Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Pa nije tečaj pao 15% koliko je rastao indeks u mjesec dana…
Sležem se tečaj dolara prema kuuni ima u biti vrlo mali utjecaj na ULPL, dry bulk i tanker index su bili solidni ovaj kvartal, a i konsolidirali su kreditne obveze… tako da očekujem +, izvješće bi moglo izacći na ZSE već sutra…. s obzirom da je danas NO
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2017-1Y-NotREV-K-HR.pdf
…rekao bih potpuno u skladu s očekivanjima…vidljivo da je 2017 bila godina preokreta ka pozitivnom poslovanju..bilo bi još ljepše da je kojih par milja plusa da uljepša cijelokupnu sliku ali što je tu je…. 2018 bi nadam se trebala nositi i ozbiljniju dobit ukolko trend rasta vozarina bude prema gore…
Poslovanje Društva u 2017. godini obilježava:
pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 104,2 mil kuna;
Solidno, poprilično solidno. 2018. će biti zanimljiva godina u svakom slučaju za brodare.
U sektoru prijevoza rasutih tereta došlo je sukladno očekivanjima do snažne korekcije
vozarina i vrijednosti brodova u odnosu na isto razdoblje 2016. godine. Vozarine za
promatrani tip brodova porasle su za preko 40% u odnosu na prošlu godinu, sa posebnom
naznakom da su očekivanja u ovom segmentu izrazito optimistična. Snažan oporavak
svjetskog gospodarstva sa posebnim naglaskom na povećanje aktivnosti Kine vezano za bulk
robe, uz smanjeni broj isporuka brodova ovog tipa u naredne dvije godine, imat će za
posljedicu daljnji rast vozarina, i to posebno od ožujka 2018. godine. Zadržavanje niskog
nivoa novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa
vodećih banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u
2018. godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih
pravila uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i
veće vrijednosti brodova. Predviđanja za naredne godine su izuzetno optimistična budući da
prirast flote neće pratiti potrebe za prijevozom rasutih tereta, te se već u 2018. godini očekuje
nedostatak brodova.
U prijevozu naftnih produkata, ulja i kemikalija 2017. godinu je obilježila korekcija
vozarina naročito na spot marketu, a prvenstveno zbog isporuka većeg broja tankera. Unatoč
tome, ugovori na duže vrijeme, kao i vrijednosti brodova su tijekom cijele godine bili
izuzetno stabilni. U tankerskom prijevozu se značajnjiji oporavak tržišta očekuje u 2018.
godini, a sve kao posljedica povećane potražnje i smanjenog broja novoizgrađenih /
novougovorenih tankera.
TIN & JASKO
hajd’ lijepo pogledajte točku V. RDiG-a koja se zove sveobuhvatna dobit
ili npr. toč. 10. i 17. kons. izvještaja o promjenama kapitala
da li možete to pročitati s razumijevanjem?
Vrlo blizu negativnog kapitala formalno.
A u stvarnosti već debelo u njemu, book nema veze sa stvarnošću.
Obrtni kapital katastrofa.
Zrelo za stečaj.