To bi imalo koristi za sve dioničare, jer ide u prilog dioničarima.
Kako? Pojasni, molim te.
Ova dionica se na 130 kn ukopala i nema dalje,stagnira tu već dvije godine.
kirac
imaš na njihovim web stranicama
Supre
Veruda i Stoja u vlasništvu
Punta i Valovine u managementu (u vlasništvu trećih osoba)
koje planira otkupiti
Levan prodan za 8,3 mil. USD
Problem je u tome sto su ne transparentni te nas sve drze u zabludi i to vec godinama, na njihovom webu pise ” U svojoj floti imamo 9 modernih brodova, od kojih su 4 za prijevoz suhih tereta te 5 tankera. Svi brodovi imaju hrvatsku posadu ….”
onda se nastavlja
“SUHI TERETI
Za prijevoz suhih tereta koristimo 4 brodova – po jedan 2006., 2011., 2012. i 2013. godine.Saznajte više »”
kad nakon toga otvoris stranicu imas Stoja, Veruda i Levan znaci samo 3 broda iako u uvodu govore o 4 broda, a znamo da ni Levana vise nema znaci samo 2 broda!
“TANKERI
Pet tankera izgrađena su 2004., 2009., 2010., 2011. i 2012. u hrvatskom brodogradilištu “3. Maj” u Rijeci.Saznajte više »” kad otvoris stranicu vidis 4 broda, Kastav, Verige, Pomer i Istra a ne 5 kako se spominje u uvodu.
Po meni ovo govori da ih bas briga i za dionicare i za musterije, jer update web nije napravljen godinama.
Prema svemu poznatome oni u stvari imaju samo 6 brodova 2 supre i 4 MR Clean, pa zasto to ne objave i sluzbeno, tako da je za njih referentniji index BCTI nego dry. Sto se tice planova za kupnju o tom potom za sad oni dobiju samo proviziju za management i nista vise. Provjerite izvjesca od prije 10-tak godina i vidit ce te copy-paste, samo se onda spominjala 2015 a sad je vec plan razvoja 2030.
ja osobno mislim da imaju krizu upravljanja i da nisu na vrijeme odreagirali na recesiju odnosno upravljanje rizikom-stednju osim ( ako tu ne racunamo da pomorcima kasne place koje i ovako nisu velike)
Priča o brodovima podsjeća na onu:
“Čujem da sviraš u kvartetu .. Da, sviramo ja i još dvojica .. A tko sve svira? Moj brat i ja .. Pa zar ti imaš brata? Ne, zašto pitaš”