ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kupnja polako jača i drži se 4200 dok prodaja ne spušta ispod 4300

you think your special you do, i can see it in your eyes

Krenulo po 4.300.

No respect


Već smo davno zaključili da je to nemoguče jer je 5. petak a 9. utorak i još k tome je 8. ponedjeljak praznik.

ma ne mislim na one koji bi uletavali radi dokapitalizacije vec na neiskusne sa viskom kuna u utorak (9.10), moglo bi im sve izgledati jeftino, narocito ULPL.
[smiley7]

Autor posta posjeduje dionice ATPL-R-A i HT-R-A. Također, unaprijed zahvaljuje Neznanom junaku na asu.

Pogledajte ljepoticu:

http://www.zse.hr/newsindetail.php?sessionId=af5a4df0e015202bacb3de4eaa5dd6c9&newsId=2985&issuerId=

Uljanik Plovidba d.d. dostavila je Obavijest slijedećeg sadržaja:

“Poštovani,

sukladno članku 106. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ULJANIK PLOVIDBA d.d. sa sjedištem u Puli, Carrarina 6 u nastavku daje slijedeće očitovanje:

ULJANIK PLOVIDBA d.d. je u suradnji s konzorcijskim partnerom STANGL CONSULT GmbH pristupila putem tvrtke ISTRIA CONSULT d.o.o. sa sjedištem u Puli, prednatječajnom postupku za lokaciju Otok sv. Katarina i Mulimenti u okviru projekta Brijuni rivijera. S tim u vezi je i stjecanje 25,1% poslovnog udjela u ISTRIA CONSULT d.o.o.

Projekt koji predlaže ISTRIA CONSULT d.o.o. osmišljen je kao jedinstvena prostorna cjelina turističkog grada na moru sa svim kulturnim, društvenim, javnim, ugostiteljskim i sportsko-rekreacijskim sadržajima, a sve u cilju urbanog osmišljenja nove gradske četvrti sa stalnim stanovnicima i novim radnim mjestima.

Sa štovanjem,

ULJANIK PLOVIDBA d.d.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

samo potvrđuje moje tvrdnje, dionica vrijedi i ima potencijala…

lp [smiley2]

[color=blue][b]Patience pays well!!![/b][/color]

Jasno da vrijedi a ovo može samo ublažiti pad nakon dokapitalizacije.

you think your special you do, i can see it in your eyes


Jasno da vrijedi a ovo može samo ublažiti pad nakon dokapitalizacije.

Naravno da će ga ublaziti, sto se mene tice, volio bi da cijena ode na 5000 kn do tada, a onda i da se koregira, ne bi otisla nize od 4000 sto je jako zadovoljavajuće, a onda pred proljece cete vidjeti da se isplati ju drzati. [smiley2]

[color=blue][b]Patience pays well!!![/b][/color]


, a namjena tih novaca nije dokapitalizacija, već neka druga vrsta ulaganja 😉 koja nije vezana uz more. naprotiv…

vidi, vidi… (vezano uz današnju objavu)

Never argue with an idiot, he'll take you down to his level and beat you with experience.....

Nakon ovakvih ambicija, nisam siguran u onu uobičajenu korekciju nakon dokapitalizacije.
Brodarine i dalje rastu.
Novi brod stiže.
Još malo vremena do zaključnog datuma dokapitalizacije.
Puno toga se događa.

evo me!

Izlaženje KF dosta je utjecalo/utječe na “održavanje” cijene dionice u ovim trenucima. Ukoliko se to sve riješi prije dokapa, moglo bi se desiti da neke veće korekcije cijne nakon dokapa niti ne bude.

"I am a man of great patience..."

Teško je ovdje razlučiti šta je porast zbog dokapitalizacije a šta je od poslovanja (porast vozarina), pa i ostali brodari rastu bez dokapitalizacije. Možda pad i ne bude tako strašan.

Moguće da je Floričićev izlaz vezan s ovom informacijom o ulaganju u turizam. Nekako mi se čini da on baš i ne voli kad brodar odstupi od core businessa (referenca s ATPL). Teško je procijeniti vrijednost turističke komponente. A i sjećam se jednog njegovog intervjua u kojem je eksplicitno izjavio da ne voli turističke dionice i ulaganja u njih kroz dionice.

All shipping lanes lead to China.

New Report

Close