ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 19:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,80
192
13
14,60
14,90
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Dajte ljudi…off shore firma osnovana u Pazinu !!! Pa iz aviona se vidi da je to štela za LNG na Krku. Međutim, nebude li sve po zakonu javne nabave, ulazi u domenu korupcije.

https://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm

http://www.dryships.com/pages/report.php

vozarine i za tankere idu gore….


Dajte ljudi…off shore firma osnovana u Pazinu !!! Pa iz aviona se vidi da je to štela za LNG na Krku. Međutim, nebude li sve po zakonu javne nabave, ulazi u domenu korupcije.

I nedavni ulazak u brodove za prijevoz LNG-a, treba li što dodati da “slijepi” progledaju što se tu (dobro) sprema?!
Pa vi zbrajajte obveze i kredite! Svako zaduživanje u svrhu razvoja i rasta je zapravo čisti izvor profita.
Bit će tu “meda i mlijeka”, to je jedino sigurno!

https://lider.media/aktualno/biznis-i-politika/hrvatska/raspisan-natjecaj-za-izvodace-radova-za-prihvatni-lng-terminal-krk/

evo i natječaji…

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/POVJERLJIVI-ZAKLJUCAK-VLADE-Natjecaj-za-nabavu-broda-za-plutajuci-LNG-ide-ovog-ljeta

“Vlada je na zatvorenom dijelu svoje prošle sjednice, održane u četvrtak, donijela zaključak vezan uz projekt LNG terminala na Krku, no ta je točka dnevnog reda klasificirana pod oznakom »povjerljivo«, i o njoj premijer Andrej Plenković nije želio reći ništa osim da Vlada čini sve kako bi se realizacija projekta ubrzala”.

Nevjerojatni su mi zaključci da ne valja uprava koja je tijekom krize skoro duplirala flotu.
Istina, trenutno ne zaradjuje, ali kad se vozarine poprave, ima dvostruki potencijal zarade u odnosu na prije krize.
A tad je bila super!

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


Nevjerojatni su mi zaključci da ne valja uprava koja je tijekom krize skoro duplirala flotu.
Istina, trenutno ne zaradjuje, ali kad se vozarine poprave, ima dvostruki potencijal zarade u odnosu na prije krize.
A tad je bila super!

Zato su ti koji to kažu dosad samo zbrajali kredite i obveze, a mi bismo od ove godine trebali zbrajati samo poprilične dobitke iz kvartala u kvartal (kao što je slučaj već sa prva dva)!
A kad krene plinski biznis?!
Vozarine više ne posustaju u drugoj polovici godine, cijene brodova također, a znamo dobro što to znači za vrijednost ove dionice!

evo vam kretanje i brodova u vrijeme:
http://www.marinetraffic.com/hr/ais/details/ships/shipid:370438/mmsi:309797000/vessel:LEVAN

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209321/mmsi:238297000/vessel:VERUDA

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:372032/mmsi:311000076/vessel:STOJA

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209350/mmsi:238311000/vessel:PUNTA

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209574/mmsi:238016000/vessel:VALOVINE

tankeri:

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:714023/mmsi:258724000/vessel:CHAMPION%20PULA

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209257/mmsi:238257000/vessel:KASTAV

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209275/mmsi:238265000/vessel:VERIGE

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209310/mmsi:238294000/vessel:POMER

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:209332/mmsi:238301000/vessel:CHAMPION%20ISTRA

Ako pogledate malo bolje, svu brodovi su zauzeti i rade..tako da napad na upravu nema nikakvog smisla..

4. STJECANJE VLASTITIH DIONICA
U razdoblju od 1.01. do 30.06.2017. Društvo nije stjecalo vlastite dionice. Društvo je u
navedenom razdoblju otuđilo vlastitih dionica u vrijednosti od 756 tisuća kuna.
Dana 26. travnja 2017. godine donesen je Program stjecanja i raspolaganja vlastitim
dionicama za razdoblje 2017.-2020. godine.

http://www.uljaniksm.com/media/pdf/Izvjesca/2017/ULPL-fin2017-2Q-NotREV-K-HR.pdf
ovo bas ohrabruje…vi kupujete a uprava vam prosipa dionice 🙁

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


4. STJECANJE VLASTITIH DIONICA
U razdoblju od 1.01. do 30.06.2017. Društvo nije stjecalo vlastite dionice. Društvo je u
navedenom razdoblju otuđilo vlastitih dionica u vrijednosti od 756 tisuća kuna.
Dana 26. travnja 2017. godine donesen je Program stjecanja i raspolaganja vlastitim
dionicama za razdoblje 2017.-2020. godine.

http://www.uljaniksm.com/media/pdf/Izvjesca/2017/ULPL-fin2017-2Q-NotREV-K-HR.pdf
ovo bas ohrabruje…vi kupujete a uprava vam prosipa dionice 🙁

kolega neznam sto zelite postić, ali kad objavljujete onda objavite i ostali dio poput:

Poslovanje Društva u prvom polugodištu 2017. godine obilježava:
a)
pozitivni konsolidirani EBITDA Grupe od 56,2 mil kuna;
b)
neto konsolidirana dobit od 592.672 kune;
c)
povećanje ukupnih prihoda;
d)
značajno smanjenje operativnih troškova brodova sukladno mjerama racionalizacije
poslovanja, unatoč povećanih troškova dokovanja Stoje uzrokovane izvanrednim
radovima na osovinskom vodu;
e)
puna zaposlenost brodova uz nastavak trenda visoke efikasnosti flote Društva,
f)
uredna solventnosti i likvidnosti;
g)
daljnje smanjenje ukupne kreditne izloženosti uz podmirenje svih dospjelih kreditnih
obveza. U prvom polugodištu 2017. godine ukupno je otplaćeno 4.371.666,00 USD
dugoročnih kreditnih obveza;
h)
puna implementacija sustava kvalitete i sigurnosti na brodovima i u uredu, uz daljnje
podizanje kvalitete i stručnosti zaposlenika, te zadržavanje visoke razine
profesionalnosti;
i)
visoka učinkovitost managementa brodova, uključujući i managementa za treće
korisnike;
j)
potpuno performiranje Unajmitelja svih brodova uz potpunu naplatu ugovorenih
vozarina

Dok se ovdje glorificira poslovanje firme i rad uprave, dionica se približava svom povijesnom minimumu. Čudno zar ne?

Ali u času može i otići u+10%.
Jer razloga za pad zapravo nema, a za rast ima i više nego puno:

https://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
(gledati zelenu liniju za BDIY), te:

http://www.dryships.com/pages/report.php

Govore li slike (grafovi) više od tisuću riječi?!


Ali u času može i otići u+10%.
Jer razloga za pad zapravo nema, a za rast ima i više nego puno:

https://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
(gledati zelenu liniju za BDIY), te:

Mislim da je plava linija bitna za ULPL.

New Report

Close