Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
1. KOMERCIJALNI PREGLED
Ostvareni konsolidirani poslovni prihodi u promatranom su periodu iznosili 40.543
tisuće kuna, u odnosu na 43.496 tisuća kuna ostvarenih u usporednom razdoblju 2016.
godine, kao posljedica nižih vozarina u tankerskom sektoru, te dokovanja broda Stoje.
Fiksiranje svih brodova za prijevoz rasutih tereta na periode uz vozarine direktno vezane za
kretanje pripadajućeg indexa, kao efekata već zaključenih ugovora u tankerskom sektoru, uz
učinke mjera za dodatnim smanjenjem troškova, u narednim periodima će zasigurno imati
pozitivni utjecaj na ukupne ostvarene prihode i rezultate poslovanja. Očekivanja su da bi
upravo drugi kvartal 2017. godine trebao donijeti dugo očekivani preokret u poslovanju.
Pa ako je 0,73% slobodan pad onda je.
Sad je indeks na razinama kao u veljači, a na višim razinama nego prošle godine u ovo vrijeme.
U prosincu 2016.je skočio za čak 100% u nekoliko dana, a sad se opet stabilizira, zato izgleda kao konstantan pad, ali je i baza početkom 2017. bila uistinu visoka.
Kad bi vozarine uvijek bile tolike, onda ne bi Tankeraši znali kud s parama.
vozarine za tankere su sada još uvijek dosta više nego su bile kroz cijelu 2016.g., tako da za ovu godinu možemo očekivati puno bolje rezultate (kao što smo vidjeli već u 1.kvartalu).
A ostale vozarine bi upravo danas trebale okrenuti u plus, jučer BPI već bio u plusu.
Ino brodari također već dva dana rastu.
Netko koristi priliku i ruši cijenu.
Čemu ovakav pad na ULPL…
na ovakvoj burzi gdje ti HANFA svaki čas može na par mjeseci blokirati dionice nitko više ne želi dionice nego igra samo keš !
Post kolege s teme BDI koji jako dobro odgovara na temi ovog tankeraša:
http://www.hellenicshippingnews.com/another-converted-ore-carrier-develops-cracks/ [hellenicshippingnews.com]
Izranjaju li pomalo naznake tsunamija koji će pomesti u rezališta prastare VLOC-e sklepane od prepravljenih tankera?”
Ovo bi moglo pogurati vozarine tankeraša u budućnosti.
izašao sam na sada visokih 175 kn, a kupit ću ponovo po 100. u ovoj kaljuži uvijek isto
samo budi oprezan jer onaj koji ti proda na tada visokih 100,kupit će ponovno po 35kn