja

Supre
Veruda i Stoja u vlasništvu
Punta i Valovine u managementu (u vlasništvu trećih osoba)
koje planira otkupiti
Levan prodan za 8,3 mil. USD

Tako je jasko, Levan je prodan, i to nedavno…

Problem je u tome sto su ne transparentni te nas sve drze u zabludi i to vec godinama, na njihovom webu pise ” U svojoj floti imamo 9 modernih brodova, od kojih su 4 za prijevoz suhih tereta te 5 tankera. Svi brodovi imaju hrvatsku posadu ….”
onda se nastavlja
“SUHI TERETI
Za prijevoz suhih tereta koristimo 4 brodova – po jedan 2006., 2011., 2012. i 2013. godine.Saznajte više »”
kad nakon toga otvoris stranicu imas Stoja, Veruda i Levan znaci samo 3 broda iako u uvodu govore o 4 broda, a znamo da ni Levana vise nema znaci samo 2 broda!
“TANKERI
Pet tankera izgrađena su 2004., 2009., 2010., 2011. i 2012. u hrvatskom brodogradilištu “3. Maj” u Rijeci.Saznajte više »” kad otvoris stranicu vidis 4 broda, Kastav, Verige, Pomer i Istra a ne 5 kako se spominje u uvodu.
Po meni ovo govori da ih bas briga i za dionicare i za musterije, jer update web nije napravljen godinama.
Prema svemu poznatome oni u stvari imaju samo 6 brodova 2 supre i 4 MR Clean, pa zasto to ne objave i sluzbeno, tako da je za njih referentniji index BCTI nego dry. Sto se tice planova za kupnju o tom potom za sad oni dobiju samo proviziju za management i nista vise. Provjerite izvjesca od prije 10-tak godina i vidit ce te copy-paste, samo se onda spominjala 2015 a sad je vec plan razvoja 2030.
ja osobno mislim da imaju krizu upravljanja i da nisu na vrijeme odreagirali na recesiju odnosno upravljanje rizikom-stednju osim ( ako tu ne racunamo da pomorcima kasne place koje i ovako nisu velike)

Priča o brodovima podsjeća na onu:
“Čujem da sviraš u kvartetu .. Da, sviramo ja i još dvojica .. A tko sve svira? Moj brat i ja .. Pa zar ti imaš brata? Ne, zašto pitaš”

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

kpoje su ovdje reference dali su zreli za stječaj molim odgovor kvazi stručnjaka

skače cijena Crude Oil, počeo je rasti i BALTIC TANKER INDEX, mislim da bi moglo biti zanimljivo

samo što nije...

New Report

Close