ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Slažem se pozitiva2, nakon dugo vremena smo prešli iz negative u pozitivu, a tek
smo započeli jedan ciklus sa povećanjem vozarina i cijena samih brodova

pozitiva2 i lovas morate gledati konsolidirano izvješće a ne nekonsolidirano….. nažalost i ovaj kvartal je u minusu 15 milja…

Prekretnica je stigla i teško da će više ići na staro.
Sad možemo samo očekivati sve bolje rezultate iz kvartala u kvartal.

Osobno kao dioničar, razočaran sam izvješćem za 1Q – 2017. Očekivao sam minimalni gubitak ili poslovanje na nuli. Gledajući TPNG koja sa šest MR-a, ima 17 milijuna kuna neto dobiti, onda je ULPL trebala bolje poslovati, makar ima 3 Supre uz 4 MR-a, pošto vozarine za supre nisu bile tako loše u IV-2016. Ali evo, nadamo se boljem sljedećem kvartalu.

A zna li tko kakva je situacija s prijevozom plina, kakav bi potencijal mogao biti tamo?

Najavljeno je kao dobar iskorak u poslovanju, tako da bi to moglo dodatno promijeniti sliku poslovanja.

čitam i ne vjerujem….svi razočarani za f1, nalaze se razni smiješni izgovori a niko da ispali pa ću ja: jedini krivac je uprava društva koja se nije pokazala da je odgovorna za dosadašnje loše rezultate jer i dalje nastavljaju lošim potezima što bi se dalo zaključit da nepoznaju struku…osobno sam pesimist za cijelu 2017 ovdje…

Pa baš ovu upravu dosta ljudi hvali da je vrlo sposobna i da će tvrtka vrlo dobro profitirati od nje.
Zato ovo gore ne stoji.
Iz krize su prošli neokrznuti, što je jako odlično.
A sad nas čeka puno svjetlija budućnost na ovoj dionici.

Dobro pozitiva2, ako ovo ne stoji onda ostaje za vidjet do kraja godine koliko će dionica porast, koliko će biti dobiti a onda i koliko će dat dividende, koliko će prodat brodova a koliko naručit novih ili bar uzeti u menađment. Koliko smanjit dugove prema pomorcima i dobavljačima i obveze kredita. To je valjda obveza uprave ili su samo tu da se hvale. Onda možemo komentirat što je odlično i gdje je svjetlo.


Naime, TPNG sa 6 MR tankera uprihodila 85m HRK, ULPL sa 4 tankera i 3 supre niti 40m. Samo EBITDA od TPNG koliko i prihodi od prodaje ULPL. To su činjenice koje su poprilično neugodne za nas dioničare, ali bi još više trebale biti za odgovorne.

Što je najgore to još nije sve. Pazi sad ovo. Čak i Jadroplov sa svojih šest lađa je uprihodio 28m hrk. Znači da je ulpl na bulkerima trebao zaraditi minimalno 14m, odnosno na tankerima 26m, što je samo 30% zarade tpng iako imaju potencijal kao 2/3 njihove flote.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Ljuti me što smo jedini brodar koji posluje sa gubitkom iako svi poslujemo pod istim tržišnim uvjetima…

Hvala hrabrima na iznošenju činjenica. Bilo bi lijepo i odgovorno kad bi se neko iz uprave očitovao o ovome.

Dajte pročitajte malo bolje izvješće, uredno se podmiriju krediti, otislo je iz gubitka u dobit..ocekuje se zaokret itd itd,
😉

New Report

Close