Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
http://zse.hr/UserDocsImages/financ/ULPL-fin2017-3Q-NotREV-K-HR.pdf
Odlično. Konačno opipljiva dobit…
A sad čekamo kraljicu ZSE, odnosno ATPL.
Iskreno očekivao sam bolje izvješće na ULPL, tj. bar 10 mil plusa u ovom tromjesječju, no dobro, u plusu nakon dugo vremena, slijedeći kvartal će biti još bolji, no mislim da je ovdje ključ poslovanje u LNG sektoru, to bi moglo znatno popravit krvnu sliku, a i vidjet ćemo i koliko će uspješno biti re-kreditiranje….
Molim komentare
Iskreno očekivao sam bolje izvješće na ULPL, tj. bar 10 mil plusa u ovom tromjesječju, no dobro, u plusu nakon dugo vremena, slijedeći kvartal će biti još bolji, no mislim da je ovdje ključ poslovanje u LNG sektoru, to bi moglo znatno popravit krvnu sliku, a i vidjet ćemo i koliko će uspješno biti re-kreditiranje….
Molim komentare
Dobit skoro točno koliko sam očekivao, vrlo dobar. Ipak treba uzeti u obzir da su tankerske vozarine bile osjetno niže u ovom kvartalu. Očekivao sam možda malo veće prihode od prodaje, dobar. Međutim, njima najvažnija stavka EBITDA u tri kvartala čak 81.2 mil, +57% yoy, odličan. EBITDA u tri kvartala koliko i kapitalizacija na burzi. A mislim da je najači kvartal tek pred nama.
Što se tiče refinanciranja, vjerujem da je to već dogovoreno, inače ne bi ni spominjali u obavijesti.
Kolega Mannu, slazem se da su najvjerovatnije tankeri uzrokovali nesto manju dobit, slijedeci kvartal bit ce jos bolji, a jis ako uleti LNG… puna saka brade
Sad sam na brzinu izračunao, EBITDA ttm 103,5 mil.
Još bumo se načekali da cijena naraste … tu bi se trebo pojavit jedan IB da skupi za par milja par % firme jer ovak izgleda kao da se drži nisko zbog nekog razloga
Inače ne pratim dionicu pa možda i krivo rezoniram, ali kako objašnjavate da su poslovni prihodi malo rasli, a s druge strane poslovni rashodi toliko pali. Kada pogledate strukturu rashoda , najveći pad je u amortizaciji, da su je zadržali na razini prošle godine na bi bilo dobiti nego poveći minus.
S druge strane financijski rashodi su znatno porasli? Kratkoročne obaveze 4 puta veće od kratkotrajne imovine + novac na računu?
Poslovanje Društva u razdoblju prvih devet mjeseci 2017. godine obilježava:
a)
pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 81,2 mil kuna;
b)
neto konsolidirana dobit od 5.387.418 kuna;
c)
povećanje ukupnih prihoda;
d)
smanjenje operativnih troškova brodova;
e)
puna zaposlenost brodova uz nastavak trenda visoke efikasnosti flote Društva,
f)
uredna solventnost i likvidnost;
Izvještaj u rekordnom roku, ni Apple nije brži.:)
Smanjili dugoročne obveze za 140mil.,kratkoročne za 40mil. ako dobro još vidim.
EBITDAA kao pršut sa šlagom.
Ovo što kolega dindon navodi je jedini tmurni oblak … ali i kroz prošla izvješća ima čudnih kombinacija …
Zato ju valjda izbjegavaju jači igrači
Kamate opterećuju jer operativno poslovanje je u redu. Kamate odnose u prosjeku 10-15m kvartalno i to treba rješavati, barem prepoloviti. Valjda je to cilj najavljenog refinanciranja. Kad već naručuju od domaćih brodogradilišta, red bi bio da im hbor malo iziđe ususret.