Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Današnji apsolutni pobjednik nasdaqa dolazi iz MR produkt sektora. Rast od 102%
http://www.pyxistankers.com/fleet/fleet-summary/default.aspx
BCTI završava tjedan s novih +2.4% 649
BCTI +4.3% 677
A ovaj tankeraš i dalje luduje. S novih 120% u dva dana učetverostručio vrijednost.
[/quote]
Pa sto ne kupiš taj PXS, a ne ULPL?
KAd ulpl nitko neće prodati 😂
Teško je ovdje bit opušten kad svako malo +/- 30% … treba kao Hafid trejdati i sve 5 🙂
Ali i tomu će jednom doći kraj
Ako ćeš već kupovati dirty i clean kompaniju koja nije skoro bankrotirala i koja nije potpuno marginalna i penny stock, onda prati i eventualno kupuj TNP. I on se danas odnosno u petak naglo trznuo, no to je još jako, jako, jako daleko od održivog dugoročnog uptrenda.
http://www.tenn.gr/en/fleet_specs_all.html
koliko ja znam citati izvjestaje svo svoje poslovanje Ulpl obavlja preko firme koja je registrirana u liberiji i tamo na racunu imaju po izvjestaju iz 2016godine 624 mil kn kako imaju i 7 brodova od toga 4 tanker prosijecne starosti 6 godina i najmanje trzizsne vrijednosti od nekih 17 mil dolara i 3 bulka prosijecne vrijednosti cca 11 mil dolara dolazimo sumarno do nekih 100 mil dolara u brodovima ili ti jos nekih 640 mil kuna po zadnjem srednjem tecaju ili ti kad bi sve prodao vrijednosti od nekih 1.3 milijarde kuna s toga bez obzira na dug koji iznosi 1.1 milijade kuna jos ugrubo ostaje 200 mil kuna i to bez potencijalnoga rasta trzista u brodarskom sektoru
u izvješću za vrijednost brodova piše:
Na dan 30.09.2017. knjigovodstvena vrijednost brodova iznosi 171,6 mil.
američkih dolara (1.090,4 mil. kuna).
http://prntscr.com/hj2ow5 ovo je iz konsolidiranog 2016
“…firme koja je registrirana u liberiji i tamo na racunu imaju po izvjestaju iz 2016godine 624 mil kn…” di to tocno pise u izvjestaju ? Da na tom racunu stoji 624 mil kn?
koliko ja znam citati izvjestaje svo svoje poslovanje Ulpl obavlja preko firme koja je registrirana u liberiji i tamo na racunu imaju po izvjestaju iz 2016godine 624 mil kn kako imaju i 7 brodova od toga 4 tanker prosijecne starosti 6 godina i najmanje trzizsne vrijednosti od nekih 17 mil dolara i 3 bulka prosijecne vrijednosti cca 11 mil dolara dolazimo sumarno do nekih 100 mil dolara u brodovima ili ti jos nekih 640 mil kuna po zadnjem srednjem tecaju ili ti kad bi sve prodao vrijednosti od nekih 1.3 milijarde kuna s toga bez obzira na dug koji iznosi 1.1 milijade kuna jos ugrubo ostaje 200 mil kuna i to bez potencijalnoga rasta trzista u brodarskom sektoru
***a gdje je firma u Singapuru? Ja sam gledal na Lloydu podatke, imaju firmu u Singapuru i 10 brodova… e sad, da vidim jesu ti brodovi u njihovom vlasništvu ili iznajmljeni i koliko nose zarade trebal sam platiti godišnju članarinu pa sam odustao… uglavnom, pa ovi su sakrili sav kapital na strane firme i tu glume sirotinju koja jedva krpa kraj s krajem, zato i betoniraju cijenu dionica na dno
sami brodovi im ne pokrivaju kredite koje su dobili od Hbora i Zabe za refinanciranje pa su iste mislim banke trazile kolateral i na acune u Liberiji preko koje i posluju