Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
moram priznat da ovaj što je jutros prodavao na 122 mi nije jasan. jedino ako je neka teška nevolja.
Ne razumijem ga ni ja, ali razumijem to da ljudi dosta sumnjaju u ovu dionicu i nemaju vjere
gledajući sektor, piše im se dobro.
a sad kod firme direktno , hebi ga, ne znam što ima unutra , ako imaju neki veći problemi , onda bolje ni ne ulazit.jedino malo TA gore-dolje.
Vrijednost 5 g. starih bulkera u laganom porastu. Očito je dno iza nas…
Vaš link …
Vidimo da sva ta dobra očekivanja i oporavak izgleda vrijedi samo za ATPL.
To što ovaj brodar ima bolji omjer brodova što se tiče vozarina od ATPL izgleda nije bitno.
Sad je razlika u cijeni ULPL / ATPL već 100%, a do prije par mjeseci je ULPL bila skuplja od ATPL.
Čudo jedno!
Sad da li je bolje imati ULPL po 120 ili ATPL po 240, pitanje je?!
čini se da je bolje imati atpl 🙁
Totalno nepovjerenje u ULPL. Ako netko želi preuzeti kompanju može to sad učiniti sa relativno malo novaca (večina dioničara bi prihvatili ponudu od 180-200 kn/dionica).
Ako netko želi preuzeti kompanju može to sad učiniti sa relativno malo novaca (večina dioničara bi prihvatili ponudu od 180-200 kn/dionica).
Ne bih se baš složio s ovom tezom. Pogledajte atpl gdje je kupnja jednog dioničara izazvala tektonske poremećaje. Stekao je 6% dionica pri čemu je cijenu podigao za više od 100% i pomrsio račune mnogima koji su vjerovali da će kupovati ispod 100kn pa sad kukaju.
Ovdje je cijena takva kakva je zbog niskih spot vozarina za tankere koji su prošli tjedan zabilježile višegodišnji minimum koji se poklopio s vrhuncem sezone godišnjeg remonta rafinerija. Vozarine su se počele lagano odvajati od dna (jučer bcti +5%) i nadam se da će se u potpunosti oporaviti do kraja q4 što bi bio pravi okidač i za oporavak dionice.
Totalno nepovjerenje u ULPL. Ako netko želi preuzeti kompanju može to sad učiniti sa relativno malo novaca (večina dioničara bi prihvatili ponudu od 180-200 kn/dionica).
Kao prvo tko bi preuzeo kompaniju koja svaki kvartal radi minus i kojoj je imovina
manja od dugovanja? Zar nije jeftinije osnovati firmu i kupiti svoje brodove?
NAV je negativan preko 150milja kuna i ni rast cijena brodova, ako se i dogodi
neće ovdje pomoći. Osobno ne vidim spas ni za JDPL ni za ULPL.
A s obzirom da zovu ovakve vozarine i naredne 4g mislim da će i ATPL nakon
što presuši g.B. put dolje.
ULPL ima negativan NAV i ne vrijedi ni 0,01kn.
U upravi ULP se baš i ne bi složili s gore navedenim konstatacijama.
A izgleda ni I.B. iz ATPL, koji ulupava ogromne novce i sad nakon što je cijena porasla već 100%.
A ovdje nije još došlo ni do bilo kakvog rasta za razliku od gotovo bilo koje dionice na ZSE.
Ali ne zaboravimo da je ovo velikim dijelom tankeraš.
Vozarine su dosad za njih bile jako dobre, u zadnje vrijeme su se bile smanjile, a sad su izgleda opet počele rast.
Tako da to treba imati u obziru, dok je ATPL izložena samo jednoj vrsti prijevoza koje je još uvijek jako nisko.
Kako god bilo, neće se moć ignorirat ovakav rast ATPL, ići će i ovo koju desetinu kuna uzbrdo.