Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Interesantno trgovanje danas:
Promet: 5,4 milje
Prosječna cijena: 4.387,53
Promjena: 0 %
Možda Floki iskrcava ostatak u dogovoru s kupcem.
Kažem možda, tko zna što je.
mad:
“/> Interesantno trgovanje danas:
Promet: 5,4 milje
Prosječna cijena: 4.387,53
Promjena: 0 %
Uz ovakvo trgovanje i potporu, očekuje nas još dosta rasta…
Amaru
Kod ULPL-a i ne treba jahati na valovima rasta i pada. Tko to ume stvarno, svaka mu čast. Ali mislim, da je dovoljno kupiti i držati je koju godinu (dosta je i par meseci). Za sebe znam, da ću je držati još koju godinu.
Ovdje ako i dođe do pada nakon dokap., kupovanje na tim razinama biti će to kao još jedna dokap.[smiley2]
I savakako mislim dokupljivati na tim nizim razinama (ovisi dal ce stvarno biti niske.. jer ima i dobrih vijesti, mozda cemo skociti i nakon 3eg kvartala)
Očekujem i nadalje u ovih par dana INTEZIVNO TRGOVANJE !
KUPCI vrlo dobro znaju da se ozbiljnije količine , a ktome i ISPOD razine prosjeka GODIŠNJEG TRGOVANJA , mogu dobiti BAŠ SADA ![smiley2][smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
Evo gledam malo usporedbe brodara.
ATPL je odradio najviše.
JDPL za njim.
TNPL i tek onda ULPL.
Brodarine ludo rastu. Novi brod stiže i odmah ide u vatru…zarade su enormne…
Dakle ULPL svejedno i bez dokapitalizacije treba odraditi dobar posao.
Računam malo i plovidbu po valovima. 5000 mi nekako više i nije neka razina za tu plovidbu.
Čini mi se izglednije da nakon dokapitalizacije, pad neće biti značajan.
Amortizirat će ga sve već navedeno.
Ma moj gornji post. Sadržaj sam izbrisao jer nisam imao čvrste podloge za svoje mišljenje, a nisam htio da ispadne kao provokacija.