Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,70 | 15 | 1 | 14,30 | 14,60 | 2,80% |
ključno je cca. 200 (iako bi i ovdje još moglo biti borbe) … a onda tko preživi, pričat će 🙂
Zanimljivo stoji u izvješću..
POSLOVNI DOGAĐAJI U 2017. GODINI
U veljači 2017. godine izvršeno je nakon petogodišnjeg operiranja prvo redovno
dokovanje broda za prijevoz rasutih tereta Stoja u Kini.
U veljači 2017. godine izvršeno je spajanje singapurskih kompanija ULJANIK
SHIPMANAGEMENT PTE. LTD. i ULJANIK TANKER MANAGEMENT PTE. LTD. koje
od dana njihova spajanja posluju kao jedno trgovačko društvo pod nazivom ULJANIK
SHIPMANAGEMENT PTE. LTD. Predmetno spajanje provedeno je iz razloga optimizacije
troškova i racionalizacije poslovanja dvaju sestrinskih trgovačkih društava iz Grupe
ULJANIK PLOVIDBA
Samo neka rastu vozarine pogotovo sadašnjim tempom , izvješće će biti vrlo zanimljivo.
za razliku od prosle godine u ovo vrijeme, BDI index je danas duplo više tako da bi izvješće moglo biti jako dobro..
U veljači 2017. godine izvršeno je spajanje singapurskih kompanija ULJANIK
SHIPMANAGEMENT PTE. LTD. i ULJANIK TANKER MANAGEMENT PTE. LTD. koje
od dana njihova spajanja posluju kao jedno trgovačko društvo pod nazivom ULJANIK
SHIPMANAGEMENT PTE. LTD. Predmetno spajanje provedeno je iz razloga optimizacije
troškova i racionalizacije poslovanja dvaju sestrinskih trgovačkih društava iz Grupe
ULJANIK PLOVIDBA
***jel zna netko prihode i poslovanje tog društva Uljanik Shipmanagement pte.ltd.?
Otključavanje. Rast kineskog uvoza za čudesnih +38% yoy u veljači ne može se tek tako ignorirati.
zna li netko koliko u prihodima ucestvuje tankerski dio a koliko ostali ? hvala
Upravo to, odnosi se moraju iznivelirati kad-tad. Trenutna razlikq je točno 100%, a povijesni odnos tih dionica je max.20%
Stoga to mora biti odrađeno i to vjerujem ubrzo.
[/quote]
budu tamo negdje omjer 500:700
[/quote]
Čini se da imamo dosta za odraditi
zna li netko koliko u prihodima ucestvuje tankerski dio a koliko ostali ? hvala
čini mi se da tankeri i dalje svojim prihodima pokrivaju minuse bulkova bez obzira na trenutne trendove BDIa….