Ovdje je netko počeo polako skupljati na 150…. I like…
ne znamo tko skuplja ali znamo tko prodaje “Uljanik Plovidba”
U jednom brokerskom izvješću pojavio se info da je prodan najstariji bulker Levan.
U jednom brokerskom izvješću pojavio se info da je prodan najstariji bulker Levan.
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2017/11/ADVANCED-MARKET-REPORT-WEEK-47.pdf
znači bdi i danas u plusu…
džabe to sve dok i u ULPL ne dođe jedan bilbija kao u ATPL….ove 2 dionice pred godinu i pol bile su izjednačene cijenom, a sada?
na njihovoj stranici ima zanimljivih stvari:
http://www.uljaniksm.com/pages/flota.php
http://www.uljaniksm.com/pages/karta.php
mali podsjetnik iz izvješća:
Poslovanje Društva u razdoblju prvih devet mjeseci 2017. godine obilježava:
a) pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 81,2 mil kuna;
b) neto konsolidirana dobit od 5.387.418 kuna;
c) povećanje ukupnih prihoda;
d) smanjenje operativnih troškova brodova;
e) puna zaposlenost brodova uz nastavak trenda visoke efikasnosti flote Društva,
f) uredna solventnost i likvidnost;
g) daljnje smanjenje ukupne kreditne izloženosti uz podmirenje svih dospjelih kreditnih
obveza. U razdoblju 01-09/2017. godine ukupno je otplaćeno 5.992.442,00 USD
dugoročnih kreditnih obveza;
h) puna implementacija sustava kvalitete i sigurnosti na brodovima i u uredu, uz daljnje
podizanje kvalitete i stručnosti zaposlenika, te zadržavanje visoke razine
profesionalnosti;
i) visoka učinkovitost managementa brodova, uključujući i managementa za treće
korisnike;
j) potpuno performiranje Unajmitelja svih brodova uz potpunu naplatu ugovorenih
vozarina.
što će tek bit u 2018.
Zadržavanje niskog nivoa
novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa vodećih
banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u 2018.
godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih pravila
uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i veće
vrijednosti brodova.
što će tek bit u 2018.
Zadržavanje niskog nivoa
novougovorenih brodova u ovoj godini kao posljedica konzervativnijeg pristupa vodećih
banaka specijaliziranih za financiranje pomorske industrije, smanjeni broj isporuka u 2018.
godini te povećanje aktivnosti „scrappinga“ brodova zbog uvođenja novih tehničkih pravila
uvjetovat će stabilno poslovanje u ovom segmentu prijevoza uz viši nivo vozarina i veće
vrijednosti brodova.
Otkud info?