I najgore od tankera još uvijek je bolje od najboljeg od bulkera.
Ako se netko možda pita zašto, odgovor se krije ovdje:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2016/11/MJLF-Weekly-Tanker-Spot-Market-Scorecard-November-3rd.pdf
>>The Colonial pipeline outage led a storm of activity on Tuesday as charterers snapped up tonnage on both sides of the Atlantic. Returns for TC2 have almost doubled, while TC14 has increased by four fold. We’re entering a seasonally bullish period as well, which should lead to stronger and more durable MR rates than we saw during the September Colonial outage. However, most of the ships at high rates remain on subjects, and we await to see how many are finally fixed. If cold weather hits the Atlantic seaborad we could see an even higher volume of distillate imports into the US
Atlantic coast given the disruption of heating oil flows on the Colonial pipeline.<<
Uzet ću si slobodu i postaviti jedno pitanje/prijedlog, čisto za razmišljanje upravi, ali i investitorima:
Nije li možda sad pravo vrijeme za ići u dokapitalizaciju i prikupiti novac kojim bi se financirala kupnja novih brodova (još brodova, ne nužno novih, može i rabljenih) sada kad ih se može kupiti vrlo povoljno?
Sad je cijena na burzi doduše ispod nominale, pa pitam i da li dokap može ići po npr. 125kn s tim da pravo sudjelovanja (ili barem prvenstva u prvom krugu imaju postojeći dioničari?
ULPL je dokazala da to zna raditi.
A novaca ima. Štednja je sve veća, a kamate su besmisleno male.
Da li je pravo vrijeme to bi trebala znati procijeniti uprava. Oni su indutry insider-i i trebali bi bolje procjenjivati situaciju i oporavak od prosječnog ulagača. Da, trebali bi učiniti to sto ti navodiš i dokapitalizirati društvo, poduplati flotu i pokušati stvoriti vrijednost dioničarima.
To doduše ne bi smjeli i sigurno neće dokapitalizirati po nekoj niskoj cijeni jer bi na taj način sami sebe razvodnili. No, ne vjerujem da uprava ima takve ambicije jer radi prvenstveno u vlastitom interesu i kakti interesu zaposlenika, pa tek onda dioničara. I osobno mislim da u Atlantskoj nema takvog mentalnog i stručnog kapaciteta da odigra takvu stvar i napravi dobar posao. Al bas bih volio da me razuvjere i iznenade u tom smislu.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Baltic Dry Index (BDI) +41 911
http://www.dryships.com/pages/report.php
Baltic Dry Index (BDI) +43 954
Pobjeglo strašilo sa 517 komada, ako je ikoga mogao preplašit, kupnja napokon jača od prodaje.
http://www.dryships.com/pages/report.php
Baltic Dry Index (BDI) +20 974
Ekipa je u formi. I tankeri i bulkeri.
http://finance.yahoo.com/quotes/asc%2bstng%2bdsx%2bnm%2bsalt%2bsb%2bsblk%2bgnk%2bdrys/view/v1?bypass=true<r=1