Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
očekivanje = razočarenje
Ha,ha, tražim u sinonimima ali nisam to našao…
Meni nikako nije jasno da ljudi ne vide da je ovdje slično kao u Agrokora, neisplaćuju se plaće, dobavljači…
a vi bi da je na 4xx. Mišljenja sam da će trebat prodat još koji brod (Atlantska) da se dođe u normalu.
Svašta, iznošenje informacija bez pokrića…
[/quote]
Kakvo ti pokriće treba Mr.Pong? Da imalo pratiš forum znao bi za ove činjenjice.(bdw i BDI je u padu)
Meni nikako nije jasno da ljudi ne vide da je ovdje slično kao u Agrokora, neisplaćuju se plaće, dobavljači…
a vi bi da je na 4xx. Mišljenja sam da će trebat prodat još koji brod (Atlantska) da se dođe u normalu.
Zapravo je još jedan brod, konkretno Levan, trebao biti prodan još prošle godine. Brodova tog ili čak i mlađih godišta do sada bi se obično rješavali i zato od toga ne bih radio dramu. To što nije shvaćam kao pozitivan signal. Brod je revaloriziran kad i dva bulkera koji su već prodani, a cijena takvih brodova u međuvremenu je porasla 2-3m usd, što, čini mi se, mnogi zanemaruju.
fi = fino
fi = fino
Očekivao sam zaokret u fi več sada u 1.Q, a ne tek u 2 Q kako predviđaju. Ipak budimo strpljivi u nadi da se opet ne dogode problemi sa tečajem USD, vozarinama, nepreviđenim troškovima dokovanja, tečajnim razlikama i td…itd…
Poslovanje ULJANIK PLOVIDBE (Društva) odnosno njenih inokompanija u sastavu,
u prvom tromjesječju 2017. godine bilo je uredno, uz punu zaposlenost brodova i visoko
funkcioniranje sustava upravljanja. U promatranom periodu sektor prijevoza rasutih tereta
obilježava snažan rast vozarina i vrijednosti brodova, naročito nakon kineske nove godine i to
na svim rutama i za sve tipove brodova. Ostvarene vozarine su dvostruko više u odnosu na
isto razdoblje prošle godine, a vrijednosti bulkera su porasle za preko 40% u navedenom
razdoblju, a sve kao posljedica malog broja ugovorenih brodova odnosno povećanog pritiska
na rashodovanju brodova u 2016. godini. Posebno ističem da je tržište apsorbiralo veliki broj
isporuka novoizgrađenih brodova (oko 150 bulkera) u promatranom razdoblju, a što sve
upućuje na zaključak da će naredni periodi u kojima se očekuju isporuke manjeg broja
brodova pozitivno utjecati na rast vozarina. Nesporno da je glavni generator aktivnosti u
prijevozu rasutih tereta oživljavanje gospodarskih aktivnosti u Kini.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ULPL-fin2017-1Q-NotREV-N-HR.pdf
Drugi kvartal za redom razočarenje. Previše zaostaju za tpng. Prije su im rezultati bili usklađeni s obzirom na broj brodova i vozarine, zadnja dva kvartala zaostaju, a ovaj čak drastično. Ako ih ne mogu pratiti s vozarinama, možda ne bi bilo loše prepustiti njima poslovanje tankera uz nekakvu naknadu. Bilo bi za sve puno isplativije.
Naime, TPNG sa 6 MR tankera uprihodila 85m HRK, ULPL sa 4 tankera i 3 supre niti 40m. Samo EBITDA od TPNG koliko i prihodi od prodaje ULPL. To su činjenice koje su poprilično neugodne za nas dioničare, ali bi još više trebale biti za odgovorne.
Pa i ne bi trebalo baš biti razočarani.
U odnosu na prošlu godinu kad je ostavreno 8 mil.gubitka, sad je ostvareno 1 mil.kn dobiti, što je veliko poboljšanje.
A s tim da vozarine tada još nisu bile dovoljno porasle, a to će biti vidljivo već u ovom kvartalu s povećanjem dobiti.
A budući da cijena dionice nije ni mrdnula prema gore, a došlo je ipak do značajnog poboljšanja rezultata, mora se uskoro očekivati i taj pomak za Atpl.