Uljanik Plovidba sells supramax bulker
FEBRUARY 27TH, 2018 JASON JIANG DRY CARGO, EUROPE0 COMMENTS
Croatian shipping company Uljanik Plovidba has sold 2006-built supramax bulk carrier Levan to an undisclosed buyer.
Uljanik Plovidba said the 53,700 dwt vessel is the oldest in its fleet and the disposal is in accordance with the company’s 2030 development strategy.
According to VesselsValue, the vessel sold for a price of $8.3m.
Following the sale, Uljanik Plovidba’s fleet will be left with seven vessel comprising four bulkers and three tankers.
Ako je taj brod bio izamortiziran (a nadam se da je), onda je to čista dobit od 8,3mioUSD!
U ovom kvartalu!
Pogledao sam u revizorsko izvješće i tamo piše da se brodovi amortiziraju na 20 godina.
Dakle zanemarite prethodni post!
Ako je nekom promaklo i ima vremena, neka pročita ODLUKU VLADE RH
Brodar raspolaže flotom od ukupno 10 brodova od kojih je 7 u vlasništvu vlastitih
društava kćeri, a ostalih 3 u managementu (u vlasništvu trećih osoba). Ukupna nosivost flote
iznosi preko 500.000 DWT-a, prosječne starosti 6 godina.
Iako Društvo u ovome trenutku nema ugovorenih novogradnji, sukladno dugoročnoj
strategiji Društva do 2030. godine, planirana je obnova flote na oko 12 do 15 brodova,
izgradnjom brodova u domaćim brodogradilištima, pri čemu bi sadašnji brodovi bili
zamijenjeni novoizgrađenim brodovima. Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja.
Pogledao sam u revizorsko izvješće i tamo piše da se brodovi amortiziraju na 20 godina.
Dakle zanemarite prethodni post!
onda možda ništa od dobiti iz te prodaje? samo novčani tok…
Ako je nekom promaklo i ima vremena, neka pročita ODLUKU VLADE RH
Brodar raspolaže flotom od ukupno 10 brodova od kojih je 7 u vlasništvu vlastitih
društava kćeri, a ostalih 3 u managementu (u vlasništvu trećih osoba). Ukupna nosivost flote
iznosi preko 500.000 DWT-a, prosječne starosti 6 godina.
Iako Društvo u ovome trenutku nema ugovorenih novogradnji, sukladno dugoročnoj
strategiji Društva do 2030. godine, planirana je obnova flote na oko 12 do 15 brodova,
izgradnjom brodova u domaćim brodogradilištima, pri čemu bi sadašnji brodovi bili
zamijenjeni novoizgrađenim brodovima. Pored toga ovo brodarsko društvo planira otkupiti i
dva broda „Punta“ i „Valovine“ kojima trenutno upravlja.
Gradnja brodova u domaćim brodogradilištima je jedan od razloga ovako niskog kapitala ove firme.
Gospari grade u Kini i imaju zato puno bolju bilancu.
Naprosto neracionalno skroz.
Plaćati domoljubnih par milijunčića više po brodu.
Ali tko zna što imaju zauzvrat za to (prešutno).
Nije ovo državna firma već privatna tako da se ne bih kladio baš da nema nešto u pozadini 🙂
Današnja bilanca je posljedica kupnje tri polovna bulkera 2006.-2007. kad je tržište bilo na vrhuncu a upravljanje rizikom još dalek i imaginaran pojam. Znači nema veze s domaćim brodogradilištima. Marlera, Volme i Levan plaćeni su tada skoro 150m usd a danas bi se za te novce mogla kupiti cijela flota.
I zato je dionica sad tu di je.
Međutim, sad je najvažnije ovo. EBITDA je 104m ali financijski rashodi pojedu 51m, znači pola, a ne bi smjeli više od 40m. Dug je preskup i ako to skinu to bi bila velika stvar.
A moglo bi biti tako:
“Naime, uobičajene kamatne stope na međunarodnom bankarskom tržištu povezanim sa financiranjem brodova kreću se u rasponu od 1-2,5 indeksna poena na USD Libor, za razliku od dugogodišnje visine kamatnih stopa u Hrvatskoj. Trenutna kretanja na domaćem bankarskom tržištu uključujući i kamatnu stopu na kredite su se približila upravo tim vrijednostima. Upravo je to razlog, zajedno sa trendom porasta vrijednosti brodova i povećanja aktivnosti na svjetskom pomorskom tržištu, da se pristupi refinanciranju nepovoljnih kredita.
Novim kreditnim aranžmanom omogućiti će se daljnje poslovanje društva navedenim
brodovima, te direktni izvozni efekt poslovanja. Cjelokupno poslovanje društva se odvija na
međunarodnom tržištu, te je sav prihod ostvaren eksploatacijom brodova – direktni izvozni
proizvod. “
Ova propaganda liči na onu iz 2009te kad je propalo tržište. Nema tu napretka dok se nema za plaće pomoraca i ostalih dobavljača. Ni dionica nemože više. Lupetanje u prazno za hvatanje magle….
Tuzba:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/kKbN07v8k530OFFeswiqUQ==.pdf
Isti taj je imao istu tuzbu 2011. Jel neko zna kak je to proslo? I koja je ponta te tuzbe uopce?
http://www.uljaniksm.com/pages/posts/obavijest-direktora212.php