ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.09.2024. u 03:39
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
16,30
82
5
15,70
16,10
1,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ovdje je netko počeo polako skupljati na 150…. I like…

ne znamo tko skuplja ali znamo tko prodaje “Uljanik Plovidba”

U jednom brokerskom izvješću pojavio se info da je prodan najstariji bulker Levan.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Ukojem brokerskom izvjestaju molila bih


U jednom brokerskom izvješću pojavio se info da je prodan najstariji bulker Levan.

http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2017/11/ADVANCED-MARKET-REPORT-WEEK-47.pdf

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Karonije, ulpl prodaje a Pavletic kupuje…. sto vise reci…

Nadam se da to nije tocan podatak, po meni je to besmisleno u ovom trenutku….

znači bdi i danas u plusu…


znači bdi i danas u plusu…

džabe to sve dok i u ULPL ne dođe jedan bilbija kao u ATPL….ove 2 dionice pred godinu i pol bile su izjednačene cijenom, a sada?
na njihovoj stranici ima zanimljivih stvari:
http://www.uljaniksm.com/pages/flota.php
http://www.uljaniksm.com/pages/karta.php

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

mali podsjetnik iz izvješća:

Poslovanje Društva u razdoblju prvih devet mjeseci 2017. godine obilježava:
a) pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 81,2 mil kuna;
b) neto konsolidirana dobit od 5.387.418 kuna;
c) povećanje ukupnih prihoda;
d) smanjenje operativnih troškova brodova;
e) puna zaposlenost brodova uz nastavak trenda visoke efikasnosti flote Društva,
f) uredna solventnost i likvidnost;
g) daljnje smanjenje ukupne kreditne izloženosti uz podmirenje svih dospjelih kreditnih
obveza. U razdoblju 01-09/2017. godine ukupno je otplaćeno 5.992.442,00 USD
dugoročnih kreditnih obveza;
h) puna implementacija sustava kvalitete i sigurnosti na brodovima i u uredu, uz daljnje
podizanje kvalitete i stručnosti zaposlenika, te zadržavanje visoke razine
profesionalnosti;
i) visoka učinkovitost managementa brodova, uključujući i managementa za treće
korisnike;
j) potpuno performiranje Unajmitelja svih brodova uz potpunu naplatu ugovorenih
vozarina.

što će tek bit u 2018.

Zadržavanje niskog nivoa
novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa vodećih
banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u 2018.
godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih pravila
uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i veće
vrijednosti brodova.


što će tek bit u 2018.

Zadržavanje niskog nivoa
novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa vodećih
banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u 2018.
godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih pravila
uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i veće
vrijednosti brodova.

Otkud info?

http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2017-3Q-NotREV-K-HR.pdf

New Report

Close