ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.09.2024. u 13:52
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
16,30
82
5
15,70
16,10
1,24%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@my moon
malo im je prometa za ozbiljniju zaradu … morati će cijenu dignuti za stepenicu više da poraste interes i zarada 🙂

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Pa tko onda uopće kupuje ovu dioicu, po objavama sav je promet u loptanju trezora (market makera) i Uprave? Nešto se pokušava objasniti da je firma dobro poslovala (otplatila dosta kredita) i da bi trebala rasti bolje od ATPL “jer je nesrazmjer cijene povijesno najveći pa ULPL treba stići ATPL” završen citat.

Al nakon svega samo .pdf objava uprave da su se istrejdali u svom 10% kanalu.

Supre dobro, tankeri još bolje.

>>MR tanker spot rates start week on the run

US refiner puts Thenamaris-owned ship on subjects as tonnage tightens.

Published in Tankers
A US refiner put a tanker owned by Thenamaris on subjects at a firm price, sending spot rates for medium-range (MR) tankers higher to start the week.

The 46,000-dwt Seabright (built 2006), which is currently at anchorage in El Palito, was put on subjects for early April loading, according to brokers. The refiner is said to be offering World Scale (WS) 147.5 for the US Gulf-to-Europe voyage.

The Baltic Exchange’s assessment for rates on the TC 14 backhaul firmed to WS 145, up from WS 140 on Friday.

The charterer is also said to be offering WS 240 on the US Gulf-to-Brazil voyage.

MR rates have been on a tear since last week, with the Baltic’s MR Atlantic basin time-charter basket reaching a three month high of $21,499 per day, up from $12,856 a week earlier. MJLF says the rate spike follows the drop in prompt tonnage available in the US Gulf.

“The lack of tonnage ballasting from the Atlantic coast to the US Gulf has finally been felt in a much tighter position list.”

Chartering managers say demand in other market such as the European continent and the Mediterranean remain strong. Vessels are also experiencing strong delays in West African ports, limiting vessel availability.

Charterers are also reletting MRs to taking advantage of better rates. The Alma Maritime-owned 50,500-dwt Box (built 2007) is said to be on relet to a trading firm for $775,000 lumpsum.

The strength in the Atlantic basket comes as US clean products inventories are down versus year ago levels, according to Wells Fargo. Owners have said such destocking will be necessary before clean tanker demand resumes growth.<<

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

P/S na atpl već oko 2 a ovdje još uvijek oko 0.6. atpl je postavila visoke ciljeve, treba to dostići.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


P/S na atpl već oko 2 a ovdje još uvijek oko 0.6. atpl je postavila visoke ciljeve, treba to dostići.

Što ti znači sad taj pokazatelj…


P/S na atpl već oko 2 a ovdje još uvijek oko 0.6. atpl je postavila visoke ciljeve, treba to dostići.

ovako ce teško 🙁

Nece nikako kako je krenulo…



P/S na atpl već oko 2 a ovdje još uvijek oko 0.6. atpl je postavila visoke ciljeve, treba to dostići.

Što ti znači sad taj pokazatelj…
[/quote]
Kao što netko reče, to što sad znači saznat ćeš za 2-3 kvartala.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Trenutno je ispod 50% nominale a Atlanska oko 50% iznad nominale . Logično ili nelogično ? ODGOVOR MOLIM .

Ulpl se drži oko 10 posto ATPL prometa, ugrubo. Ako brodari (ATPL) budu išli dalje po svom, dogoditi će se praćka samo za to dočekati treba imati živaca. možda se samo ULPL čuva za ekipu koja bi se trebala prebaciti iz ATPL…. To mi nije nemoguća varijanta.

http://zse.hr/default.aspx?id=76238

ATPL skoro +8% a mi u minusu….

New Report

Close