ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,30
272
19
14,30
14,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

2017. dobro prošla, u ovoj se očekuje veliko poboljšanje.

Što još očekivati?

sveobuhvatna dobit je takva zbog promjena vrijednosti usljed tečajnih razlika…pogledajte si izvještaj ADPL za 2016 godinu kad je rublja bila u padu ..to nema veze sa operativnom dobiti…

@tin

znam ja da nema veze s operativnom dobiti, zato i je pod toč. V. RDiGa
ali svejedno vam jede supstancu, zar ne?
ili želite reći da to nema veze?
pa i ADPL je, kad već spominjete, to bio uteg i s pravom je cijena ronila i ispod 100 kn

dakle ne govorim ja što bi bilo (ili može biti) nego kako jest

….ok ako sljedeće godine dolar bude 7 kn… i imamo 170 miliona kuna sveobuhvatne dobiti na temelju porasta vrijednosti dolara ….mislite li da če to tržište vrednovati….čisto sumnjam…adpl je imao problem s poslovanjem u rusiji usljed krize koje su prouzročile sankcije una ruskom tržištu…a sada se to riješilo…sasvim drugačiji problem..da malo utječe na cijenu ali ne previše…mnogi su iskoristili lakomislenost prodavača adpl…pa pogledajte gdje je cijena dionice sada.

Zrelo za stečaj ????????…. sad kad se oporavlja brodarsko tržište, krediti konsolidirani it.d…..
Izvješće neloše, očekivao sam bolje, no dobro, godina preokreta… 2018 mora biti bolja… svejtsko tržište
će odrediti na kraju…

Ne da 2018. mora biti, nego već je, i biti će daleko bolja!

lijepo piše od ožujka 2018.

Snažan oporavak
svjetskog gospodarstva sa posebnim naglaskom na povećanje aktivnosti Kine vezano za bulk
robe, uz smanjeni broj isporuka brodova ovog tipa u naredne dvije godine, imat će za
posljedicu daljnji rast vozarina, i to posebno od ožujka 2018. godine.

Jedna godina ne čini ništa. Niti dvije.
Kad prođe ova konjunktura (ako ju uopće budu u stanju iskoristiti) ide kriza i to je onda kraj za naše brodare. Ne samo ovog.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Osnovne karakteristike FI 2017 u odnosu na FI 2016 su:
– poslovanje više nije negativno, što znači da se konačno dogodio preokret
– EBITDA je veći za 46%
– optimizam uprave vezano za očekivano stanje na tržištu tijekom 2018. godine,
što znači da možemo biti zadovoljni i očekivati pozitivno poslovanje u ovoj godini.


Jedna godina ne čini ništa. Niti dvije.
Kad prođe ova konjunktura (ako ju uopće budu u stanju iskoristiti) ide kriza i to je onda kraj za naše brodare. Ne samo ovog.

Sve zavisi o tome koliko će trajati razdoblje dobrih vozarina. Uljanik Plovidba je u ovu veliku krizu brodarstva ušla s vrlo mladom flotom i velikim dugom kojim su financirali kupnju brodova. U sljedeću krizu će ući sa starijom flotom i već amortiziranim brodovima i puno manjim dugom. Naravno, i operativni će troškovi biti puno veći. Ukoliko razdoblje dobrih vozarina potraje barem između tri i pet godina, uz dobru poslovnu politiku i dokapitalizaciju, mislim da i nije sve tako crno. Ukoliko vozarine opet krenu ispod ili oko granice profitabilnosti i tako se zadrže neko vrijeme, neće biti dobro. Ne samo za ULPL nego i općenito većinu brodara koji su uspjeli preživjeti loše godine. No, s druge strane koliko je realno očekivati da će vozarine stalno biti na niskim razinama? Ipak se roba mora prevoziti i koliko ja vidim još uvijek nema alternative brodarstvu.

Dovoljna je i jedna godina “pravih” vozarina da se slika potpuno promijeni … ali čak i na ovim razinama uopće ne izgleda loše

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Uglavom pro/con ali bez cvrstih argumenata, svi znamo da cijena dionice vise manje reflektira buduca ocekivanjea, proslost je manje bitna ali ne i nevazna.
Isto tako svi pokazatelji za 2018 & 19 su jako ohrabrujuci ali dozvoljavam da uvjek ima i pesimista ali argumente molim.
Kazu da je za brodare bitan NAV, pa bi mi bilo drago da netko od kolega ponudi konzervativan izracun istoga ali argumentirano.
Kaze izvjestaj da imaju 4 MR tankera ( Kastav, Verige, Pomer i Istra ) + 3 bulka ( Veruda, Stoja, Valovin )
prosjecna starost flote 6 godina.
Isto tako pise da na nekakvom racunu u Liberiji imaju 90 mil USD?

New Report

Close